7 μυστικά για να είσαι πάντα σε σωματική και ψυχική φόρμα - AllYou.gr

Search

7 μυστικά για να είσαι πάντα σε σωματική και ψυχική φόρμα

Σου το έχουμε ξαναπει: η υγεία σου δε θέλει κόπο, αλλά τρόπο.

> ΥΓΕΙΑ ::
11 Ιανουαρίου 2017

Θέλεις να νιώθεις και να είσαι υγιής; Σου έχουμε καλά νέα! Διάβασε παρακάτω και ανακάλυψε 7 εύκολους τρόπους που θα σε βοηθήσουν να το καταφέρεις.
 

#1. Ρύθμισε το βιολογικό ρολόι σου. Μπορεί να σου φαίνεται περίεργο αλλά είσαι πιο δημιουργική εκείνες τις ώρες της ημέρα που νιώθεις λιγότερο αποδοτική. Η λογική, μάλιστα, θέλει τους πρωινούς τύπους να συνηθίζουν να καταπιάνονται με τα πιο απαιτητικά κομμάτια της δουλειάς τους το πρωί και, αντίστοιχα, τους βραδινούς να τα αφήνουν για τις μικρές ώρες τις νύχτας. Ωστόσο, οι ερευνητές του Κολεγίου Albion βρήκαν ότι η δημιουργική σκέψη και η εφευρετικότητά μας χτυπούν κόκκινο όταν δουλεύουμε εκτός του συνηθισμένου ωραρίου μας.

#2. Πες «επαναφόρτιση, τώρα!». Νιώθεις συνέχεια πεσμένη; Γέμισε ενέργεια με τρεις απλές κινήσεις:
1. Εντόπισε τι σε κουράζει (π.χ. ποιες δουλειές ή άνθρωποι) και προσπάθησε να περιορίσεις την έκθεση και την τριβή σου με αυτό.
2. Δώσε στον εαυτό σου λίγο χρόνο να σκεφτεί προτού αναλάβεις μία νέα δουλειά, ευθύνη ή υποχρέωση. Αν νιώθεις ότι αντιδράς στην σκέψη της, είναι καλύτερο να αρνηθείς την οποιανδήποτε (επαγγελματική ή φιλική) πρόταση.
3. Φρόντισε να αφιερώνεις λίγο χρόνο την ημέρα στις αγαπημένες σου δραστηριότητες και, φυσικά, τους φίλους και την οικογένεια σου.

#3. Ενίσχυσε τους δεσμούς σου. Οι φίλοι κάνουν καλό στην υγεία μας. Οι καλές και σταθερές φιλικές σχέσεις όχι μόνο μας κάνουν πιο ευτυχισμένους αλλά, σύμφωνα με έρευνες, μας βοηθούν να απαλλαχθούμε από το άγχος, να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθησή μας, μας προσθέτουν χρόνια και κρατούν τον εγκέφαλό μας σε εγρήγορση.

#4. Ανοιξε την πόρτα στα καλά μικρόβια. Αναρωτιέσαι αν τα προϊόντα και τα συμπληρώματα που περιέχουν προβιοτικά, και επομένως υπόσχονται πιο ήρεμες μέρες για στο στομάχι σου, είναι πράγματι αποτελεσματικά; Η απάντηση είναι θετική ειδικά αν υποφέρεις από σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου ή κάποια άλλη λοίμωξη του γαστεντερικού, υποστηρίζουν οι ειδικοί. Για να ενισχύσεις τα φυσικά επίπεδα των καλών μικροβίων στον οργανισμό σου, καλό είναι να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε προβιοτικά, όπως οι φακές, η βρώμη, οι μπανάνες, τα σπαράγγια και τα πράσα. Τέλος, σημείωσε ότι τα περισσότερα συμπληρώματα διατροφής με προβιοτικά, χρειάζονται περίπου 4 εβδομάδες για να δράσουν.

