Εγκυμοσύνη: ΑΥΤΑ πρέπει να κάνεις για να... κοιμάσαι ήσυχη - AllYou.gr

Search

Εγκυμοσύνη: ΑΥΤΑ πρέπει να κάνεις για να... κοιμάσαι ήσυχη

Κυριολεκτικά.

17 Ιουλίου 2016

Ο καλός ύπνος είναι απαραίτητος σε κάθε άνθρωπο, πόσο μάλλον σε μία έγκυο. Από την άλλη πλευρά, είναι γεγονός ότι η εγκυμοσύνη δυσκολεύει στο να κοιμηθείτε σωστά, με αποτέλεσμα να νιώθετε κούραση κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ο Dr. Νικόλαος Ναούμ Μ.D. Μαιευτήρας Χειρουργός - Γυναικολόγος, σας δίνει τις συμβουλές του για να... κοιμάστε ήσυχες!

Τα πρώτα συμπτώματα

Το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης ξεκινούν και τα πρώτα προβλήματα... Αϋπνίες, συχνοουρία, κράμπες, ενδεχόμενες ταχυκαρδίες, καούρες και αίσθημα πείνας, είναι μόνο μερικά από τα εμπόδια που δεν σας αφήνουν να κοιμηθείτε σωστά. Επίσης, όσο η εγκυμοσύνη προχωρά μπορεί να χρειάζεστε περισσότερο ύπνο, αλλά η συχνοουρία γίνεται εντονότερη, καθώς η μήτρα πιέζει την ουροδόχο κύστη.

Η σωστή θέση

Το να συνηθίσετε να κοιμάστε στη σωστή θέση, δηλαδή πλάγια και ιδανικά στην αριστερή πλευρά, θα βοηθήσει πολύ εσάς και το έμβρυο. Είναι σίγουρο ότι αν έχετε συνηθίσει να κοιμάστε ανάσκελα ή μπρούμυτα, η νέα θέση ύπνου θα σας δυσκολέψει και ενδεχομένως να περάσετε μερικά βράδια αϋπνίας.

Οι συμβουλές

Μην ξεχνάτε ότι το σώμα της εγκύου περνάει αρκετές αλλαγές κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, άρα ακόμα και η αϋπνία είναι μία φυσιολογική αντίδραση. Επειδή όμως η ξεκούραση είναι απαραίτητη, ακολουθήστε τις παρακάτω συμβουλές για... όνειρα γλυκά!

• Μην πίνετε καφέ ή τσάι πριν πάτε για ύπνο. Επίσης, φροντίστε να μην τρώτε βαριά φαγητά το βράδυ, γεγονός που θα βοηθήσει και στο μην πάρετε πολλά κιλά.

• Αν η ναυτία σάς κρατά ξύπνια, μπορείτε να φάτε ένα κράκερ πριν πέσετε για ύπνο.

• Μπείτε σε πρόγραμμα! Προσπαθήστε να μην έχετε άστατες ώρες ύπνου, καθώς ο καλός προγραμματισμός θα σας βοηθήσει να κοιμάστε καλύτερα.

• Μην επιδίδεστε σε έντονες δραστηριότητες πριν κοιμηθείτε. Προτιμήστε ένα χαλαρωτικό μπάνιο ή μασάζ από τον σύντροφό σας.

• Πιείτε ένα ζεστό ρόφημα που δεν περιέχει καφεΐνη, όπως γάλα με λίγο μέλι.

• Δημιουργήστε τις κατάλληλες συνθήκες δωματίου. Ένα άνετο στρώμα και η κατάλληλη θερμοκρασία είναι ό,τι χρειάζεστε για να χαλαρώσετε.

• Προμηθευτείτε ένα μικρό μαξιλαράκι, όπου θα το βάζετε κάτω από τους γοφούς σας όταν θέλετε να ξαπλώσετε ανάσκελα. Έτσι, θα βοηθήσετε στην καλύτερη κυκλοφορία μέσα στη μήτρα σας.

Πηγή: http://www.infokids.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Τα 4 μανό που πρέπει να έχεις πάντα στο συρτάρι σου

Οι πιο διαχρονικές αποχρώσεις βερνικιών που θα φοράς παντός καιρού!
Default Image
ΠΑΙΔΙ

6 τρόποι να κάνεις μαγικά τα Χριστούγεννα του παιδιού σου

Μερικές ιδέες για να βάλεις τη μαγεία των Χριστουγέννων στο σπίτι.
ΣΧΕΣΕΙΣ

Γιατί θέλουμε εκείνους που δε μας θέλουν

Η απόρριψη είναι... εγκεφαλική διεγερτική και άκρως ε(ρε)θιστικη, υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

3 καλοί λόγοι να ξεκινήσεις να πίνεις χυμό βύσσινο

Το κερασάκι στην κορυφή μπορεί να είναι ξινό αλλά όχι για την υγεία σου, τονίζουν οι ειδικοί.
FASHION NEWS

Όταν το θρυλικό «Μπάγκειον» μετατράπηκε στην πιο σύγχρονη πασαρέλα μόδας

Δες τώρα την νέα συλλογή του Stelios Koudounatis για την Resort ’17 συλλογή!
BEAUTY TIPS

3 hacks για τέλεια μαλλιά σε λιγότερο από 1 λεπτό

Τέλος στις χρονοβόρες προετοιμασίες για πάντα!