10 superfoods που έχει ανάγκη κάθε γυναίκα - AllYou.gr

Search

10 superfoods που έχει ανάγκη κάθε γυναίκα

Για κάθε μια από εμάς που τρέχει, τρέχει και ποτέ δεν φτάνει.

14 Μαρτίου 2018

Είμαι υπερηρωίδες μερικές από εμάς. Ξυπνάμε νωρίς το πρωί, η μέρα μας είναι γεμάτη υποχρεώσεις (αλλά και ωραίες στιγμές) και καταλήγουμε το βράδυ να αποζητάμε το κρεβατάκι μας όσο τίποτε άλλο.

Τι πρέπει να κάνουμε; 

- Να ρίξουμε λίγο τους ρυθμούς; Καλή ιδέα! 

- Να ενισχύσουμε τον οργανισμό μας τρώγοντας σωστά; Ακόμα καλύτερα.

- Να μάθουμε ποιες είναι οι υπερτροφές που μας χαρίζουν ενέργεια και μας θωρακίζουν; Τέλεια! 

Διάβασε ποιες είναι οι 10 υπερτροφές που βρίσκεις εύκολα και κάνουν τη ζωή σου καλύτερη:

1. Σαρδέλες: 
Για τα Ω3 λιπαρά οξέα, τη βιταμίνη D, το ασβέστιο και την πρωτεϊνη τους.  

2. Λαχανίδα: 
Με πολλή βιταμίνη Κ, που βοηθά στην προφύλαξη των οστών, και βιταμίνες Α και C.

3. Σπαράγγια: 
Πλούσια σε βιταμίνη Κ, και εξαιρετική πηγή φολικού οξέος. 

4. Φασόλια: 
Από τις καλύτερες πηγές φυτικής πρωτεΐνης, βοηθάνε στην καλύτερη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης, του σακχάρου και των παλμών της καρδιάς.

5. Γκρέιπφρουτ: 
Με μεγάλες ποσότητες φλαβονοειδών, προστατεύει την υγεία της καρδιάς και προφυλάσσει από εγκεφαλικό. 

6. Μούρα- κεράσια: 
Με πολλή βιταμίνη C και πανίσχυρα αντιοξειδωτικά, προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες, και διατηρούν τον εγκέφαλο σε καλή κατάσταση. 

7. Παπάγια: 
Με β-καροτένιο και λυκοπένιο ελαττώνει τον κίνδυνο καρκίνου του τραχήλου της μήτρας και του μαστού.

8. Λιναρόσπορος: 
Πηγή Ω3 λιπαρών οξέων και φυτικών ινών, αλλά και φυτικών χημικών ουσιών που δρουν σαν οιστρογόνα, ελαττώνει τον κίνδυνο ορισμένων καρκίνων, όπως του μαστού.

9. Αβοκάντο: 
Τα καλά του λιπαρά προστατεύουν τα μάτια και την επιδερμίδα, συντελούν στο αδυνάτισμα και ρίχνουν τα επίπεδα της “κακής” LDL χοληστερόλης.

10. Γλυκοπατάτες: 
Με χαλκό, φυτικές ίνες, βιταμίνη Β6, κάλιο, σίδηρο και β-καροτένιο, είναι ιδανικές να τρώγονται και από εγκύους.
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!