Οδηγός αισιοδοξίας

Search

Οδηγός αισιοδοξίας

7 απλοί τρόποι για να (ξανα)δεις το ποτήρι… μισογεμάτο!

> ΕΓΩ ::
13 Ιουλίου 2014

1. Μην παραδίδεις τα όπλα. Δώσε χρόνο στον εαυτό σου, και κάποια στιγμή θα πετύχεις το στόχο σου. Θεώρησε δεδομένο ότι όλα θα πάνε καλά. Και θα πάνε. 

2. Μην απογοητεύεσαι από τις αποτυχίες. Σκέψου ότι κάθε αποτυχία αποτελεί απλώς μια ευκαιρία για μια μεγαλύτερη επιτυχία. Να θυμάσαι πως, κάθε φορά που κλείνει μια πόρτα μπροστά σου, αυτό συμβαίνει για να ανοίξει μια μεγαλύτερη.

3. Κάνε παρέα με «θετικούς» ανθρώπους. Θα σε γεμίσουν θετική ενέργεια. Εξάλλου, η αισιοδοξία είναι μεταδοτική. 

4. Άλλαξε… δίσκο στο μυαλό σου. Όπως σκέφτεσαι, έτσι και θα αισθάνεσαι. Επίλεξε να νιώσεις ευτυχισμένη, χαρούμενα ή ευδιάθετα αλλάζοντας τη σκέψη σου. Να θυμάσαι πως τα γεγονότα, από μόνα τους, δεν προκαλούν τα συναισθήματά μας. Οι σκέψεις μας είναι αυτές που καθορίζουν τα συναισθήματά μας.

5. Κατέγραψέ τα! Μάθε να εκτιμάς τα θετικά, χωρίς να τα θεωρείς δεδομένα. Κάνε μια λίστα με αυτά, την οποία μπορείς να συμβουλεύεσαι όποτε θέλεις να ενισχύσεις τη θετική σου σκέψη.

6. Διασκέδασέ το! Προσπάθησε να επιδίδεσαι σε δραστηριότητες που σε ευχαριστούν, ώστε να αποσπάς την προσοχή σου από τα γεγονότα που σου προκαλούν απαισιόδοξες σκέψεις.  

7. Σκέψου… στωικά. Πες στον εαυτό σου πως «ό,τι είναι να γίνει θα γίνει». Δεν κερδίζεις κάτι αν σκέφτεσαι προκαταβολικά απαισιόδοξα, αντιθέτως χάνεις χρόνο και ενέργεια. 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!