5 τρόποι για να πεις «έχε γεια» στο άγχος - AllYou.gr

Search

5 τρόποι για να πεις «έχε γεια» στο άγχος

Κυρίως εσύ που νομίζεις ότι δεν υποφέρεις.

> ΕΓΩ ::
21 Μαϊου 2018
Συντάκτης : Αλεξάνδρα Παπαδάκη

Δεν μιλάμε για το ωραίο το άγχος, το δημιουργικό, αυτό που σε σηκώνει από τον καναπέ και σε βγάζει έξω στον κόσμο να κάνεις τα όνειρά σου αληθινά.

Μιλάμε για το άγχος που προκαλεί το εντελώς αντίθετο. Που σε παραλύει, σε καθηλώνει, σε παγώνει. Που, ποιος το θέλει στη ζωή του, και γιατί στην τελική του επιτρέπουμε να μπει σε αυτήν;

Μεγάλο θέμα, και σήμερα όλοι μας λίγο πολύ υποφέρουμε από το άγχος. Κάποιοι μάλιστα έχουν φτάσει τόσο οριακά που δεν καταλαβαίνουν καν ότι έχουν πρόβλημα. Και αυτό είναι το χειρότερο. 

Μπορούμε να κάνουμε κάτι για να μην μας τρώει το άγχος; Ναι, και μην φαντάζεσαι, απλά πράγματα, καθημερινά:

1. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου και φρόντισε να είσαι συνεπής (χωρίς άγχος, οκ) σε καθημερινή βάση ή 2-3 φορές την εβδομάδα για ένα μισάωρο τη φορά.

2. Μην κλείνεσαι στο σπίτι. Βγαίνε έξω για να κάνεις απλά μια βόλτα. Πάρε έναν καφέ στο χέρι, βάλε τα αγαπημένα σου τραγούδια στο κινητό, μίλα με κόσμο, ανακάλυψε νέα μέρη, που ναι, μπορεί να κρύβονται δύο στενά πάνω από το σπίτι σου.

3. Φρόντισε να βλέπεις τις καλές σου φίλες όσο πιο συχνά γίνεται. Η κοριτσοπαρέα είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία.

4. Πάρε ένα κατοικίδιο και δώστου όλη σου την αγάπη.

5. Να ασχολείσαι με πράγματα και χόμπι που πραγματικά σου αρέσουν, ακόμα κι αν είναι τα πιο τρελά, τα πιο ασυνήθιστα. Κάνε αυτό που θέλεις, τόλμησέ το και θα δεις πόσο απελευθερωμένη θα νιώσεις. Ποιο άγχος; 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!