Αυτές είναι οι 4 χειρότερες συμβουλές για το αδυνάτισμα - AllYou.gr

Search

Αυτές είναι οι 4 χειρότερες συμβουλές για το αδυνάτισμα

Μην τις ακούς! 

18 Ιανουαρίου 2015

 1. Αυγά τα παρεξηγημένα: Πετάξτε τους κρόκους, φάτε το ασπράδι.

Ο κρόκος του αυγού είναι υψηλός σε χοληστερόλη. Όμως, τελευταία έχει αποδειχθεί ότι η χοληστερόλη αυτή επηρεάζει ελάχιστα τα επίπεδα λιπιδίων στο αίμα. Τα αυγά, πέρα από χοληστερόλη περιέχουν και άλλα θρεπτικά συστατικά όπως υψηλής ποιότητας πρωτεΐνη και βιταμίνη D, τα οποία μάλιστα ίσως βοηθούν σε μια προσπάθεια απώλειας βάρους. Μελέτες που έχουν γίνει σε διαβητικούς έχουν δείξει αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά από την υψηλή κατανάλωση αυγών (πάνω από 6 την εβδομάδα). Ωστόσο, τα συμπεράσματα αυτά είναι ακόμη συγκεχυμένα. 

2. Κόψτε τα λιπαρά κι αυξήστε τους υδατάνθρακες για να χάσετε βάρος.

Η αλήθεια είναι ότι δίαιτες χαμηλές σε λίπος δεν είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές τόσο στην απώλεια βάρους όσο και στη βελτίωση των δεικτών υγείας, όπως τα λιπίδια του αίματος. Ωστόσο, μελέτες δείχνουν ότι οι χαμηλές σε υδατάνθρακες δίαιτες έχουν πιο καλά αποτελέσματα στην απώλεια λίπους και τη διατήρηση της άλιπης μάζας σώματος. Πρέπει να τονίσουμε εδώ ότι δεν υπάρχει μια ιδανική δίαιτα για όλους τους ανθρώπους. Καλό θα είναι η δίαιτα να προσαρμόζεται στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε ανθρώπου γιατί αυτό ευνοεί την καλύτερη συμμόρφωση προς τη δίαιτα. Η επιστήμη έχει δρόμο μπροστά της ως προς το θέμα αυτό. 

3. Σημασία έχουν οι θερμίδες, ενώ το είδος των τροφών δεν είναι τόσο σημαντικό.

Για να χάσουμε βάρος μπαίνουμε σε μια διαδικασία να μετράμε θερμίδες. Όμως, πέρα από τις θερμίδες πρέπει να επιλέγουμε τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, που να μπορούν να μας κάνουν να νιώθουμε χορτάτοι. Μπορεί ένα μπολ με γιαούρτι και δημητριακά να μας δίνει περίπου τις ίδιες θερμίδες με μισή σοκολάτα, αλλά η πρώτη επιλογή μας χορταίνει καλύτερα. Επομένως, ναι οι θερμίδες είναι σημαντικές αλλά σημασία έχει και από ποιες τροφές προέρχονται. 

4. Τα φυτικά έλαια που χρησιμοποιούνται για το μαγείρεμα είναι «ελαφριά».

Τα φυτικά έλαια όπως το σογιέλαιο, το ηλιέλαιο και το καλαμποκέλαιο είναι πλούσια σε λιπαρά, τα οποία όταν υποστούν θέρμανση αλλάζουν μορφή και μετατρέπονται σε λιπαρά επιβλαβή για την υγεία. Το ελαιόλαδο όμως που περιέχει και μονοακόρεστα λιπαρά είναι πιο ανθεκτικό στη θερμότητα. Επομένως, καλό θα είναι να προτιμάται η χρήση του στο μαγείρεμα. 

Πηγή: http://www.mednutrition.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.