Εγκυμονείς; Αυτό είναι η Νο1 διατροφική ανάγκη σου! - AllYou.gr

Search

Εγκυμονείς; Αυτό είναι η Νο1 διατροφική ανάγκη σου!

Αύξησε την κατανάλωσή της. 

20 Μαρτίου 2015

Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης πραγματοποιούνται σημαντικές αναβολικές διεργασίες στο σώμα της υποψήφιας μητέρας, οι οποίες αφορούν στην ανάπτυξη του εμβρύου, της μήτρας και του πλακούντα, στην αύξηση του όγκου αίματος και του μυϊκού ιστού της γυναίκας και στο σχηματισμό του αμνιακού σάκου παράλληλα με την ανάπτυξη του αμνιακού υγρού.

Οι διεργασίες αυτές συνεπάγονται στην αύξηση των πρωτεϊνικών αναγκών της υποψήφιας μητέρας ειδικά κατά το δεύτερο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Σύμφωνα με τις συστάσεις, κατά μέσο όρο απαιτούνται επιπλέον 25 γραμμάρια πρωτεΐνης, ώστε να καλυφθούν οι επιπρόσθετες πρωτεϊνικές ανάγκες της εγκυμοσύνης, τα οποία προστίθενται στις ημερήσιες πρωτεϊνικές ανάγκες που είχε η γυναίκα προ εγκυμοσύνης. Τα 25 αυτά γραμμάρια μπορούν εύκολα να προσληφθούν μέσω της διατροφής, όπως για παράδειγμα από 110g γραμμάρια ψαριού ή κοτόπουλου, τα οποία θα πρέπει να ενσωματωθούν στο ημερήσιο διαιτολόγιο της υποψήφιας μητέρας.

Κατά τις 270 περίπου ημέρες που διαρκεί η εγκυμοσύνη η υποψήφια μητέρα είναι σημαντικό να έχει μια διατροφή πλούσια σε τρόφιμα που είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, όπως το κρέας, τα πουλερικά, το ψάρι, το αυγό, τα γαλακτοκομικά προϊόντα, τα όσπρια, το ψωμί, τα δημητριακά, το ρύζι, η σόγια και οι ξηροί καρποί ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες σε πρωτεΐνη. 

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!
×