Εξετάσεις: ΑΥΤΟ είναι το ιδανικό μενού για... υψηλές επιδόσεις - AllYou.gr

Search

Εξετάσεις: ΑΥΤΟ είναι το ιδανικό μενού για... υψηλές επιδόσεις

Βάλ' τα στο πιάτο του! 

> ΠΑΙΔΙ ::
16 Μαϊου 2016

Το... βλαστάρι σου δίνει πανελλήνιες; Αυτό είναι το διατροφικό πλάνο που θα του διασφαλίσει υψηλότερες μαθητικές αποδόσεις και θα το βοηθήσει να διαχειριστεί το άγχος του! 

Δώσε βάση στο πρωινό: Είναι εξαιρετικά σημαντικό, ιδιαίτερα την περίοδο των εξετάσεων, καθώς εξασφαλίζει την σωματική και πνευματική ευεξία των παιδιών. Για να σου το εξηγήσουμε, ένα πλούσιο πρωινό αυξάνει τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα, η οποία επιτρέπει στον οργανισμό να λειτουργεί σωστά. Τι πρέπει να περιλαμβάνει; Ένα γαλακτοκομικό προϊόν (γάλα ή γιαούρτι), ένα αμυλούχο τρόφιμο (π.χ. δημητριακά ολικής αλέσεως), φρούτο ή χυμό, μέλι ή μαρμελάδα.

Στόχευσε στα μικρά και συχνά γεύματα: Θα αυξήσουν την αποδοτικότητα του παιδιού σου. Ιδανικά, προτίμησε εκείνα που είναι χαμηλά σε λιπαρά, καθώς είναι πιο εύπεπτα. Να θυμάσαι πως πρέπει να καταναλώνονται μικρά γεύματα ανά 2-3 ώρες, ώστε ο μαθητής να μην αισθάνεται ούτε το αίσθημα της πείνας ούτε το αίσθημα του υπερκορεσμού και της υπνηλίας, που μπορεί να του προκαλέσει ένα "μεγάλο" γεύμα. 

Προτίμησε αυτά τα σνακ: Στόχευσε σε σνακ που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και θα τονώσου την μνήμη και τη ενέργειά του. Ιδανικές επιλογές είναι το γιαούρτι με φρούτο, μέλι, ξηρούς καρπούς και κανέλα, η φρουτοσαλάτα με μέλι, ξηρούς καρπούς και κανέλα, μια μπάρα δημητριακών ολικής αλέσεως με φρούτα ή σοκολάτα, τα δημητριακά ολικής άλεσης με ημίπαχο γάλα, 2-3 μπισκότα πολυδημητριακών, 1 φέτα Ψωμί μαύρο & 1 Αυγό βραστό, 1 χούφτα ανάλατους Ξηρούς καρπούς, 1 κομμάτι σοκολάτα υγείας ή παστέλι, 1 φέτα ψωμί πολύσπορο με μέλι ή μαρμελάδα & μαλακή μαργαρίνη.

...και απόφυγε αυτά: Αντίθετα, καλό είναι είναι να μην επιλέξεις σνακ τα οποία υστερούν σε θρεπτικά συστατικά, αλλά είναι πλούσια σε θερμίδες, όπως τα πατατάκια, τα γαριδάκια, τα παγωτά, τα κρουασάν και τα σοκολοατοειδή.

Ενυδάτωση τώρα: Εξασφαλίζει λιγότερη κόπωση, καλύτερη συγκέντρωση και καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι το παιδί σου θα πρέπει να πίνει τουλάχιστον 8-10 ποτήρια νερό καθημερινά, ενώ καλό είναι να εμπλουτίσεις το ημερήσιο πρόγραμμά του με φυσικούς χυμούς, γάλα και τσάι. 

Βάλε τα Ω3 στο πιάτο του: Έχουμε πει πολλές φορές για τις ευεργετικές ιδιότητες των "καλών" Ω3 λιπαρών στην μνήμη και τη συγκέντρωση. Τα σημαντικά αυτά λιπαρά δεν συντίθενται στον οργανισμό, οπότε τα παίρνουμε μόνο μέσω της τροφής. Είναι πολύτιμα για την καλή λειτουργία του οργανισμού και προσφέρουν στον εγκέφαλο την αναγέννηση και τον ανεφοδιασμό που χρειάζεται. Που θατα βρεις; Στα λιπαρά ψάρια, όπως η σαρδέλα αλλά και στους ξηρούς καρπούς. 

×
Marasil