Το ημερήσιο πρόγραμμα που θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής σου - AllYou.gr

Search

Το ημερήσιο πρόγραμμα που θα βελτιώσει την ποιότητα ζωής σου

Και τώρα που οι διακοπές ανήκουν επίσημα στο παρελθόν, να πως θα ξαναμπεις σε (τέλειο) πρόγραμμα.

> ΕΓΩ ::
08 Σεπτεμβρίου 2016

Ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δηλώνουν ότι η βασική επιδίωξή τους στις διακοπές είναι να κατεβάσουν διακόπτες και να μην σκέφτονται απολύτως τίποτα; Θα συμφωνήσουμε μαζί σου: αυτή η τακτική σε βοηθά να απαλλαγείς από τη συσσωρευμένη κούραση και να γεμίσεις πραγματικά τις μπαταρίες σου. Δυστυχώς όμως κάνει και την επιστροφή στην καθημερινότητα να σου φαίνεται βουνό και να σε δυσκολεύει να συγκεντρωθείς ή να προσαρμοστείς στη δουλειά και τους ρυθμούς της καθημερινότητας. Τα καλά νέα: δεν είναι ανέφικτο να ξαναβρείς το μυαλό σου μετά τις διακοπές! Για αυτό, σου παρουσιάζουμε ένα ημερήσιο πρόγραμμα που έχει στόχο να σε βοηθήσει να συγχρονιστείς με την σκληρή πραγματικότητα και να βελτιώσεις την ποιότητα της ζωής σου.

6.00-8.00
* Απόλαυσε ένα πρωινό πλούσιο σε τροφές που στηρίζουν τις εγκεφαλικές λειτουργίες όπως μύρτιλλα με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και δημητριακά. Πέρα από ισχυρές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, τα μύρτιλλα αυξάνουν την ροή του αίματος στον εγκέφαλο πράγμα που βελτιώνει τη λειτουργία των νευρώνων.

9.00-11.00
* Αν είσαι fan της πρωινής γυμναστικής, ψήφισε αερόβια. Αυτό το είδος άσκησης ενδέχεται να αυξάνει τον όγκο του ιππόκαμπου του εγκεφάλου. Αν δεν μπορείς να πας γυμναστήριο, τότε πάρκαρε το αυτοκίνητο σου περίπου 1 χλμ. από το γραφείο. Αποτελεί έναν από τους πλέον αποτελεσματικούς τρόπους για να ακονίσεις το μυαλό σου.
* Άλλαξε φώτα. Οι λαμπτήρες ευρέως φάσματος σε κρατούν σε εγρήγορση, ενισχύουν κρίσιμες εγκεφαλικές λειτουργίες (όπως η μνήμη) ενώ παράλληλα επηρεάζουν τη διάθεση. Οι ειδικοί διατείνονται ότι το φως που εκπέμπουν μοιάζει με εκείνο στο οποίο είχαν συνηθίσει να ζουν οι άνθρωποι πριν από την ανακάλυψη του ηλεκτρισμού.

12.00-14.00
* Βάλε στο πιάτο σου λαχανικά και συγκεκριμένα καρότα, σέλινο και πράσινες πιπεριές τα οποία αποτελούν πολύ καλές πηγές λουτεολίνης, μίας φυτικής ουσίας που περιορίζει τον κίνδυνο εμφάνισης των συμπτωμάτων άνοιας. Επίσης, μη ξεχνάς να μαγειρεύεις με ελαιόλαδο και να πίνεις μέντα και χαμομήλι τα οποία περιέχουν την εν λόγω ουσία.
 

15.00-17.00
* Πάρε τον (άλλο) δρόμο της επιστροφής. Το κλειδί για ένα υγιές και δυνατό μυαλό είναι η απουσία ρουτίνας, τονίζουν οι νευροεπιστήμονες. Οι μικρές αλλαγές σε καθημερινές, επαναλαμβανόμενες και σχεδόν αυτοματοποιημένες διαδικασίες και συνήθειες, όπως το πού κάθεσαι όταν τρως ή ποια διαδρομή επιλέγεις για να γυρίσεις σπίτι μετά τη δουλειά, αποτελούν την ιδανική εξάσκηση για το μυαλό σου.

