6 βασικά tips για να είσαι μια fit και υγιής έγκυος - AllYou.gr

Search

6 βασικά tips για να είσαι μια fit και υγιής έγκυος

Όταν θέλεις να γυμναστείς αλλά δεν ξέρεις το πώς.

23 Μαρτίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Δεν έχεις πραγματικά κανέναν λόγο να σταματήσεις τη γυμναστική τώρα που έμεινες έγκυος. Εκτός φυσικά κι αν στο έχει συστήσει ο γιατρός σου.

Η άσκηση θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την αντοχή αλλά και την ευελιξία σου ενώ θα ενδυναμώσει τους μυς σου και θα σταθεί πολύτιμος φίλος σε συμπτώματα που προκύπτουν στην κύηση όπως πόνος στη μέση και την πλάτη, κόπωση, πρήξιμο, δυσκοιλιότητα. 

Θα σε βοηθήσει όμως και κατόπιν τοκετού, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολο να επανέλθεις στην σιλουέτα σου και να ξαναβρείς τη φόρμα σου.

Υπάρχουν όμως ορισμένοι βασικοί κανόνες που πρέπει να τηρήσεις έτσι ώστε ναι μεν να γυμναστείς, να μην βλάψεις όμως το έμβρυο:

1. Πάρε τη γνώμη των ειδικών
Σίγουρα ο γιατρός σου είναι αυτός που θα κρίνει εάν μπορείς να συνεχίσεις ή όχι τη γυμναστική, καθώς και ποιο είδος άσκησης είναι καλύτερο για τη δική σου περίπτωση. 

2. Προσάρμοσε την άθλησή σου
Εάν κάνεις κάποιο άθλημα, ίσως χρειαστεί να ρίξεις τους ρυθμούς ή να προσαρμόσεις την ένταση τις ανάγκες και τις δυνατότητές σου. 

3. Άκου το σώμα σου
Αυτό θα σου πει ποια είναι τα όριά σου. Η εγκυμοσύνη δεν σημαίνει μόνο μεγάλη κοιλιά. Είναι σαν να σε κρατάει πίσω σε ορισμένες δραστηριότητες με σκοπό να αποθηκεύσεις ενέργεια για τον τοκετό και για το μωρό που θα έρθει. 

4. Η κάθε γυναίκα είναι ξεχωριστή
Και με την ίδια λογική, και η κάθε εγκυμοσύνη. Για αυτό μην κοιτάς τι κάνει π.χ. η φίλη σου ή η γυμνάστριά σου. Κοίτα εσένα. 

5. Γίνε δραστήρια
Ακόμα κι αν δεν γυμναζόσουν πριν, μην αμελείς το να βγαίνεις να περπατάς ή το να κάνεις λίγο κολύμπι. Κάνε κάτι ήπιο και απόφυγε τις ακραίες επιλογές. 

6.Προσπάθησε και άσε κατά μέρος τις δικαιολογίες
Δεν είναι εύκολο για όλες τς γυναίκες να γυμνάζονται. Οι υποχρεώσεις μπορεί να είναι πολλές και οι αντοχές πέφτουν. Χρειάζεσαι σίγουρα ξεκούραση και ύπνο. Σκέψου όμως πόσα θετικά έχει να σου χαρίσει η άσκηση και βάλτην στο πρόγραμμά σου έστω και δύο φορές την εβδομάδα. Είναι σαν να επενδύεις σε σένα, και οφείλεις να το κάνεις κυρίως τώρα που περιμένεις να γίνεις μαμά. 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!