ΣΧΕΣΕΙΣ
Το νέο social media που μπορεί να φέρει το τέλος του Facebook
Say Ello!
To Facebook είναι το μέσο που όλοι αγαπάμε να μισούμε, επειδή έχει τον απόλυτο έλεγχο των πληροφοριών που μας μεταδίδει, για τις διαφημίσεις με τις οποίες έχει πλημμυρίσει το News Feed μας - και για πολλούς ακόμη λόγους, που δύσκολα εξαντλούνται. Ακόμη όμως κι αν παίρνουμε κάθε τόσο τη μεγάλη απόφαση να διαγράψουμε το λογαριασμό μας, είτε δεν την υλοποιούμε ποτέ είτε, έστω κι αν την πραγματοποιήσουμε, κατά πάσα πιθανότητα αργά ή γρήγορα στο Facebook θα γυρίσουμε. Μήπως όμως ήρθε το τέλος αυτής της καταστροφικής σχέσης;
Ίσως και να ήρθε. Το αντίπαλο δέος της εφεύρεσης του Μαρκ Ζάκερμπεργκ ονομάζεται Ello και υπόσχεται να μην ενδώσει στις σειρήνες της εμπορευματοποίησης. Ιδρυτής του, ένας σχεδιαστής ποδηλάτων ονόματι Πολ Μπάντνιτζ, ο οποίος δεσμεύεται να το διατηρήσει χωρίς διαφημίσεις και να χρησιμοποιήσει ως πηγή εσόδων του την πώληση premium χαρακτηριστικών σε χρήστες που θέλουν να επενδύσουν περισσότερα στη βελτίωση του προφίλ τους.
Τo Ello, επιπλέον, φαίνεται να σέβεται την ιδιωτικότητά σου, καθώς δεν σε υποχρεώνει να χρησιμοποιήσεις το αληθινό σου όνομα. Έχει καθαρό, μίνιμαλ ντιζάιν, μπροστά στο οποίο η αισθητική του Facebook μοιάζει να ανήκει στα... 80s. Και, κυρίως, είναι ολοκαίνουριο.
Ας κρατάμε όμως μικρό καλάθι: Και το Google Plus λανσαρίστηκε το 2011 με τυμπανοκρουσίες, σχεδόν για να ξεχαστεί στην πορεία. 31.00 αιτήματα στο Ello ανά ώρα δεν είναι λίγα, αλλά απέχουν ακόμη από τους 1,23 δις χρήστες του Facebook. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε και τη σπουδαιότερη επιτυχία του τελευταίου: το Facebook δεν είναι απλώς ένα διαδικτυακό εργαλείο, αλλά έχει γίνει κομμάτι της ταυτότητάς μας.
Τα πάντα είναι εφήμερα βέβαια, ειδικά στον κόσμο του ίντερνετ. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα λοιπόν να επισκεφτείς το Ello και, αν συμφωνείς με το μανιφέστο του, να ζητήσεις από την κοινότητά του να γίνεις δεκτή ως μέλος (απαιτείται έγκριση). Ποτέ δεν ξέρεις: Μπορεί να είσαι από τους πρώτους που θα ζήσουν μια νέα διαδικτυακή επανάσταση.
SELECTIONS
- Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;
- Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens
- 5 cream bronzers για sun-kissed όψη και αποτελεσματικό contouring στην επιδερμίδα
- «Stay Authentic»: Η νέα καμπάνια της Kappa για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι ’24 είναι εδώ