18.00-20.00
*Από το Α ως το Ω3. Η αυξημένη πρόσληψη Ω-3 λιπαρών οξέων και συγκεκριμένα DHA -που υπάρχουν σε υψηλή συγκέντρωση στο σολομό, τον τόνο, τις σαρδέλες και τις ρέγκες- μέσω της διατροφής έχει συνδεθεί με σημαντική βελτίωση στις μη-λεκτικές λογικές-μαθηματικές και λεκτικές ικανότητες.
* Κλείσε την τηλεόραση. Κι όχι μόνο γιατί δεν αντέχεις να ακούς για τα νέα φορολογικά μέτρα. Φαίνεται ότι κάθε ώρα που περνάς μπροστά από την μικρή οθόνη αυξάνει κατά 1,3% την πιθανότητα εμφάνισης των συμπτωμάτων άνοιας -ειδικά αν είσαι μεταξύ 40-59 ετών. Αντίθετα,  κάθε ώρα που περνάς με τους φίλους σου μειώνει τον κίνδυνο κατά 18%.

21.00-23.00
* Το σεξ δραστηριοποιεί το μυαλό και συμβάλλει στη δημιουργία νέων νευρώνων. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύουν πρόσφατες εργαστηριακές έρευνες. Σε αυτές, τα άτομα που έκαναν σεξ τουλάχιστον από μία φορά την ημέρα και για 14 συνεχόμενες ημέρες, όχι μόνο απέκτησαν νέα εγκεφαλικά κύτταρα αλλά απαλλάχθηκαν και από το άγχος.
*Μείνε στο σκοτάδι. Τόσο η ποιότητα όσο και η ποσότητα του ύπνου εξαρτάται άμεσα από την έκθεση σου στο φως λίγο πριν πέσεις στο κρεβάτι, διατείνονται οι ειδικο του Κέντρου Διαταραχών του Ύπνου του Πανεπιστημίου UCLA. Με άλλα λόγια, ακόμα κι έχεις καταφέρει να κοιμηθείς, το ημίφως και ειδικά το μπλε φως που εκπέμπει το κινητό, το laptop ή το iPad μπορεί να σε ξυπνήσει και επομένως να διαταράξει άμεσα τον ύπνο σου. Αν λοιπόν θέλεις να κλείσεις μάτι, φρόντισε να σβήνεις όλα τα φώτα του δωματίου σου καθώς και όλες τις ηλεκτρικές συσκευές που έχεις μέσα σε αυτό.

Hot αυτή τη στιγμή!

ΑΣΚΗΣΗ

Σε προστατεύει το τζόκινγκ από τον καρκίνο;

Τι αναφέρουν έρευνες για τα οφέλη του χαλαρού τρεξίματος.
BEAUTY TIPS

4 βήματα για καλύτερο δέρμα τον χειμώνα

Αναβάθμισε την καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς σου με αυτά τα tips!
ΜΟΔΑ

Το look που θα σε πείσει να φορέσεις ένα βελούδινο slip φόρεμα

Συνδύασε δύο τάσεις μαζί και δεν θα χάσεις!
ΣΧΕΣΕΙΣ

Τι «κρύβει» η λατρεία του για το πλούσιο μπούστο

Η συμπεριφορά των αντρών απέναντι στις γυναίκες κρίνεται από τη διαφορά... στήθους, τονίζουν βρετανοί ερευνητές.
ΣΠΙΤΙ

Το χρώμα του 2017 είναι μια ωδή στις νέες αρχές

Η Pantone κατέληξε και φέτος στην απόχρωση που ταιριάζει στη χρονιά που έρχεται.
DO IT YOURSELF

4 στιλιστικές συνήθειες που καλό είναι να αποφεύγεις

Αν θέλεις να εξελίξεις το στιλ σου, τότε πρέπει να θυσιάσεις τα παρακάτω…