8 λόγοι για να βάζεις χάσταγκ #ρέβαφορέβα - AllYou.gr

Search

8 λόγοι για να βάζεις χάσταγκ #ρέβαφορέβα

Μάθε πόσο καλό σου κάνει η ρέβα.

23 Νοεμβρίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Σίγουρα έχεις διαβάσει την ονομασία της σε συνταγές αλλά δεν ήξερες τι είναι. Μήπως η άλλη της ονομασία, γογγύλι, σου λέει κάτι;

Η ρέβα μοιάζει με ραπανάκι αλλά δεν είναι. Πίσω από το μοβ χρώμα της κρύβονται οι βιταμίνες Α, Β1, Β2, η καροτίνη, το κάλιο, το ασβέστιο, το φώσφορο, το μαγνήσιο, ο σίδηρος, με λίγα λόγια τεράστια οφέλη για την υγεία σου.

Θέλεις να μάθεις κι άλλα για τη ρέβα; Θέλεις!

1. Αυτό που χαρακτηρίζει τη ρέβα, εκτός από τις βιταμίνες, τους υδατάνθρακες και τα ανόργανα άλατα είναι μια σπάνια ουσία που περιέχει, με αντικαρκινικές και αντιδιαβητικές ιδιότητες, και λέγεται glyukorafanin.

2. Η ρέβα έχει διπλάσια περιεκτικότητα σε βιταμίνη C σε σχέση με τα πορτοκάλια, τα λεμόνια και το λάχανο. 

3. Έχει βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β5, PP, καροτίνη, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, σίδηρο, νάτριο, θείο, μαγγάνιο και μια μικρή ποσότητα ιωδίου.

4. Περιλαμβάνει μια σειρά από απαραίτητα ανόργανα άλατα, όπως το θειικό άλας που καθαρίζει και  απολυμαίνει το αίμα, και σπάει τις πέτρες στα νεφρά και στην ουροδόχο κύστη.

5. Βοηθά πολύ στην προστασία του οργανισμού από λοιμώξεις, δερματικές ασθένειες και βρογχίτιδα. 

6. Δρα προληπτικά κατά του καρκίνου. 

7. Βοηθά στην ανάπτυξη και την ενίσχυση του σκελετού των παιδιών αλλά και των ηλικιωμένων. 

8. Συντελεί στη ρύθμιση του μεταβολιμσού και έχει λίγες θερμίδες.

Ε, μα τι άλλο θέλεις να σου πω για να αγοράσεις λίγη ρέβα επιτέλους; 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!