#5. Μείνε στην τρίχα. Τα μαλλιά μας αποτελούν καθρέφτη της καλής ή κακής λειτουργίας του οργανισμού μας. Μάλιστα, η ταχύτητα αναπαραγωγής των κυττάρων του τριχωτού της κεφαλής μας είναι εξαιρετικά μεγάλη και αγγίζει εκείνη των κυττάρων του μυελού των οστών. Με αυτόν τον τρόπο, ο τρόπος που αντιδρούν τα μαλλιά μας σε κάποια ασθένεια αποτελεί ένα πολύτιμο «διαγνωστικό» εργαλείο για τους ειδικούς. Για παράδειγμα, η ξαφνική αραίωση ή η έντονη τριχόπτωση μπορεί να αποτελέσουν ένδειξη σιδηροπενικής αναιμίας, διαταραχής της λειτουργίας του θυρεοειδούς αδένα ή ακόμα, ανισορροπίας στην παραγωγή και την έκκριση ορισμένων ορμονών καθώς και σημάδι κάποιας διατροφικής ανεπάρκειας. Για να κρατήσεις τα μαλλιά (και την υγεία) σου σε φόρμα, προτείνει να καταναλώνεις τροφές πλούσιες σε σίδηρο, φρούτα, λαχανικά και φυσικά άφθονο νερό. Αν η κατάσταση είναι κρίσιμη, προτείνει να ξεκινήσεις τη λήψη σιδήρου ή κάποιο συμπληρώματος, ειδικά σχεδιασμένου για την προστασία της υγείας των μαλλιών.

#6. Κλείσε τα μάτια. Αν υποφέρεις από τα συμπτώματα του συνδρόμου ευερέθιστου εντέρου και ψάχνεις απεγνωσμένα ανακούφιση, ίσως να έχει έρθει η ώρα να δοκιμάσεις κάτι εναλλακτικό. Και με αυτό, εννοούμε την ύπνωση. Αυτό τουλάχιστον διατείνονται οι ειδικοί του Βασιλικού Νοσοκομείου του Gloucestershire οι οποίοι ανακάλυψαν ότι το 90% των ατόμων που υποβλήθηκαν σε ύπνωση, ανέφεραν σημαντική βελτίωση της κατάστασής τους. Επιπλέον, 40% εξ’ αυτών δήλωσε ότι απαλλάχθηκε πλήρως από τις ενοχλήσεις. Σύμφωνα πάντως με τους ειδικούς, τα ευεργετικά υγιεινά οφέλη της ύπνωσης πιθανότατα να οφείλονται στο γεγονός ότι βοηθά τους πάσχοντες να καταλάβουν πώς μπορούν οι ίδιοι να προλάβουν την εμφάνιση των συμπτωμάτων αυτής της πάθησής τους.

#7. Κρατά (τα) γερά. Θέλεις κόκαλα από ατσάλι; Μπορεί το ασβέστιο και η βιταμίνη D να είναι ζωτικής σημασίας για την υγεία τους, ωστόσο μία δίαιτα φτωχή σε αλάτι και πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μπορεί να σε προστατεύσει εξίσου αποτελεσματικά. «Το αλάτι οδηγεί σε αυξημένη αποβολή ασβεστίου μέσω των ούρων. Αντίθετα, η κατανάλωση φρούτων και λαχανικών αυξάνει τα αλκαλικά κατάλοιπα από τον οργανισμό. Τα τελευταία διατηρούν την υγεία των οστών εμποδίζοντας τυχόν διαρροές ασβεστίου», εξηγεί η Susan Lanham-New, πρόεδρος του τμήματος Κλινικής Διατροφολογίας και Μεταβολισμού στο Πανεπιστήμιο του Σάρεϊ. Τέλος, σε αυτό το πλαίσιο, οι ειδικοί διατείνονται ότι ένα ποτηράκι κρασί, πέρα από πηγή απόλαυσης, σε βοηθά να ενισχύσεις την υγεία των οστών σου.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!