4 τρόποι για να προλάβεις τον πονοκέφαλο - AllYou.gr

Search

4 τρόποι για να προλάβεις τον πονοκέφαλο

Κι όμως, ΓΙΝΕΤΑΙ! 

> ΥΓΕΙΑ ::
15 Αυγούστου 2016

Ο πονοκέφαλος ή κεφαλαλγία τάσης είναι η πιο συχνή μορφή πονοκεφάλου. Χαρακτηριστικό γνώρισμα του πόνου είναι η αίσθηση ενός διάχυτου ήπιου ή μέτριας έντασης πόνου στο κεφάλι.

Οι πονοκέφαλοι τάσης εμφανίζονται συνήθως όταν είναι σφιγμένοι οι μύες του αυχένα, των ώμων και του κρανίου. Ορισμένοι άνθρωποι βιώνουν αυτής της μορφής τους πονοκεφάλους αραιά, ενώ άλλοι τους έχουν συχνότερα. Και παρότι δεν είναι από τους πονοκεφάλους που μπορεί να σας αναγκάσουν να διακόψετε τις δραστηριότητές σας σίγουρα μπορεί να αλλάξουν την καθημερινότητα και να σας χαλάσουν τη διάθεση.

Πώς μπορείτε να προλάβετε τον πονοκέφαλο τάσης

1. Δώστε σημασία στα βασικά

Μην παραλείπετε γεύματα, προσπαθήστε να κοιμάστε αρκετά και μην πιέζετε υπερβολικά τον εαυτό σας για να αποφύγετε το άγχος και την έντονη κούραση.

2. Μάθετε τεχνικές χαλάρωσης

Η σωματική και διανοητική χαλάρωση μπορεί να σας βοηθήσει να αποφύγετε έναν πονοκέφαλο έντασης, εφόσον ασχολείστε τακτικά με αυτές τις τεχνικές. Μερικές ιδέες; Βάλετε ένα θερμό επίθεμα στον αυχένα και τους ώμους σας για να χαλαρώσετε τους μύες. Η άσκηση (γενικά αλλά και με επικεντρωμένες ασκήσεις) βοηθά επίσης, ενδυναμώνοντας και διατείνοντας αυτούς τους μύες. Αν ασχολείστε με τη yoga ή το διαλογισμό, μερικές ασκήσεις καθοδηγούμενης χαλάρωσης όλων των μυών του σώματος μπορεί επίσης να συμβάλουν εάν τις κάνετε τακτικά.

3. Βιοανάδραση

Αυτή η τεχνική χαλάρωσης απαιτεί ειδική εκπαίδευση αλλά μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που υποφέρουν από έντονους και συχνούς πονοκεφάλους τάσης. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο θεραπευτής συνδέει ηλεκτρόδια στο δέρμα σας ώστε να εντοπίσει ηλεκτρικά σήματα από τους μύες του αυχένα και των ώμων σας. Μαθαίνετε με την καθοδήγησή του να αναγνωρίζετε πότε είστε σε ένταση και μετά μαθαίνετε τρόπους να χαλαρώσετε τους μύες προτού σφιχτούν τόσο πολύ που να οδηγήσουν σε πονοκέφαλο.

4. Ιατρική προσέγγιση

Κάποιοι άνθρωποι με πονοκεφάλους έντασης έχουν πολύ ευαίσθητες περιοχές, γνωστές ως σημεία πυροδότησης, στο πίσω μέρος του λαιμού ή στους ώμους τους. Εισάγοντας με ένεση ένα τοπικό αναισθητικό σε αυτές τις περιοχές μπορεί να εξαλειφτεί ο πόνος και να αποτραπούν νέα επεισόδια.

Υπάρχουν, φυσικά, και φάρμακα για τον πονοκέφαλο. Αν οι μη φαρμακευτικές μέθοδοι δεν σας βοηθούν και δεν σας ανακουφίζουν, αξίζει να συζητήσετε το θέμα με το γιατρό σας ακόμη κι αν δεν θεωρείτε πως είναι πολύ σοβαρό. Η επίδραση των πονοκεφάλων στην ποιότητα της ζωής σας μπορεί να είναι εξίσου σημαντική.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

Το αναζωογονητικό scrub σώματος που θα λατρέψεις

Αυτή η diy συνταγή θα γίνει η αγαπημένη σου!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Πώς η επιτυχία σου επηρεάζει το μέλλον της σχέσης σου

Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η επαγγελματική πρόοδος επηρεάζει την προσωπική σου ζωή.
ΠΑΙΔΙ

Tι πρέπει να πεις στο παιδί σου για τον Άγιο Βασίλη;

Και να που δε ξέρεις αν είναι καλύτερο να πεις την αλήθεια ή το παραμύθι.
STREET STYLE

7 σύνολα για να εμπνευστείς αυτή την εβδομάδα

Πάρε τώρα την εβδομαδιαία δόση έμπνευσης που χρειάζεσαι!
ΑΣΚΗΣΗ

Τα 20 λεπτά που θα «ανάψουν» τον μεταβολισμό σου

Αύξησε τις αθλητικές επιδόσεις σου, χωρίς να χρειαστεί να φτάσεις στα άκρα!
ΕΓΩ

Να γιατί πρέπει να ακούς μουσική στη δουλειά

Νέα έρευνα σού προτείνει να βάζεις πιο συχνά τα ακουστικά σου.