Έχεις τις μαύρες σου; ΕΤΣΙ θα φτιάξεις τη διάθεσή σου - AllYou.gr

Search

Έχεις τις μαύρες σου; ΕΤΣΙ θα φτιάξεις τη διάθεσή σου

Η σωτηρία της ψυχής είναι πολύ απλό πράγμα.

> ΕΓΩ ::
30 Ιουνίου 2016

Έχεις παρατηρήσει ότι κάθε φορά που είσαι αγχωμένη κάνεις νευρικές κινήσεις, μιλάς απότομα, το δέρμα σου είναι θαμπό και -καμιά φορά- κάποιο μικρό σπυρί κάνει αισθητή την παρουσία του; Σύμφωνα με πολλά ερευνητικά δεδομένα, οι σκέψεις και τα συναισθήματά μας έχουν άμεση επίδραση στις σωματικές λειτουργίες μας. Μπορεί η πηγή της αιώνιας ευτυχίας να σού φαίνεται αστικός μύθος, αλλά στη πραγματικότητα βρίσκεται μέσα σου. Οι ακόλουθες συμβουλές, λοιπόν, υπόσχονται να σε βοηθήσουν να αλλάξεις διάθεση σε χρόνο-αστραπή.

1. Αν είσαι αθλητικός τύπος, φτιάξτε τη διάθεσή σου με tai chi.

Οι χαλαρωτικές δομημένες κινήσεις του tai chi καταπολεμούν το στρες αναστέλλοντας την έκκριση των ορμονών του στρες και αποκαθιστώντας την εσωτερική ηρεμία σου. Επιπλέον, βελτιώνουν την ισορροπία και, κατ’ επέκταση, τη στάση του σώματός. Αντίστοιχη δράση έχουν η γιόγκα και οι ασκήσεις Pilates οι οποίες ενδυναμώνουν τους μυς στην περιοχή της κοιλιάς, της λεκάνης και της μέσης και, έτσι, διατηρούν τον κορμό σου ίσιο. Έχεις λίγο ελεύθερο χρόνο στο γραφείο; Δοκίμασε την ακόλουθη άσκηση: Βάλε τα χέρια σου πάνω στους μηρούς σου, διατηρώντας τους ώμους και τον αυχένα σου χαλαρούς και τοποθέτησε τα πόδια σου σταθερά στο έδαφος. Στη συνέχεια, σπρώξε αργά τους ώμους προς τα πίσω φέρνοντας τις ωμοπλάτες τη μία δίπλα στην άλλη. Μείνε σε αυτή τη θέση για 5΄΄ και, έπειτα, επίστρεψε στην αρχική θέση σου. Επανάλαβε 3-4 φορές.

2. Αν είσαι «τεμπέλα», φτιάξε τη διάθεσή σου με υπνοθεραπεία.

Δεν είναι απαραίτητο να κοιμάσαι ακριβώς 8 ώρες κάθε βράδυ για να ενεργοποιήσεις τα αντιστρεσογόνα οφέλη του ύπνου μιας και οι ανάγκες κάθε οργανισμού διαφέρουν. Δοκίμασε το εξής: κλείσε το ξυπνητήρι, αφέσου στην αγκαλιά του Μορφέα μέχρι να ξυπνήσεις ξεκούραστη και απλά σημείωσε πόσες ώρες κοιμήθηκες. Έχεις κουραστεί να μετράς προβατάκια από το άγχος; Ακολούθησε τη «στρατηγική των ερεθισμάτων». Σήκω από το κρεβάτι χωρίς να ανάψεις τα φώτα και κάνε μία μικρή βόλτα μέσα στο σπίτι. Όταν χαλαρώσεις, γύρισε το υπνοδωμάτιο. Θα δεις ότι με αυτό τον απλό τρόπο θα διώξεις το άγχος από την κρεβατοκάμαρα.

3. Αν είσαι κορίτσι της συντροφιάς, φτιάξε τη διάθεσή σου αγκαλιά με το έτερον σου ήμισυ.

