10 τρικ για να χάσεις τα κιλά του τριημέρου - AllYou.gr

Search

10 τρικ για να χάσεις τα κιλά του τριημέρου

Η αρχή της σαρακοστής σού κάθισε λίγο βαριά.

20 Φεβρουαρίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Εμείς στα είπαμε. Ο χαλβάς είναι θρεπτικός αλλά θερμιδογόνος, η λαγάνα νόστιμη αλλά θέλει μέτρο, η πατάτα καλύτερα ψητή αλλά εσύ την έφαγες τηγανητή.

Και έβγαλες τις άνετες φόρμες της εκδρομής και πήγες να βάλεις το στενό τζιν. Μόνο που δεν κούμπωνε. Τώρα, τι;

Τώρα, απλά πρέπει να προσέξεις λίγο, τίποτα παραπάνω. Εάν όμως είχες από πριν μερικά περιττά κιλά και ήρθαν ακόμα λίγα και προστέθηκαν στην παρέα, μπορείς να ξεκινήσεις ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής, έχοντας πάντα στο μυαλό σου τις παρακάτω συμβουλές:

1. Πίνε πολύ νερό. Έχε πάντα μαζί σου ένα μπουκαλάκι για να το θυμάσαι, και ξεκίνα πάντα τη μέρα σου με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγες σταγόνες λεμόνι. 

2. Απόφυγε τα έτοιμα και επεξεργασμένα τρόφιμα και επίλεγε φρέσκα φρούτα και λαχανικά. 

3. Κάνε λίγο κράτει στην ποσότητα. Τόσο, όσο. 

4. Κινήσου, μην κάθεσαι. Κάνε περπάτημα, κολύμπι, τρέξιμο, ποδήλατο, πατίνια, ό,τι σου αρέσει αρκεί να ασκείσαι. 

5. Βάλε στόχο να χάσεις 2-3 κιλά και όταν τον πετύχεις συνέχισε για τα επόμενα 2-3. Οι μεγαλεπίβολοι στόχοι είναι δύσκολοι να επιτευχθούν και σε αποκαρδιώνουν. 

6. Τρώγε απαραιτήτως πρωινό για να βοηθάς τον μεταβολισμό να δουλεύει. 

7. Κάνε λίγα βαράκια στο σπίτι, εάν δεν πηγαίνεις γυμναστήριο. 

8. Μια στο τόσο κάνε μια μικρή παρασπονδία. Και μετά συνέχισε πιστή στο πρόγραμμά σου.

9. Κοιμήσου αρκετά και ξεκουράσου. Η κούραση και η έλλειψη ύπνου δεν βοηθάνε καθόλου στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος.  

10. Αγάπησε τον εαυτό σου και υποσχέσου του ότι θα τον φροντίζεις. 


 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!