Έτσι θα συνηθίσεις να μοιράζεσαι το κρεβάτι σου μαζί του - AllYou.gr

Search

Έτσι θα συνηθίσεις να μοιράζεσαι το κρεβάτι σου μαζί του

4 προβλήματα που ανακύπτουν από τη συμβίωση στο ίδιο κρεβάτι βρίσκουν (επιτέλους) λύση.

27 Σεπτεμβρίου 2016

Τον έχεις ήδη βάλει στη ζωή σου αλλά δυσκολεύεσαι να τον συνηθίσεις στο κρεβάτι σου; Εμείς παρουσιάζουμε τη λύση στα 4 πιο κοινά προβλήματα που ανακύπτουν από τη στιγμή που ξεκινούν τα κοινά «Ζζζζζ…» σε μια σχέση.

#1. Σε ενοχλεί γιατί ροχαλίζει. Αν μας πεις ότι το ροχαλητό του κοντεύει να γίνει ο εφιάλτης σου, θα σε καταλάβουμε απόλυτα. Σύμφωνα με έρευνα του Βρετανικού Ινστιτούτου για τον Ύπνο, ο αριθμός των ατόμων που ροχαλίζει σε σταθερή βάση κάθε φορά που πέφτει για ύπνο, αγγίζει τα 37 εκατομμύρια παγκοσμίως. Και είναι γεγονός ότι το ροχαλητό του μπορεί να αποβεί καταστροφικό για την ψυχική και σωματική υγεία σου. Για να ημερέψεις το… θεριό που κρύβει μέσα του, δεν έχεις παρά να του ζητήσεις να φορά ειδικά ρινικά τσιρότα τα οποία τοποθετούνται στην άκρη της μύτης και διευκολύνουν την αναπνοή.

#2. Κοιμάται τη δική σου πλευρά του κρεβατιού. Αν σου συμβαίνει αυτό, τότε ανήκετε στο 10% των ζευγαριών που μπαίνουν στη μάχη διεκδικώντας ο καθένας για τον εαυτό του την ίδια πλευρά του κρεβατιού. Σύμφωνα δε με ερευνητικά στοιχεία, 80% των ζευγαριών δηλώνουν ότι έχουν διατηρήσει την ίδια θέση στο κρεβάτι από την αρχή της σχέσης τους μέχρι σήμερα, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι η μάχη αυτή «χάνεται» ή «κερδίζεται» από την... εκκίνηση. Ακόμα κι αν έχεις συνηθίσει να ξαπλώνεις σε μια συγκεκριμένη πλευρά του κρεβατιού, οι γνωστικοί ψυχολόγοι τονίζουν ότι μπορείς να σπάσετε αυτή τη συνήθεια. Με ποιον τρόπο; Οι ειδικοί προτείνουν να αλλάζετε πλευρά στο κρεβάτι σας δύο με τρεις φορές την εβδομάδα.

#3. Δεν μπορείς να κοιμηθείς με ανοιχτή την τηλεόραση. Το πρόβλημα; Εκείνον τον νανουρίζει.  Εσένα πάλι όχι. Οι ειδικοί ωστόσο στέκονται στο πλευρό σου μιας και η τηλεόραση επηρεάζει την παραγωγή μελατονίνης, της ορμόνης του ύπνου, και έτσι διαταράσσει τα… όνειρά σου. Αντί να βλέπει τηλεόραση, πρότεινέ του να διαβάζει το βιβλίο του στο κρεβάτι ή να ακούει μουσική λίγο πριν πέσει για ύπνο. Με αυτόν τον τρόπο, θα καταφέρει να κοιμάται εξίσου ήσυχα χωρίς να σε ενοχλεί.

#4. Έχετε διαφορετικά ωράρια ύπνου. Εσύ δουλεύεις νωρίς το πρωί και εκείνος δεν πάει γραφείο πριν τις 12. Ναι, η κατάσταση πραγματικά μυρίζει πρόβλημα και… μπαρούτι. Για να αποφύγεις τους καθημερινούς καβγάδες γιατί τον ξύπνησες, σκέψου πρακτικά τόσο για εσένα όσο και για το μέλλον της σχέσης σας και ξεκίνα να ετοιμάζεσαι στο μπάνιο ή το σαλόνι. Και φυσικά, μην ξεχνάς να κλείνεις το ξυπνητήρι σου μόλις σηκωθείς.

×