6 τρόποι για να αντιμετωπίσεις τον πονόλαιμο - AllYou.gr

Search

6 τρόποι για να αντιμετωπίσεις τον πονόλαιμο

Φαρυγγίτιδα, τέλος! 

> ΥΓΕΙΑ ::
12 Ιανουαρίου 2015

1. Αντιβιοτικά: Στις ιογενείς φαρυγγίτιδες είναι απαραίτητη η λήψη αντιβιοτικών, τα οποία θα σας συστήσει αυστηρά ο γιατρός σας.

2. Ξεκούραση: Ο ύπνος και γενικά η ξεκούραση βοηθά τον οργανισμό να καταπολεμήσει μια μόλυνση.

3. Άφθονα υγρά: Ο πυρετός αυξάνει τις ανάγκες του οργανισμού σε υγρά. Επίσης τα υγρά μαλακώνουν το λαιμό και τον φάρυγγα, μειώνουν το τσούξιμο, διευκολύνουν την κατάποση και απομακρύνουν τον κίνδυνο αφυδάτωσης.

4. Γαργάρες με αλατόνερο: Βοηθούν στην καταπράυνση του πόνου στο λαιμό.

5. Ήπια διατροφή: Τρώτε σούπες και ζωμούς που έχουν ανακουφιστική δράση. Προτιμήστε φαγητά που δεν ερεθίζουν το φάρυγγα, όπως γιαούρτι και αλεσμένα λαχανικά και αποφύγετε τα όξυνα, όπως ο χυμός πορτοκαλιού και τα πικάντικα.

6. Καθαρός αέρας: Κρατήστε καθαρή την ατμόσφαιρα του χώρου. Ο αέρας δεν πρέπει να είναι ξηρός, γι’ αυτό χρησιμοποιήστε μια συσκευή διατήρησης της υγρασίας. Ο φυσιολογικός ορός είναι κάτι που επίσης βοηθά.

Πηγή: http://www.iatrikanea.gr/