Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και πώς θα τη βγάλεις καθαρή - AllYou.gr

Search

Το τραπέζι της Καθαράς Δευτέρας και πώς θα τη βγάλεις καθαρή

Ζεστή λαγάνα και ταραμάς, αυτή η μάστιγα.

18 Φεβρουαρίου 2018

Φάγαμε του σκασμού την Τσικνοπέμπτη, για το καλό, για το έθιμο, βρε αδερφέ, για την Σαρακοστή. Που υποτίθεται, υποτίθεται λέω, ότι δεν θα φάμε κρέας και θα νηστέψουμε. Ναι, οκ. 

Και τώρα ετοιμαζόμαστε να ξεσαλώσουμε και την Καθαρά Δευτέρα. Δεν λέω, να φάμε τα ωραία τα σαρακοστιανά μας. Αλλά πόσα; Αυτό είναι το θέμα. 

Μήπως έχουμε μια τάση να το παρακάνουμε; Σε γενικότερο πλαίσιο, αλλά όταν είναι αργίες και γιορτές σαν κάτι να μας λέει να φάμε χωρίς αύριο. 

Μην σε αγχώνω όμως. Απλά θα αφήσω εδώ μια λίστα με τα φαγητά της Καθαράς Δευτέρας και τις θερμίδες τους, για να μην λες την Τρίτη που θα ζυγιστείς ότι δεν στα έλεγα.

- Λαγάνα: 1 φέτα=60 θερμίδες (Ποιος θα φάει μία φέτα μόνο; Μέχρι να την πας στο σπίτι, έχεις φάει τη μισή)

- Ντολμαδάκια: 5 κομμάτια=170 θερμίδες

- Βραστές πατάτες: 1 μερίδα=200 θερμίδες (Λάδι δεν θα βάλεις; Θα βάλεις)

- Ταραμοσαλάτα: 1 κουταλιά=120 θερμίδες (Αν είναι δυνατόν)

- Τουρσί: 100 γραμμάρια=120 θερμίδες

- Χαλβάς:  400 γραμμάρια =220 θερμίδες

Ένα πράγμα μας σώζει: Ξεχυθείτε στις εξοχές, περπατήστε, κάντε ποδήλατο, τρέξτε γιατί χανόμαστε. 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!