Τα 6 διατροφικά "ναι" της εγκυμοσύνης - AllYou.gr

Search

Τα 6 διατροφικά "ναι" της εγκυμοσύνης

Εσύ, τρως σωστά; 

20 Ιανουαρίου 2015

Πρόσφατες έρευνες, δίνουν ακόμα μεγαλύτερη σημασία στη διατροφή της μητέρας κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, αναφέροντας ότι η διατροφή της, είναι ο καθρέφτης της υγείας του παιδιού κατά τη διάρκεια της ζωής του. Πείτε, λοιπόν, ναι: 

1. Στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά: Μελέτες δείχνουν ότι εάν παρατηρείται έλλειψη βασικών βιταμινών στην έγκυο, τότε υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να προκληθεί πρόωρος τοκετός και χαμηλό βάρος νεογνού. Προτιμήστε να καταναλώνετε ολόκληρα τα φρούτα, για να προσλαμβάνετε παράλληλα και φυτικές ίνες, ενώ μπορείτε να επιλέγετε και τα αποξηραμένα.

2. Στα Ω-3 λιπαρά οξέα: Είναι γνωστά για την αντιφλεγμονώδη δράση τους, ενώ είναι απαραίτητα τόσο πριν όσο και μετά από τον τοκετό, αφού αποτελούν μία προστατευτική ασπίδα έναντι των αλλεργιών της μητέρας που θηλάζει.

3. Στα γαλακτοκομικά: Δείξτε ιδιαίτερη προτίμηση στο γιαούρτι, αφού περιέχει περισσότερο ασβέστιο από ένα ποτήρι γάλα. Το ασβέστιο είναι απαραίτητο για τα οστά και τα δόντια τόσο της μητέρα, όσο και του νεογνού. Επίσης, η πρόσληψη ασβεστίου μειώνει τις πιθανότητες πρόωρου τοκετού.

4. Στις πρωτεΐνες: Πείτε ναι στο καλά ψημένο κόκκινο κρέας, στα αυγά και τον σολομό. Οι πρωτεΐνες είναι πολύ σημαντικές για τη σωστή ανάπτυξη του μωρού.

5. Στους ξηρούς καρπούς και τις φυτικές ίνες: Μαγνήσιο, φυτικές ίνες, μεταλλικά στοιχεία, ω-3 λιπαρά, είναι μόνο μερικά από τα πολύτιμα στοιχεία των ξηρών καρπών.

6. Στο νερό: Η σωστή ενυδάτωση, αυξάνει την ελαστικότητα του δέρματος σας (άρα μειώνει και τις πιθανότητες εμφάνισης ραγάδων), ενώ ταυτόχρονα βοηθά σε περιπτώσεις δυσκοιλιότητας.

Bonus: 

* Η εγκυμοσύνη, σε καμία περίπτωση δεν είναι η κατάλληλη περίοδος για να κάνετε δίαιτα! Αντιθέτως, απαιτείται σωστή διατροφή και πρόσληψη βιταμινών και στοιχείων από όλες τις τροφές. Μην ξεχνάτε, ότι ακόμα και οι «ενοχοποιημένοι» υδατάνθρακες είναι απαραίτητοι στην εγκυμοσύνη, πάντα σε ελεγχόμενες ποσότητες.

* Δεν πρέπει να τρώτε «για δύο». Ούτε αυτό να αποτελεί δικαιολογία για να το κάνετε! Η υπερβολική κατανάλωση φαγητού έχει βλαπτικές συνέπειες, τόσο για εσάς, όσο και για το μωρό. Επίσης, μετά την εγκυμοσύνη, θα αντιμετωπίσετε μεγάλο πρόβλημα στο να χάσετε τα κιλά. Άρα, όλα με μέτρο.

* Δεν είναι όλες οι εγκυμοσύνες ίδιες. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ακολουθείτε τις συμβουλές του ιατρού σας, για το τι πρέπει να καταναλώνετε και τι όχι. Μην ξεχνάτε, ότι η διατροφή που ακολουθείτε, πρέπει να «κάνει καλό» όχι μόνο στο παιδί σας, αλλά και σε εσάς...

Από τον δρ. Νίκο Ναούμ, Χειρουργό Γυναικολόγο, Ειδικευμένο στην Κοσμητική και Επανορθωτική Γυναικολογία

Πηγή: http://familylife.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

Να τι θα φορέσεις στην επόμενη βραδινή σου έξοδο

Ακόμη και αν ο καιρός γράφει… μείον, εσύ θα είσαι in style!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Ώρα να μάθεις αν όντως υπάρχουν τρόφιμα που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανά ο οργανισμός για την πέψη τους.
FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.