Skip to main content

ΥΓΕΙΑ

Νέα εταιρική ταυτότητα και καμπάνια επικοινωνίας για τη Solgar

Το νέο μόττο της Solgar, «Φύση και επιστήμη στην πράξη», εκφράζει την καρδιά της φιλοσοφίας του brand.



Η Solgar, ηγέτης στον κλάδο των συμπληρωμάτων διατροφής στην Ελλάδα και κορυφαία εταιρία στον χώρο παγκοσμίως, είναι στον αέρα με μια νέα δυνατή καμπάνια επικοινωνίας. Η νέα καμπάνια ενσωματώνει όλα τα καινούρια στοιχεία της ταυτότητας και της επικοινωνίας του brand: νέο μόττο, ανανεωμένη εικαστική παρουσίαση και νέο μήνυμα, ενώ περιλαμβάνει 360ο εφαρμογές σε όλα τα μέσα, καθώς και στα σημεία πώλησης.

Το νέο μόττο της Solgar, «Φύση και επιστήμη στην πράξη», εκφράζει την καρδιά της φιλοσοφίας του brand και αποτελεί μια ξεκάθαρη και δυνατή δήλωση της εξειδικευμένης επιστημονικής γνώσης της μάρκας, η οποία διαλέγοντας υψηλής ποιότητας συστατικά από τη φύση, δημιουργεί μοναδικές αποτελεσματικές φόρμουλες. Παράλληλα, εκτός από το νέο μόττο, στο λογότυπο του brand συνεχίζει να προβάλλεται η μακρά ιστορία και κληρονομιά του, η οποία έχει τις ρίζες της πίσω στο 1947.

solgarin.jpg 

Ένα μέτατρον έρχεται να συμπληρώσει το μόττο και μαζί να διαμορφώσουν τη νέα εικαστική ταυτότητα της μάρκας. Το μέτατρον είναι αρχαίο σύμβολο και σχήμα που απαντάται ευρέως στην ίδια τη φύση, από τις νιφάδες του χιονιού, μέχρι τα λουλούδια, το μόριο DNA του ανθρώπου που είναι ο βασικός δομικός λίθος της ζωής, μέχρι και το δίχως όρια σύμπαν μέσα στο οποίο βρίσκεται η γη μας. Ως στοιχείο της ταυτότητας συμβολίζει την ισορροπία ανάμεσα στους δύο βασικούς πυλώνες του brand: την εξειδικευμένη επιστημονική γνώση της Solgar και τη φύση, απ’ όπου αντλεί τις πρώτες της ύλες.

Το χρυσό χρώμα, που έχει γίνει συνώνυμο της κορυφαίας ποιότητας Solgar, συνεχίζει να αποτελεί το βασικό χρώμα του brand. Μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία της νέας ταυτότητας αποπνέουν την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων, τη μακρόχρονη παράδοση, την εμπειρία και την αξιοπιστία του brand, καθώς και την ηγετική του θέση ως ένα από τα πιο premium brand συμπληρωμάτων διατροφής παγκοσμίως.

Όσον αφορά στο μήνυμα της νέας καμπάνιας, η οποία ξεκινά με την προβολή του προϊόντος Skin, Nails and Hair, αυτό είναι ξεκάθαρο και βασίζεται στο DNA της μάρκας: 

Η Solgar συνδυάζει τη μακρόχρονη επιστημονική της γνώση με τις καλύτερες πρώτες ύλες από τη φύση και δημιουργεί μοναδικές αποτελεσματικές φόρμουλες που βελτιώνουν τα ζητήματα υγείας και ομορφιάς που απασχολούν τους ανθρώπους στην καθημερινή τους ζωή.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε για την ISOPLUS, επίσημο αντιπρόσωπο της Solgar στην Ελλάδα, από τη διαφημιστική εταιρία DDB, σε παραγωγή της εταιρίας Central, με σκηνοθέτη τον Θεόφιλο Παπαστυλιανό.
 

Διαβάστε επίσης

ΥΓΕΙΑ

«Μια μέρα χωρίς γέλιο είναι μια μέρα χαμένη»

Έλεγε ο Τσάρλι Τσάπλιν που σαν σήμερα γεννήθηκε – και σου θυμίζουμε τα οφέλη του να γελάς πιο συχνά

ΥΓΕΙΑ

Πώς να προστατέψεις την υγεία σου τις ημέρες με υψηλή περιεκτικότητα σκόνης στην ατμόσφαιρα

Η έντονη περιεκτικότητα σκόνης στην ατμόσφαιρα μπορεί να επηρεάσει αρνητικά το αναπνευστικό σύστημα και να προκαλέσει μια σειρά από ενοχλήσεις

ΥΓΕΙΑ

Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 2024: Η υγεία μου, δικαίωμά μου

7 Απριλίου 2024: ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας γιορτάζει την 76η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας 

Προτεινόμενα

ASK THE EDITOR

8 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το μανδελικό οξύ προτού το βάλεις στη beauty ρουτίνα σου

Σε τι ακριβώς συμβάλει το συγκεκριμένο οξύ στη φροντίδα του δέρματός σου;

FASHION NEWS

Το περιοδικό NYLON επανακυκλοφορεί και η Gwen Stafani ποζάρει στο εξώφυλλό του ως το απόλυτο grunge icon

24 χρόνια μετά το τελευταίο της εξώφυλλο για το περιοδικό που καθόρισε τα aughts