SINGLES
Να γιατί δεν πρέπει να τσεκάρεις συνέχεια τα email σου
Μια νέα έρευνα τα βάζει με το emailing.
Ποιο είναι το πρώτο πράγμα που κάνεις κάθε πρωί μόλις ανοίξεις τον υπολογιστή σου στη δουλειά; Αν η απάντησή σου είναι να τσεκάρεις τα email σου, τότε σου έχουμε νέα: η υπερβολική ενασχόληση με το inbox σου ενδέχεται να μειώνει αισθητά την παραγωγικότητά σου.
Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζει νέα αμερικανική έρευνα που διενεργήθηκε σε δείγμα 400 εργαζομένων. Τα αποτελέσματά της μάλισταν αποκάλυψαν ότι ο μέσος εργαζόμενος «ξοδεύει» 6,3 ώρες κατά μέσο όρο στο να τσεκάρει και να απαντά στα email του. Στην ίδια έρευνα, μάλιστα, βρέθηκε ότι το 80% των εργαζομένων συνηθίζει να βλέπει τα email του το πρωί στο δρόμο για τη δουλειά, γεγονός που δείχνει τη βαρύνουσα σημασία που έχει η ηλεκτρονική επικοινωνία στην καθημερινότητά και την εργασιακή ρουτίνα μας.
Οι επικεφαλής της έρευνας υποστηρίζουν ότι η περισσή ώρα που οι περισσότεροι από εμάς καταναλώνουν στην ηλεκτρονική επικοινωνία μας μάς καθυστερεί από το να καταπιαστούμε με τα ουσιαστικά εργασιακά καθήκοντά μας, εξαντλεί τους γνωστικούς πόρους μας και ρίχνει σημαντικά την απόδοσή μας.
Τι προτείνουν ως αντίδοτο; Τη μέθοδο 9-12-6. Σύμφωνα με αυτήν, οι καλύτερες ώρες για να ελέγχουμε τα email μας είναι να τα τσεκάρουμε στις 9 το πρωί και στη συνέχεια στις 12 το μεσημέρι και, τέλος, στις 6 το απόγευμα, αφιερώνοντας το πολύ μισή ώρα κάθε φορά στο να ξεκαθαρίσουμε το inbox μας και να απαντήσουμε στα πιο σημαντικά email της ημέρας.
SELECTIONS
- Τα μαλλιά μας τώρα έχουν ταυτότητα!
- Η Zendaya έλαμψε στην πρεμιέρα της νέας της ταινίας μέσα σε μια ξεχωριστή δημιουργία Ελληνίδας δημιουργού
- Η Margot Robbie υιοθετεί το πιο trendy κούρεμα της χρονιάς και τώρα θέλουμε να αποκτήσουμε κι εμείς bob
- Η ρουτίνα ομορφιάς της Jennifer Garner, που είχε γενέθλια στις 17 Απριλίου