Τα πάντα ρει; 8 τρόποι για να νικήσεις την διάρροια - AllYou.gr

Search

Τα πάντα ρει; 8 τρόποι για να νικήσεις την διάρροια

ΕΤΣΙ θα θέσεις υπό έλεγχο το (υπερ)δραστήριο έντερό σου! 

17 Αυγούστου 2015

Μήπως-και μόνο διαβάζοντας την παραπάνω πρόταση- έφερες στο μυαλό σου το «σενάριο» που παίζεται κάθε φορά στις διακοπές σου (βλ. υπερβολική ευκολία στις κενώσεις μετά την κατανάλωση εκείνες της τυρόπιτας από το each bar ή εκείνου του νερομένου κοκτέηλ); Διάβασε πως μπορείς να περιορίσεις τον κίνδυνο εμφάνισης διάρροιας αλλά και τι μπορείς να κάνεις αν δεν τις γλιτώσεις

Για να την αποφύγεις: 

• Απόφυγε τα λαχανικά και τα φρούτα που δεν είναι μαγειρεμένα ή αντίστοιχα που δεν έχουν καθαριστεί από τη φλούδα τους. 

• Περιόρισε την κατανάλωση θαλασσινών (ιδιαίτερα όσα καταναλώνονται ωμά ή δεν ψήνονται καλά) ειδικά αν δεν είσαι απολύτως βέβαιη για την ποιότητά τους. Καλό  είναι επίσης να αποφύγεις τις σάλτσες και τις μαγιονέζες καθώς και το γάλα και τα γαλακτοκομικά προϊόντα που δεν έχουν υποβληθεί σε παστερίωση. 

• Εάν δεν είσαι σίγουρη για την ποιότητα του νερού, μην το πίνεις και μην το     χρησιμοποιείς στο βούρτσισμα των δοντιών. Προτίμησε να… δώσεις κάτι     παραπάνω και χρησιμοποίησε εμφιαλωμένο. Εάν αυτό δεν είναι εφικτό,     τουλάχιστον να βράζεις για 5 λεπτά το νερό πριν το πιεις. Αντίστοιχα, καλό     είναι να αποφύγεις τα ποτά με παγάκια και μην πλένεις τα φρούτα και τα λαχανικά με νερό της βρύσης. 

Για να δώσεις λύση:

• Φρόντισε να ξεκουραστείς αρκετά.

• Απόφυγε τη στερεά τροφή και περιόρισε το διαιτολόγιό σου σε σούπες με ρύζι ή ζυμαρικά (χωρίς λάδι), λαπά, βραστές πατάτες και καρότα.

• Πίνε τσάι με λεμόνι και πολλά υγρά σε μικρές ποσότητες, αλλά συχνά. 

• Πες όχι στη σοκολάτα, το κρέας, το ψάρι, τα αβγά και τα γαλακτοκομικά.  

• Μην πάρεις αντιδιαρροϊκά σκευάσματα χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σου.