ΑΥΤΟΣ είναι ο πιο fun τρόπος να δυναμώσεις τα οστά του - AllYou.gr

Search

ΑΥΤΟΣ είναι ο πιο fun τρόπος να δυναμώσεις τα οστά του

Όχι, το γάλα δεν αρκεί!

> ΠΑΙΔΙ ::
02 Αυγούστου 2016

Θέλεις να διασφαλίσεις την καλή υγεία των οστών του παιδιού σου; Δεν αρκεί να εμπλουτίσεις τη διατροφή του με γαλακτοκομικά προϊόντα. Το μυστικό κρύβεται σε ποιο... διασκεδαστικές δραστηριότητες. Τι εννοούμε; Σύμφωνα με νέα έρευνα από την Πορτογαλία, τα παιδιά που διαθέτουν καθημερινά τουλάχιστον 25 λεπτά κάθε ημέρα περπατώντας με γρήγορο βήμα, τρέχοντας, κάνοντας τζόγκινγκ ή παίζοντας σχοινάκι, έχουν πιο γερά κόκαλα.

Στα πλαίσια της έρευνας, που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση «Pediatrics», οι ειδικοί αξιολόγησαν τη δύναμη του άνω τμήματος των μηριαίων οστών σε 143 κορίτσια και 150 αγόρια μέσης ηλικίας 9-7 ετών, ενώ ταυτόχρονα κατέγραψαν και τη φυσική δραστηριότητά τους.

Τι συμπέραναν; Όσα αγόρια αφιέρωναν καθημερινά 26 λεπτά σε υψηλής εντάσεως δραστηριότητες, είχαν πιο δυνατά μηριαία οστά απ' ό,τι όσα αφιέρωναν 12 λεπτά ή λιγότερα.Όσο για τα κορίτσια, εκείνα που αφιέρωναν πάνω από 25 λεπτά σε τέτοιες δραστηριότητες είχαν πιο γερά οστά σε σύγκριση με όσα αφιέρωναν λιγότερα από 8 λεπτά την ημέρα.

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

ΠΑΙΔΙ

To τάισμα αλεσμένων με το κουτάλι, οδηγεί σε παχυσαρκία!

Μια ενδιαφέρουσα έρευνα που πρέπει να διαβάσει κάθε νέα μαμά.
ΣΠΙΤΙ

Αυτό το κρεβάτι είναι μόνο για το κινητό σου

Εσύ έχεις ένα αναπαυτικό στρώμα να ξεκουραστείς τη νύχτα. Το κινητό σου;
ΠΑΙΔΙ

Υπάρχει οστεοπόρωση στα παιδιά;

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για τη χαμηλή οστική πυκνότητα-μάζα στα παιδιά.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Έτσι θα κρατήσεις φρέσκα τα κομμένα φρούτα

'Ενα απλό τρικ για να παρατείνεις τη ζωή των αγαπημένων φρούτων που έχεις ήδη κόψει!
FASHION NEWS
BEAUTY NEWS

Τα 10 καλύτερα hairstyles από το φαντασμαγορικό show της Victoria's Secret

Όταν ζηλέψαμε τα αψεγάδιαστα χτενίσματα που είχαν τα "αγγελάκια"...