Έτσι θα συνηθίσεις να μοιράζεσαι το κρεβάτι σου μαζί του - AllYou.gr

Search

Έτσι θα συνηθίσεις να μοιράζεσαι το κρεβάτι σου μαζί του

4 προβλήματα που ανακύπτουν από τη συμβίωση στο ίδιο κρεβάτι βρίσκουν (επιτέλους) λύση.

27 Σεπτεμβρίου 2016

Τον έχεις ήδη βάλει στη ζωή σου αλλά δυσκολεύεσαι να τον συνηθίσεις στο κρεβάτι σου; Εμείς παρουσιάζουμε τη λύση στα 4 πιο κοινά προβλήματα που ανακύπτουν από τη στιγμή που ξεκινούν τα κοινά «Ζζζζζ…» σε μια σχέση.

#1. Σε ενοχλεί γιατί ροχαλίζει. Αν μας πεις ότι το ροχαλητό του κοντεύει να γίνει ο εφιάλτης σου, θα σε καταλάβουμε απόλυτα. Σύμφωνα με έρευνα του Βρετανικού Ινστιτούτου για τον Ύπνο, ο αριθμός των ατόμων που ροχαλίζει σε σταθερή βάση κάθε φορά που πέφτει για ύπνο, αγγίζει τα 37 εκατομμύρια παγκοσμίως. Και είναι γεγονός ότι το ροχαλητό του μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την ψυχική και σωματική υγεία σου. Για να ημερέψεις το… θεριό που κρύβει μέσα του, δεν έχεις παρά να του ζητήσεις να φορά ειδικά ρινικά τσιρότα τα οποία τοποθετούνται στην άκρη της μύτης και διευκολύνουν την αναπνοή.

#2. Κοιμάται τη δική σου πλευρά του κρεβατιού. Αν σου συμβαίνει αυτό, τότε ανήκετε στο 10% των ζευγαριών που μπαίνουν στη μάχη διεκδικώντας ο καθένας για τον εαυτό του την ίδια πλευρά του κρεβατιού. Σύμφωνα δε με ερευνητικά στοιχεία, 80% των ζευγαριών δηλώνουν ότι έχουν διατηρήσει την ίδια θέση στο κρεβάτι από την αρχή της σχέσης τους μέχρι σήμερα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η μάχη αυτή «χάνεται» ή «κερδίζεται» από την... εκκίνηση. Ακόμα κι αν έχεις συνηθίσει να ξαπλώνεις σε μια συγκεκριμένη πλευρά του κρεβατιού, οι γνωστικοί ψυχολόγοι τονίζουν ότι μπορείς να σπάσετε αυτή τη συνήθεια. Με ποιον τρόπο; Οι ειδικοί προτείνουν να αλλάζετε πλευρά στο κρεβάτι σας δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

#3. Δεν μπορείς να κοιμηθείς με ανοιχτή την τηλεόραση. Το πρόβλημα; Εκείνον τον νανουρίζει.  Εσένα πάλι όχι. Οι ειδικοί ωστόσο στέκονται στο πλευρό σου μιας και η τηλεόραση επηρεάζει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου, και έτσι διαταράσσει τα… όνειρά σου. Αντί να βλέπει τηλεόραση, πρότεινέ του να διαβάζει το βιβλίο του στο κρεβάτι ή να ακούει μουσική λίγο πριν πέσει για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρει να κοιμάται εξίσου ήσυχα χωρίς να σε ενοχλεί.

#4. Έχετε διαφορετικά ωράρια ύπνου. Εσύ δουλεύεις νωρίς το πρωί και εκείνος δεν πάει γραφείο πριν τις 12. Ναι, η κατάσταση πραγματικά μυρίζει πρόβλημα και… μπαρούτι. Για να αποφύγεις τους καθημερινούς καβγάδες γιατί τον ξύπνησες, σκέψου πρακτικά τόσο για εσένα όσο και για το μέλλον της σχέσης σας και ξεκίνα να ετοιμάζεσαι στο μπάνιο ή το σαλόνι. Και φυσικά, μην ξεχνάς να κλείνεις το ξυπνητήρι σου μόλις σηκωθείς.

Hot αυτή τη στιγμή!

DO IT YOURSELF

Να τι θα φορέσεις στην επόμενη βραδινή σου έξοδο

Ακόμη και αν ο καιρός γράφει… μείον, εσύ θα είσαι in style!
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τελικά υπάρχουν τρόφιμα με αρνητικές θερμίδες;

Ώρα να μάθεις αν όντως υπάρχουν τρόφιμα που αποδίδουν λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανά ο οργανισμός για την πέψη τους.
FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.