3 τρόποι να ελέγξεις την τελειομανία σου - AllYou.gr

Search

3 τρόποι να ελέγξεις την τελειομανία σου

Η ιδεοληπτική σκέψη του να τα θέλεις όλα άψογα και ατσαλάκωτα.

> ΕΓΩ ::
22 Απριλίου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Δεν είναι κακό να επιζητάς πάντα το καλύτερο. Κακό είναι όταν το κυνήγι της τελειότητας σε κάνει δυστυχισμένη. Όταν νιώθεις ότι πρέπει να προσπαθήσεις κι άλλο ακόμα κι όταν έχεις πετύχει τον στόχο σου.
Όταν ποτέ δεν είσαι ικανοποιημένη από τον εαυτό σου. 

Οι γύρω σου σε κατηγορούν ως υπέρμετρα φιλόδοξη. Είναι όμως μόνο αυτό; Και γιατί να μην είναι κάποιος φιλόδοξος; Δεν είναι αυτό το πρόβλημα, αλλά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργείς και εκφράζεις τη φιλοδοξία σου.

Τελειομανής μπορεί να είσαι σε σχέση με το σώμα σου ή ακόμα με τις σχέσεις σου και την ανατροφή του παιδιού σου, όχι μόνο στο περιβάλλον εργασίας σου.  

Τι πρέπει να κάνεις;

1. Τσέκαρε τον εαυτό σου. Αναρωτήσου τι θα συμβεί εάν αυτή τη φορά δεν γίνουν όλα τέλεια. Ποιες θα είναι οι συνέπειες; Πώς θα νιώσεις;

2. Σταμάτα να κάνεις φόκους στον εαυτό σου. Αυτό σου γεννά ανασφάλεια και η ανασφάλεια οδηγεί στην τελειομανία. Κοίταξε λίγο και τις ανάγκες των άλλων, των φίλων, της οικογένειας, των παιδιών σου. ξεκίνα να κάνεις πράγματα και για αυτούς.

3. Δοκίμασε να γελάσεις με μια μικρή αποτυχία σου. Σκέψου ότι σημασία έχει ότι προσπάθησες και ότι αυτή είναι τελικά που θα σε κάνει καλύτερη.

4. Σκέψου ότι το τέλειο δεν υπάρχει. Είναι σαν να κυνηγάς φαντάσματα. Εάν χρειάζεσαι βοήθεια για να το καταλάβεις, απευθύνσου σε έναν ειδικό. 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!