Είσαι αντιδραστική; 4 τρόποι να ελέγξεις το θυμό σου - AllYou.gr

Search

Είσαι αντιδραστική; 4 τρόποι να ελέγξεις το θυμό σου

Ήρθε η ώρα για anger management.

> ΕΓΩ ::
04 Ιουλίου 2016

Αντιδράς άμεσα όταν αντιλαμβάνεσαι προσβολή ή αδικία, συχνά φωνάζοντας δυνατά, ακόμα και χτυπώντας πόρτες; Πολλοί άνθρωποι αντιδρούν με αυτόν τον τρόπο, γιατί έχει άμεσα αποτελέσματα, τονίζουν οι ψυχολόγοι. Έτσι όμως χάνουν μακροχρόνια το σεβασμό του περίγυρού. Κι αυτό γιατί οι άνθρωποι μπορεί να σε αντιμετωπίζουν επιπόλαια ή σαν ένα άτομο που παίρνει αυτό που θέλει μέσω του εκφοβισμού.

Μάλιστα, οι άνθρωποι που ξεσπάνε έχουν πολλές ενοχές, τονίζουν οι ειδικοί,  ενώ αργότερα μπορεί να αισθανθούν ντροπή, επειδή δεν συγκρατήθηκαν ή επειδή ξέρουν ότι πλήγωσαν τον άλλον. Από αυτήν την αντίδραση, όμως κινδυνεύει και η υγεία σου μιας και έρευνες αποκαλύπτουν ότι αυτό ο αντιδραστικός θυμός συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο εμφάνισης καρδιαγγειακών νοσημάτων.

Για να βάλεις φρένο τα ξεσπάσματά σου, σού παρουσιάζουμε 4 αποτελεσματικούς τρόπους που θα σε βοηθήσουν να επανέλθεις σε κατάσταση... cool.

1. Μπες στον πάγο. Συγκράτησε το θυμό σου κι επεξεργάσου τα συναισθήματά σου. Οι αντιδραστικοί άνθρωποι συχνά πιστεύουν ότι όσοι δεν εκφράζουν με έντονο τρόπο αυτά που νιώθουν είναι αδύναμοι, αλλά στην πραγματικότητα, η υπομονή είναι σημάδι δύναμης, επειδή αποτελεί ένδειξη αυτοελέγχου.

2. Πάρε ανάσα. Όταν τα αναμφισβήτητα δείγματα ενός νευρικού ξεσπάσματος -ταχυκαρδία, έξαψη στο πρόσωπο, σφιγμένοι μύες, παρόρμηση- κάνουν αισθητή την εμφάνισή τους, πάρε δέκα βαθιές αναπνοές (προσπάθησε ώστε η κοιλιά σου να τεντώνεται προς τα έξω καθώς εκπνέεις). Με αυτήν την τεχνική αυξάνεται η ροή του οξυγόνου στον οργανισμό σου και παράλληλα η κυκλοφορία των ορμονών που έχουν ηρεμιστικές ιδιότητες, όπως η σεροτονίνη.

3. Σκέψου στρατηγικά. Όταν η καρδιά σου σταματά να χτυπά γρήγορα -πράγμα που συμβαίνει συνήθως μέσα σε 10 λεπτά από την τελευταία έκρηξη θυμού σου, αλλά μπορεί να κρατήσει έως και μία ώρα σε μερικούς ανθρώπους- είναι ένδειξη ότι έχεις ξεπεράσει το στάδιο της παρόρμησης, το οποίο ενεργοποιεί το ένστικτο της επίθεσης. Σε αυτήν τη χρονική στιγμή μπορείς να δείξεις ότι είσαι δυσαρεστημένη με την κατάσταση, αλλά πρέπει να το κάνεις με έναν υγιή τρόπο. Κι εδώ η πρόκληση είναι να διαμορφώσεις μια λογική και ήρεμη αντίδραση σε αυτό που σε... εξάπτει!

4. Βρες (μακροχρόνια) θεραπεία.  Η γιόγκα και ο διαλογισμός συμβάλλουν στη μείωση του χρόνιου θυμού. Οι ειδικοί μάλιστα πιστεύουν ότι ο θυμός είναι σαν μία κακή συνήθεια: όσο πιο συχνά χάνεις την ψυχραιμία σου τόσο περισσότερο σε εξουσιάζει.

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

3 ενδυματολογικές φόρμουλες για κάθε εορταστικό πάρτυ

Προγραμμάτισε από τώρα την εορταστική σου γκαρνταρόμπα για πάντα επιτυχημένες εμφανίσεις!
BEAUTY TIPS

Τα απαραίτητα προϊόντα μακιγιάζ για την εορταστική περίοδο

Οι γιορτές των Χριστουγέννων πλησιάζουν, εσύ ακόμη να προετοιμαστείς;
ΕΓΩ

Το τρικ για να τελειώνεις τις δουλειές σου γρηγορότερα

Να πως θα καταφέρεις να ολοκληρώσεις περισσότερα πράγματα μέσα στη μέρα.
STREET STYLE

Αυτά είναι τελικά τα πιο άνετα ρούχα όταν ταξιδεύεις

Ταξιδεύεις; Σου υποσχόμαστε ότι με αυτά τα ρούχα θα είσαι άνετη και στιλάτη, σε όλο το ταξίδι!
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Το μόνο προϊόν που θα χρειαστείς για ένα φυσικό μακιγιάζ

Αυτό το προϊόν μακιγιάζ έχει διπλή χρήση και συμφέρει!
SEX

Έχεις παχύνει; Να πώς θα αποκτήσεις ξανά αυτοπεποίθηση στο κρεβάτι

Οι ειδικοί αποκαλύπτουν ένα τρικ που θα σε βοηθήσει να αλλάξεις... μυαλά και να μπεις σε νέες σέξι περιπέτειες.