Stress: Δώσε προσοχή σε ΑΥΤΑ τα 4 «κρυφά» σημάδια - AllYou.gr

Search

Stress: Δώσε προσοχή σε ΑΥΤΑ τα 4 «κρυφά» σημάδια

Μήπως έχει έρθει ώρα για... relax;

> ΥΓΕΙΑ ::
16 Νοεμβρίου 2015

 

Αναζητάς –όπως και ο Προυστ– το χαμένο χρόνο; Δεν είσαι η μόνη! Το καθημερινό κυνήγι του ελεύθερου χρόνου ανήκει σίγουρα στις «χαρές» της μοντέρνας καθημερινότητας. Παρ’ όλα αυτά, οι επιστήμονες του Rush University Medical Center έρχονται να μας πουν ότι αν υποφέρουμε από χρόνιο στρες –αυτήν την ενοχλητική «επίθεση» ορμονών που δεχόμαστε όταν πρέπει οπωσδήποτε να παραδώσουμε άμεσα μια δουλειά ή όταν παγώνουμε μπροστά στις καθημερινές ατυχίες μας –τα συμπτώματα είναι τόσο ήπια που (σχεδόν) δεν τα καταλαβαίνουμε!

Παρακάτω θα βρεις τα «κρυφά» σημάδια που συνδέονται με το χρόνιο στρες. Αν αναγνωρίζεις κάποια αυτά στον εαυτό σου, απλά απομακρύνσου για λίγο από τον υπολογιστή σου, κλείσε για λίγο το τηλέφωνο ή σήκωσέ το για να κλείσεις ραντεβού για ένα χαλαρωτικό μασάζ!

Σημάδι #1: Οι πονοκέφαλοι του Σαββατοκύριακου

Η ξαφνική πτώση των επιπέδων του στρες τα Σαββατοκύριακα μπορεί να μην γίνεται ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη από τον οργανισμό σου. Ο λόγος; Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι πολύ πιθανό αυτή η απρόσμενη χαλάρωση να σου... σπάσει το κεφάλι. Για να αποφύγεις τις τρικυμίες εν κρανίω, προσπάθησε να διατηρείς ένα σχετικά σταθερό ωράριο ύπνου και φαγητού, ακόμα και τα Σαββατοκύριακα. 

Σημάδι #2: Πονόλαιμος

Όσο κι αν σου φαίνεται περίεργο, ο πονόλαιμος μπορεί να είναι σύμπτωμα της συνήθειάς σου να τρίζεις τα δόντια σου, μια κακή και εκνευριστική συνήθεια, η οποία επιδεινώνεται όταν στο άγχος σου χτυπάει κόκκινο. Τρίξε τα δόντια... στο στρες και συμβουλεύσου τον οδοντίατρό σου σχετικά με τρόπους αντιμετώπισης αυτής της νευρικής συνήθειας. 

Σημάδι #3: Περίεργα όνειρα

Τα όνειρά μας στη διάρκεια του νυχτερινού ύπνου τείνουν να γίνονται προοδευτικά όλο και πιο ευχάριστα, με αποτέλεσμα να είμαστε πιο κεφάτοι όταν ξυπνάμε απ’ ό,τι πριν μας πάρει ο ύπνος. Τις περιόδους, όμως, που είμαστε αγχωμένοι, αυτή η νυχτερινή διαδικασία «βραχυκυκλώνει». Έτσι, τα όνειρά μας είναι πιο σκοτεινά, περίεργα και περίπλοκα, ενώ ξυπνάμε... στραβά. Τι θα σε βοηθήσει; Σε περιόδους στρες, απόφυγε την καφεΐνη και το αλκοόλ και βάλε την αγαπημένη σου χαλαρωτική μουσική λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι.

Σημάδι #4: Κράμπες περιόδου

Μελέτη του Πανεπιστήμιο Harvard αποκάλυψε ότι οι γυναίκες που βιώνουν έντονο στρες στη ζωή τους έχουν διπλάσιες πιθανότητες να υποφέρουν από επώδυνες κράμπες κατά την περίοδό τους, σε σχέση με εκείνες που τα βλέπουν όλα ζεν. Ένοχες για αυτό το «κακό» δεν είναι άλλες από τις ορμόνες του στρες, που απορρυθμίζουν όλον τον οργανισμό σου. Σε αυτήν την περίπτωση, η σωτηρία της ψυχής (και του σώματός) σου βρίσκεται στην άσκηση, η οποία θα σε ηρεμήσει αυξάνοντας την παραγωγή και την έκκριση των ορμονών της χαράς.

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΣΧΕΣΕΙΣ

3 τρόποι να διαχειριστείς τη ζήλια του

Σε ζηλεύει; Μάθε πώς μπορείς να αποφύγεις τις σκηνές ζηλοτυπίας που ενδέχεται να φθείρουν τη σχέση σας.
FASHION NEWS

Tα 10 καλύτερα looks από την Chanel Métiers d’Art συλλογή

Ετοιμάσου να αντικρύσεις ιδιοφυή σύνολα, δια χειρός Karl Lagerfeld!