5 τρόποι για να λες «μπράβο» στον εαυτό σου μετά την άσκηση  - AllYou.gr

Search

5 τρόποι για να λες «μπράβο» στον εαυτό σου μετά την άσκηση 


Πόσο γευστική πρέπει να είναι η επιβράβευση;

22 Φεβρουαρίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Πας γυμναστήριο δύο ωρίτσες, τα δίνεις όλα, ιδρωκοπάς, τέλεια τα κατάφερες και σήμερα. Όλα καλά, εκτός από ένα. 

Μετά την άσκηση σε πιάνει μια πείνα άνευ προηγουμένου. Ε, δεν αξίζω ένα-δυο κομμάτια πιτσούλα ή έναν πιτόγυρο, σκέφτεσαι, και ακολουθείς την παρέα.

Πιστεύεις ότι τρώγοντας junk food επιβραβεύεις τον εαυτό σου για την προσπάθεια που έκανε να γυμναστεί;

Οι έρευνες δείχνουν ότι τα άτομα που συνηθίζουν να επιβραβεύουν τον εαυτό τους μετά την άσκηση, συνήθως δεν περιορίζονται σε λίγη τροφή αλλά τρώνε ποσότητες ενώ το φαγητό τους εκείνη την ώρα αποτελείται κυρίως ανθυγιεινές τροφές.

Κάτι που δεν πάει καλά εδώ, για αυτό ας δούμε τους σωστούς τρόπους επιβράβευσης αλλά και κάποια τρικ: 

1. Παρατήρησε τις διαφορές που έχει φέρει στον οργανισμό σου η συνήθεια της γυμναστικής. Η αντοχή σου έχει αυξηθεί, το σώμα σου έχει δυναμώσει, νιώθεις ανάλαφρη όταν ανεβαίνεις σκάλες. Αν αυτό δεν είναι αληθινή επιβράβευση, τότε τι είναι; Το μπέργκερ;

2. Θες να φας; Φάε πρωτείνη και υδατάνθρακες! Ένα σάντουιτς με γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών θα χορτάσει την πείνα σου ενώ θα αναπληρώσει τη χαμένη ενέργεια.

3. Μήπως δεν πεινάς αλλά απλά διψάς; Ένα μπουκαλάκι νερό θα σου δώσει την απάντηση. Αν παρόλα αυτά ακόμα νιώθεις πείνα, είναι βέβαιο ότι τώρα θα φας λιγότερο. 

4. Τι θα έλεγες για ένα ποτήρι σοκολατούχο γάλα; Απόλαυσέ το μετά τη γυμναστική σου, αρκεί να είναι χαμηλών λιπαρών.

5. Πήγαινε γυμναστήριο 1-2 ώρες πριν από το γεύμα σου. Όταν επιστρέψεις θα φας το φαγητό που ούτως ή άλλως θα έτρωγες εκείνη την ώρα.  
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!