Το σεξ τρεις φορές την εβδομάδα είναι αρκετό για να αναπτερώσει τη διάθεσή σου αλλά και να αναζωογονήσει την επιδερμίδα σου. Η ερωτική σου ζωή περνάει περίοδο ξηρασίας; Δώσε της το απαραίτητο φιλί της ζωής δοκιμάζοντας κάποιο ειδικό σκεύασμα τεστοστερόνης μιας και η τελευταία αυξάνει την επιθυμία και, παράλληλα, βελτιώνει την ερωτική εμπειρία στο σύνολό της. Επιπλέον, πες «ναι» σε αφροδισιακές τροφές όπως είναι η γλυκόριζα, η πιπερόριζα, τα σπαράγγια, οι καυτερές πιπεριές και τα σπαράγγια.

4. Αν είσαι η ψυχή της παρέας, φτιάξε τη διάθεσή σου μιλώντας με τις φίλες σου.

Κι αν τρέχεις και δε φτάνεις, η τεχνολογία θα σε βοηθήσει να συνδυάσεις το τερπνό μετά του ωφελίμου. Χρησιμοποίησε λοιπόν το Internet και μείνε σε επαφή με τις φίλες σου ανταλλάσσοντας καθημερινά e-mail ή μιλώντας μέσω Skype, Facebook ή κάποιου άλλου μέσου κοινωνικής δικτύωσης.

5. Αν έχεις τις μαύρες σου, φτιάξε τη διάθεσή σου κάνοντας γιόγκα γέλιου ή γελωτοθεραπεία.

Η γιόγκα γέλιου αποτελεί μία διασκεδαστική και πρωτοποριακή τεχνική που συνδυάζει απλές ασκήσεις γέλιου με τη σωματική άσκηση. Η θεραπευτική επίδραση του γέλιου είναι γνωστή: όταν γελάς, ο οργανισμός απελευθερώνει ενδορφίνες, ουσίες που συνδέονται με το αίσθημα χαράς με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η διάθεση σου και να νιώθεις ευεξία. Μάλιστα, έρευνα του Πανεπιστημίου της Λόμα Λίντα έδειξε ότι μία αστεία σκέψη φτάνει να ενισχύσει την έκκριση της αυξητικής ορμόνης HGH η οποία φαίνεται να έχει αντιγηραντικές ιδιότητες, κατά 87%. Κι αν δεν είσαι fan της γιόγκα; Μπορείς να κάνεις γελωτοθεραπεία κατ’οίκον. Οι κατάλληλες ασκήσεις αισιοδοξίας” βελτιώνουν άμεσα τη διάθεσή σου, τονίζουν οι υπεύθυνοι του κέντρου Γηριατρικής στη Νέα Υόρκη.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΣΧΕΣΕΙΣ

Αυτή είναι η σκοτεινή πλευρά του σεξισμού

Η μειωτική συμπεριφορά απέναντι στις γυναίκες, «καλύπτει» ψυχικές ανισορροπίες, υποστηρίζουν Αμερικανοί ειδικοί.
ΜΟΔΑ

Aυτές είναι οι καλύτερες μίνι τσάντες της αγοράς

Όσο πιο μικρές, τόσο το καλύτερο!
BEAUTY TIPS

5 tips για τέλειες μπούκλες

Έτσι θα διατηρήσεις τις μπούκλες σου άψογες πρωί-βράδυ!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

6 τροφές που είναι καλύτερο να τρως με τη φλούδα

Ξύσε (την), φάε και κερδίσε, τονίζουν οι διατροφολόγοι.
ΕΓΩ

Γιατί δεν πρέπει να μιλάς στον προϊστάμενό σου για το στρες

Νέα έρευνα αποκαλύπτει τη γκρίζα ζώνη στη σχέση σου με το αφεντικό σου.
FASHION TRENDS

5 χρωματικοί συνδυασμοί για να δοκιμάσεις τώρα

Τα αντίθετα έλκονται να ξέρεις…