Ξέρεις τι ζητάς;  - AllYou.gr

Search

Ξέρεις τι ζητάς; 

Εξόπλισε τον οργανισμό σου με τα κατάλληλα διατροφικά εφόδια, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του. 

01 Αυγούστου 2014

Σίγουρα γνωρίζεις ότι οι διατροφικές ανάγκες των γυναικών κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι διαφορετικές σε σχέση με αυτές που έχει ο οργανισμός τους υπό φυσιολογικές συνθήκες. Αυτό που ίσως να μην γνωρίζεις είναι ότι η εγκυμοσύνη δεν είναι η μοναδική τέτοια περίπτωση. Η άθληση, η εμμηνόπαυση, αλλά και η έμμηνος ρύση είναι καταστάσεις που αλλάζουν τις ανάγκες του γυναικείου οργανισμού σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία. Γι’ αυτό και θα πρέπει να είσαι ανά πάσα στιγμή σε θέση να καλύψεις τις διατροφικές ανάγκες του. Διάβασε τι χρειάζεσαι, ανάλογα με την κατάσταση στην οποία βρίσκεσαι

• Είσαι παθιασμένη με την άσκηση: Είτε καθημερινά περνάς κάποιες ώρες στο γυμναστήριο, είτε συνηθίζεις να τρέχεις στο πλησιέστερο πάρκο της γειτονιάς σου, είτε απλά γυμνάζεσαι στο σπίτι σου, καλό είναι να προσαρμόσεις τη διατροφή σου, ώστε να βοηθήσεις τον οργανισμό σου να αντεπεξέλθει στη συστηματική άσκηση. Στη δική σου περίπτωση, φρόντισε να εφοδιαστείς το διαιτολόγιό σου με τροφές πλούσιες σε βιταμίνες A (θα τη βρεις στα καρότα, τα ροδάκινα και τα πράσινα λαχανικά), E (πλούσια πηγή της είναι τα αμύγδαλα) και C (βρίσκεται σε αφθονία στα πορτοκάλια, τις πιπεριές και τις φράουλες). Επιπλέον, μην παραμελείς το κρέας και τα όσπρια (που είναι πλούσια σε σίδηρο) καθώς και τα γαλακτοκομικά προϊόντα (γνωστές πηγές ασβεστίου).

• Μόλις μπήκες στην εμμηνόπαυση: Πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίοδο, που –ανάμεσα σε άλλα- αλλάζουν και οι διατροφικές ανάγκες του γυναικείου οργανισμού. Τι θα χρειαστείς αν βρίσκεσαι σ’ αυτή τη φάση; Τροφές πλούσιες σε αντιοξειδωτικές ουσίες (όπως τα λαχανικά και τα φρούτα) και άφθονη ποσότητα ασβεστίου για να αποφύγεις την οστεοπόρωση (που θα την διασφαλίσεις μέσα από τα γαλακτοκομικά προϊόντα). 

• Τις «δύσκολες μέρες» περνάς (πολύ) δύσκολα: Ανήκεις στην κατηγορία των γυναικών που χάνουν υπερβολικό αίμα κατά τη διάρκεια της περιόδου; Εκτός από μία άμεση επίσκεψη στον γυναικολόγο σου (για να διαπιστώσει αν όλα πάνε καλά), χρειάζεσαι επιπλέον σίδηρο. Που θα τον βρεις; Άριστες πηγές του είναι το κόκκινο κρέας, τα αποξηραμένα φρούτα αλλά και ο κρόκος του αυγού. Για να διασφαλίσεις την καλύτερη απορρόφησή του από τον οργανισμό σου συνδύασε τον με βιταμίνη C. 

• Πριν από την έμμηνο ρύση έχεις έντονους πόνους: Σ’ αυτήν την περίπτωση, θα πρέπει να αυξήσεις την πρόσληψη βιταμίνης B6 (θα τη βρεις στο κοτόπουλο, τις πατάτες και το ψωμί ολικής άλεσης), χρωμίου (πλούσιες πηγές του είναι οι ζωικές τροφές) καθώς και «καλών» λιπαρών (βρίσκονται στα περισσότερα ψάρια). 

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί νιώθεις καλά που ο πρώην σου χώρισε;

Σου φτάνουν τα νέα και εσύ χαμογελάς. Η επιστήμη εικάζει το γιατί.