Μόλις γέννησες; 6 βήματα για να επιστρέψεις στον παλιό, καλό εαυτό σου - AllYou.gr

Search

Μόλις γέννησες; 6 βήματα για να επιστρέψεις στον παλιό, καλό εαυτό σου

Ολική επαναφορά! 

29 Σεπτεμβρίου 2015

Πρώτα η εγκυμοσύνη, έπειτα ο τοκετός και τώρα η 24ωρη φροντίδα του μωρού. Δικαιολογημένα αυτό το διάστημα έχεις παραμελήσει τη θηλυκή πλευρά σου. Εκτός, όμως, από νέα μαμά δεν πρέπει να ξεχνάς ότι είσαι και γυναίκα και γι' αυτό οφείλεις να αναλάβεις κι πάλι δράση, ώστε να επιστρέψεις στον παλιό, καλό εαυτό σου

Να πώς θα τα καταφέρεις! 

1. Σταμάτα να νοιώθεις άσχημα, κάθε φορά που οι δυνάμεις σου σε εγκαταλείπουν ή ξεσπάς σε κλάματα. Δώδεκα εβδομάδες μετά τον τοκετό οι ορμόνες σου εξακολουθούν να βρίσκονται σε κινητικότητα, προκαλώντας συχνές ψυχικές μεταπτώσεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, το 80% αυτών θεωρούνται φυσιολογικές. 

2. Μην προσπαθείς να αποδείξεις ότι μπορείς να τα καταφέρεις «όλα και καλά». Ενθάρρυνε το σύντροφό σου να συμμετέχει στο άλλαγμα, το μπάνιο, το ντύσιμο και τα παιχνίδια του μωρού. Μοιράσου μαζί του τους φόβους σου, απόφυγε τις πολλές επισκέψεις φίλων και συγγενών στο σπίτι (για να γλιτώσεις το επακόλουθο μαγείρεμα και συγύρισμα του σπιτιού) και μην ντραπείς να ζητήσεις τη βοήθεια της μαμάς ή της πεθεράς σας. 

3. Προσαρμόστε το ωράριό σου σε αυτό του καινούριου μέλους της οικογένειας, έτσι ώστε να «ξεκλέβεις» λίγες ώρες ύπνου για να αναζωογονείσαι. Να θυμάσαι ότι η ξεκούραση είναι το άλφα και το ωμέγα για να είσαι πιο ήρεμη τόσο με το μωρό όσο και με τον σύντροφό σου. 

4. Απελευθέρωσε τη συσσωρευμένη ένταση, είτε μασώντας με σταθερές κινήσεις ένα φρούτο ή μια τσίχλα, είτε ακούγοντας απαλή μουσική. Δεν είναι απαραίτητο να κάνεις σεξ με το σύντροφό σας. Μπορείτε να μιλήσετε ερωτικά μεταξύ σας, να αγγίξετε ο ένας τον άλλο ή να συζητήσετε για τα μελλοντικά σχέδιά σας χωρίς, ωστόσο, το παιδί να είναι το μοναδικό σημείο αναφοράς. 

5. Μπες σε πρόγραμμα για να χάσεις τα περιττά κιλά της εγκυμοσύνης. Για να το πετύχεις, μην καταφύγεις σε κάποια εξαντλητική δίαιτα. Φρόντισε να καταναλώνεις μικρά, συχνά και ελαφριά γεύματα. Βάλε στο καθημερινό πρόγραμμά σου τα εξής: φυσικούς χυμούς, σαλάτες, βραστά ή ψητά ψάρια και κρέατα, υγιεινά σνακ (π.χ. μία-δύο φέτες μαύρο ψωμί, 4-5 αμύγδαλα, ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά).

6. Πρόσεξε την εξωτερική εικόνα σου. Αγόρασε ρούχα που κολακεύουν το σωματότυπό σου και άφησε στην ντουλάπα τα ρούχα εγκυμοσύνης. Άλλαξε χτένισμα και φρόντισε τα μαλλιά και το πρόσωπό σου με ειδικές μάσκες ομορφιάς.