Mήπως το παιδί σου έχει εθιστεί στη ζάχαρη; 12 ενδείξεις που πρέπει να σε βάλουν σε υποψία - AllYou.gr

Search

Mήπως το παιδί σου έχει εθιστεί στη ζάχαρη; 12 ενδείξεις που πρέπει να σε βάλουν σε υποψία

Δώσε προσοχή!

> ΠΑΙΔΙ ::
27 Φεβρουαρίου 2015

Η προσπάθεια να καταπολεμήσει κανείς τον εθισμό στη ζάχαρη είναι σκληρή και επίπονη. Στην περίπτωση που αφορά στα παιδιά επηρεάζει όχι μόνο τη συμπεριφορά τους, αλλά και την υγεία τους.

Οι γονείς θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι το σώμα ενός παιδιού δεν επεξεργάζεται τη ζάχαρη με τον ίδιο τρόπο που το κάνει ένας ενήλικας.

Τα συμπτώματα

Η ζάχαρη διαταράσσει τη χημεία του σώματος και καταστέλλει το ανοσοποιητικό σύστημα. Αυτό οδηγεί σε μόλυνση και εκφυλιστικές ασθένειες.

Τα συμπτώματα του εθισμού στη ζάχαρη και οι αρνητικές επιπτώσεις του στην υγεία μπορεί να πάρει τις παρακάτω μορφές:

1. Λήθαργος

2. Αλλεργίες

3. Υπερβολική εφίδρωση

4. Ζάλη

5. Κατάθλιψη

6. Φούσκωμα

7. Πόνος στις αρθρώσεις

8. Πονοκέφαλοι

9. Δυσκοιλιότητα

10. Διάρροια

11. Αύξηση βάρους

12. Δερματικά προβλήματα

Αντιμετώπιση

Αν το παιδί σας έχει εθισμό στη ζάχαρη, είναι μεγάλες οι πιθανότητες να υπάρχουν και άλλα μέλη της οικογένειάς σας που να είναι επίσης επηρεασμένα. Οι γονείς πρέπει να αρχίσουν να υπολογίζουν την ποσότητα ζάχαρης που λαμβάνουν τα παιδιά τους σε καθημερινή βάση.

Μόλις ελέγξουν την ποσότητα της ζάχαρης που καταναλώνουν, μπορούν στη συνέχεια να επικεντρωθούν στο πώς θα τερματίσουν αυτή την εξάρτηση. Οι αλλαγές στη διατροφή των παιδιών είναι η καλύτερη μέθοδος για να μειωθεί η πρόσληψη ζάχαρης που καταναλώνουν.

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα, ένα κάθε φορά, για να μειώσετε την ποσότητα ζάχαρης που καταναλώνει το παιδί σας.

1. Επιμείνετε στην κατανάλωση πρωινού. Αφήστε στην άκρη τα ζαχαρούχα δημητριακά και σερβίρετε στα παιδιά σας πρωτεΐνη. Το πρωινό θα πρέπει να καταναλωθεί μέσα σε μία ώρα από το ξύπνημα, ώστε να μην πέσουν τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

2. Συνειδητοποιήστε πώς επηρεάζουν οι τροφές τη διάθεση του παιδιού σας. Η συσχέτιση μεταξύ των τροφών και του συναισθήματος είναι ισχυρή για όλους, όχι μόνο για τα παιδιά. Μην ανταμείβετε τις επιτυχίες των παιδιών σας με γλυκές λιχουδιές. Αντί γι' αυτό προσφέρετέ τους μια υγιεινή επιλογή.

3. Ρυθμίστε τα γεύματα και τα σνακς. Τα παιδιά κάτω των 18 θα πρέπει να τρώνε κάθε τρεις ώρες, ώστε να αποφευχθεί η πτώση του σακχάρου στο αίμα τους. Τα ισορροπημένα γεύματα και τα υψηλά σε πρωτεΐνες σνακς θα βοηθήσουν το παιδί σας να παραμείνει συγκεντρωμένο.

4. Σερβίρετε απαραίτητα πρωτεΐνη στο μεσημεριανό γεύμα. Καλές επιλογές περιλαμβάνουν το τυρί cottage, τα πουλερικά, το άπαχο κρέας, τα αυγά και τους ξηρούς καρπούς.

5. Περιορίστε το αλεύρι στη διατροφή του παιδιού σας. Σερβίρετε προϊόντα ολικής αλέσεως σε ό,τι αφορά ψωμί και ζυμαρικά.

Οι γονείς μπορούν να βοηθήσουν τα παιδιά τους να ελέγξουν τον εθισμό στη ζάχαρη, ακολουθώντας υγιεινές επιλογές τροφών. Ο δρόμος προς την ανάκαμψη θα μπορούσε να πάρει κάποιο χρόνο και είναι δύσκολος, αλλά η υγεία του παιδιού σας θα βελτιωθεί δραστικά.

Πηγή: familylife.gr

 

 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!