3 καλές αφορμές για να τρως περισσότερο γιαούρτι - AllYou.gr

Search

3 καλές αφορμές για να τρως περισσότερο γιαούρτι

Ή απλά να το ξεκινήσεις αμέσως τώρα.

22 Ιουνίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Χθες πήρα δύο ωραιότατα γιαουρτάκια με βατόμουρα και άλλα φρούτα που δεν θυμάμαι τώρα, και τα ευχαριστήθηκα σου λέω. 

Ξέρεις, το απόγευμα, που μας πιάνει μια απίστευτη λαχτάρα για κάτι γλυκό. Που νομίζεις ότι εάν δεν φας έστω και μια κουταλιά γλυκό καρυδάκι θα πέσεις κάτω λιπόθυμη. Ε, τότε. 

Και ένιωσα μια χαρά. Και για άλλη μια φορά θυμήθηκα πόσο δροσερό, απολαυστικό, και ελαφρύ μπορεί να είναι ένα απλό γιαούρτι. 

Εάν είσαι σε φάση που το θεωρείς πολύ λίγο για τη διατροφή σου ή πολύ βαρετό για τον ουρανίσκο σου, συνεπώς το σνομπάρεις με τον τρόπο σου, διάβασε τα οφέλη του στα οποία ορκίζονται όλοι οι διατροφολόγοι:

1. Σπιντάρει τον μεταβολισμό σου:
Πώς γίνεται αυτό; Κάθε γιαούρτι (αν προσέξεις ποτέ τη διατροφική ετικέτα) περιέχει κατά μέσο όρο 13-19 γραμμάρια πρωτεϊνης. Και η πρωτεϊνη είναι απαραίτητη για την ενίσχυση του ρυθμού του μεταβολισμού. Φυσικά, βοηθάει στο χτίσιμο των μυών, και στην απώλεια κιλών. Μήπως θέλεις να χάσεις μερικά, λέμε τώρα. 

2. Σου κάνει την κοιλιά φλατ:
Καθώς βοηθάει τη διαδικασία της πέψης μέσω των προβιοτικών που περιέχει. Και η καλή πέψη, φίλη μου, φαίνεται. Από την κοιλιά σου. 

3. Κάνει καλό στη διάθεση: 
Ξέρεις ότι τα υγιή βακτήρια του γιαουρτιού που μπαίνουν στο στομάχι σου επηρεάζουν στο μυαλό σου τα επίπεδα της σεροτονίνης; Ναι, για την αγαπημένη μας ορμόνη της διάθεσης σου μιλάω. 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!