Παθαίνεις κρίσεις πανικού; Αυτά είναι τα 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις - AllYou.gr

Search

Παθαίνεις κρίσεις πανικού; Αυτά είναι τα 5 πράγματα που πρέπει να κάνεις

Κράτα την ψυχραιμία σου.

> ΕΓΩ ::
03 Φεβρουαρίου 2015

Τι είναι αυτό που μας κάνει να βιώνουμε κρίσεις πανικού; Και -κυρίως- πως μπορούμε να αντιδράσουμε εκείνη τη στιγμή; Η κρίση πανικού προκύπτει από εσωτερικά αίτια όπως άγχος, σφίξιμο, ναυτία, πόνο, είτε από εξωτερικά όπως η πολυκοσμία. Μια κρίση πανικού συμβαίνει απρόσμενα και έχει τόσο ψυχολογικά όσο και σωματικά συμπτώματα. Ναυτία, εφίδρωση, τρόμος, ταχυπαλμία, ισχυρό αίσθημα φόβου και στρες, ιδρώτας, πόνος στο στήθος, ρίγος, δύσπνοια και τρέμουλο, μπορεί να είναι μερικά ψυχοσωματικά συμπτώματα.

Αν υποφέρεις από κρίσεις πανικού, σκέψου ότι δεν κινδυνεύει η υγεία σου και ότι αν απευθυνθείς γρήγορα σε ειδικό, θα απαλλαγείς από το πρόβλημα. Αυτά είναι μόνο μερικά τρικς που μπορούν να σε βοηθήσουν κατά τη διάρκεια μίας κρίσης:

1. Σκέψου ότι δεν κινδυνεύεις. Εκείνη την ώρα από τα έντονα συμπτώματα μπορεί να σκεφτείς ότι πεθαίνεις με αποτέλεσμα ο πανικός να μεγαλώνει και να κάνεις χειρότερη την κατάστασή σου. Πάρε μία βαθιά ανάσα και σκέψου ότι δεν κινδυνεύεις.

2. Πάρε βαθιές αργές ανάσες. Κατά τη διάρκεια της κρίσης πανικού, θυμήσου ότι είναι καλό να επικεντρωθείς στην αναπνοή σου παρά σε άσχημες σκέψεις. Πάρε βαθιές αργές ανάσες, κάνε εισπνοές και εκπνοές περίπου ανά τρία δευτερόλεπτα. Οι ασκήσεις αναπνοής βοηθούν σε μία τέτοια κατάσταση.

3. Μείνε εκεί που είσαι. Σε περίπτωση που η κρίση πανικού σε βρει στο δρόμο κι όχι στο σπίτι, επειδή μπορεί να διαρκέσει από λίγα λεπτά μέχρι και ώρα καλό θα είναι να μην μετακινηθείς. Μείνει εκεί που βρίσκεσαι μέχρι να περάσει. Σε καμία περίπτωση, μην σκεφτείς να οδηγήσεις κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, αφού βάζεις σε κίνδυνο και τη δική σου αλλά και την ζωή των άλλων.

4. Σκέψου θετικά. Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης πανικού κατακλύζεσαι από αρνητικές σκέψεις. Εκείνη την ώρα, όσο δύσκολο κι αν είναι, προσπάθησε να κάνεις θετικές σκέψεις. Οπτικοποίησε στο μυαλό σου μία όμορφη χαλαρωτική σκηνή και προσπάθησε να επικεντρωθείς εκεί κι όχι στις φοβίες που αισθάνεσαι έντονα εκείνη τη στιγμή.

5. Μην ντρέπεσαι. Μην ντρέπεσαι να μιλήσεις στους γύρω σου εκείνη τη στιγμή για τα συναισθήματα που βιώνεις, είτε είσαι στο σπίτι με τα παιδιά, είτε στο γραφείο με τους συναδέλφου. Ζήτα τους να μείνουν ψύχραιμοι και να σε βοηθήσουν με τις αναπνοές και τις όμορφες σκέψεις.

Summer in the city

Beach Please! Πώς να ντυθείς για γάμο σε νησί και να είσαι glamorous

Σου αποκαλύπτουμε όλα τα μυστικά για να είσαι… chill but fabulous!

Να τι πρέπει να κάνεις άμα καείς από τον ήλιο

6 tips για να θεραπεύσεις τα ελαφριά εγκαύματα και γρήγορα!

Οι 5+1 καλύτερες παραλίες της Αττικής

Είναι δυο (ή και τρία) βήματα από την Αθήνα και θα σε κάνουν να νιώσεις ότι είσαι ήδη διακοπές!