Πρέπει ή όχι μια έγκυος να τρώει ψάρι; - AllYou.gr

Search

Πρέπει ή όχι μια έγκυος να τρώει ψάρι;

Εάν σου μυρίζει κάτι από την ουρά, βρες τι είναι.

14 Οκτωβρίου 2017

Μένεις έγκυος, το χαίρεσαι, το γιορτάζεις και μετά μπαίνεις σε ένα σωρό διλήμματα. Η σωστή διατροφή γίνεται προτεραιότητα αλλά καμιά φορά και άγχος.

Το ψάρι, για παράδειγμα, κάνει καλό στον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά είναι ιδανική τροφή για μια έγκυο;

Σύμφωνα με τους επιστήμονες, το ψάρι μπορεί να μειώσει το άγχος σε μια εγκυμοσύνη καθώς η κατανάλωσή του συμβάλει στη μείωση των επιπέδων άγχους, ενώ η χαμηλή κατανάλωση ψαριού μπορεί να οδηγήσει σε ψηλά επίπεδα άγχους.

Συγκεκριμένα, έρευνα που διεξήχθηκε από το Bristol University στην Αγγλία και το Federal University of Rio de Janeiro στη Βραζιλία έδειξε ότι οι γυναίκες που κατανάλωναν συχνά ψάρι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είχαν μειωμένα επίπεδα άγχους. 

Σε διατροφικό επίπεδο, τα ψάρια και τα οστρακοειδή είναι σημαντικά στοιχεία σε μια ισορροπημένη διατροφή αλλά περιέχουν υψηλά επίπεδα σε υδράργυρο ο οποίος σε μεγάλες ποσότητες μπορεί να επηρεάσει το νευρικό σύστημα του εμβρύου. 

Για αυτό καλό είναι να ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών, που ισχύουν τόσο για τις μέλλουσες μαμάδες όσο και για τα μικρά παιδιά: 
-Μην καταναλώνετε μεγάλα ψάρια όπως καρχαρία, ξιφία, μεγάλο σκουμπρί και tilefish καθώς περιέχουν υψηλά επίπεδα υδράργυρου.

-Καταναλώστε μέχρι 340 γραμμάρια τη βδομάδα (2 μέτρια γεύματα) μια ποικιλία από ψάρια και οστρακοειδή.

-Ελέγξετε τις τοπικές αρχές τι συμβουλεύουν όσον αφορά την ασφάλεια των ψαριών που ψαρεύουν φίλοι και συγγενείς σας από τις ντόπιες λίμνες, ποταμούς και ακτές. Εάν δεν υπάρχουν οδηγίες τότε καταναλώστε μέχρι 170 γραμμάρια ψαριού (ένα μέσο γεύμα) που πιάσατε από ντόπια νερά, όμως μην καταναλώσετε άλλο κατά τη διάρκεια της βδομάδας.
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!