5 τρόποι το μυαλό σου να κάνει... έναρξη νωρίς το πρωί! - AllYou.gr

Search

5 τρόποι το μυαλό σου να κάνει... έναρξη νωρίς το πρωί!

Έτσι θα "ανοίξει" το μάτι σου.

> ΕΓΩ ::
29 Νοεμβρίου 2014

1. Κάνε γυμναστική. Όσο αντιφατικό κι αν σου ακούγεται, η άσκηση υψηλής έντασης, όπως ένα πρόγραμμα αεροβικής ή μαθήματα χορού, θα σε γεμίζει ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας. Προτού γραφτείς στο γυμναστήριο, φυσικά, μην παραλείψεις να συμβουλευτείς το γιατρό σου.

2. Απόλαυσε ένα καλό πρωινό - αλλά πες “όχι” στα ντόνατς: Μπορεί να έχεις την αίσθηση ότι ένα γλυκό σνακ σου δίνει άμεσα ενέργεια, στην πραγματικότητα όμως η εκτόξευση σακχάρων και υδατανθράκων, που προκαλεί στον οργανισμό, συνοδεύεται από απότομη πτώση τους και γρήγορη επιστροφή της κόπωσης. Επομένως, πιο υγιεινές επιλογές, όπως ένα τοστ με τυρί και γαλοπούλα ή γάλα με δημητριακά, όχι μόνο θα προστατέψουν τη σιλουέτα σου αλλά θα σου δώσουν και ενέργεια διαρκείας!

3. Χαμήλωσε το θερμοστάτη στην κρεβατοκάμαρα. Εκτός από την οικονομία και την προστασία του περιβάλλοντος, υπάρχει ένας ακόμη καλός λόγος να χαμηλώσεις τη θέρμανση: Όσο μικρότερη είναι η θερμοκρασία στο υπνοδωμάτιο, τόσο πιο εύκολα θα ξυπνήσεις το πρωί. 

4. Άσε ένα (μικρό) φως ανοιχτό: Όχι όμως πολύ δυνατό, διαφορετικά μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σου. Επίσης αν σου το επιτρέπει το ωράριό σου -και ο καιρός- πιες τον πρωινό καφέ σου σε ένα ηλιόλουστο δωμάτιο. Ο ήλιος είναι το πιο αποτελεσματικό ξυπνητήρι.

5. Κοιμήσου αρκετά. Δηλαδή, φρόντισε να εξασφαλίζεις κάθε βράδυ όσες ώρες ύπνου έχεις ανάγκη (είτε αυτές είναι 7, είτε 8 ή 9). Διαφορετικά, η υπνηλία θα επιμένει και θα συνοδεύεται από άλλα προβλήματα, όπως δυσκολίες στη συγκέντρωση, αδυναμία μνήμης και εξασθενημένο ανοσοποιητικό σύστημα.