Χώρισε η κολλητή σου; 6 "χρυσές" συμβουλές για να την βοηθήσεις να πάει παρακάτω - AllYou.gr

Search

Χώρισε η κολλητή σου; 6 "χρυσές" συμβουλές για να την βοηθήσεις να πάει παρακάτω

Είναι και αυτό μια (δυσάρεστη) εμπειρία.

26 Μαρτίου 2015

Ο χωρισμός, και ιδιαίτερα αυτός που προκύπτει μετά από μία μακροχρόνια σχέση, είναι μια από τις χειρότερες και πιο οδυνηρές εμπειρίες που μπορεί κανείς να βιώσει. Με τι θα τον παρομοίαζα; Ίσως και με το τέλος του κόσμου, γιατί, ναι, κάπως έτσι θα ένιωσες κι εσύ, όταν ο καλός σου σού ξεστόμισε ότι πιέστηκε, ότι κουράστηκε, ότι θέλει να ζήσει (μόνος). 

Το Α και το Ω σε μια τέτοια απογοητευτική περίσταση είναι ότι και αυτή θεωρείται μια πλευρά της ζωής που πρέπει να ζήσεις, ακόμα κι αν χρειαστεί να αγγίξεις τα άκρα. Προτεραιότητά σου οφείλει να αποτελεί ο ίδιος σου ο εαυτός και το πώς θα τον κάνεις να το ξεπεράσει, προκειμένου να αισθανθείς ανακούφιση και ευτυχία. Σε αυτό δε σημαντικό ρόλο θα παίξουν οι φίλοι σου και αντιστρόφως, αρκεί καμιά από τις δυο μεριές να μην πέσει στις παγίδες του «καλού συμβούλου». Είναι εύκολο να παροτρύνεις την κολλητή σου να τον ξεχάσει, τουλάχιστον όμως κάνε το με το σωστό τρόπο. 

Πώς; 

1. Άφησέ την να εκφράσει τα συναισθήματά της χωρίς περιορισμούς, είτε αυτό σημαίνει ότι θα... πλαντάξει στο κλάμα, είτε ότι θα φωνάξει ή θα γελάσει.

2. Μην της ασκείς πίεση, ώστε να ασχοληθεί με δραστηριότητες που τη δεδομένη περίοδο δεν την αφορούν, όπως το να παρευρεθείτε σε κάποιο πάρτι ή να οργανώσετε μια εκδρομή. Το πιο πιθανό είναι να έχει κλειστεί στον εαυτό της.

3. Δώσε της τον απαραίτητο χρόνο για να γιατρέψει την πληγή και να βρει το χαμένο της εαυτό. Μην την παρακινείς με το γνωστό «ο έρωτας με έρωτα περνάει».

4. Δείξε υπομονή και στήριξέ την καθόλη τη διάρκεια αυτής της φάσης. Μια φίλη που νοιάζεται πραγματικά δε θα αποκαλύψει ποτέ το πόσο πολύ κουράστηκε να συζητάει για το ίδιο θέμα ξανά και ξανά.

5. Προσδιόρισε την ψυχολογική κατάσταση στην οποία βρίσκεται και προσαρμόσου ανάλογα. Είναι η φάση της στενοχώριας ή η περίοδος που βγάζει τα νύχια της με μίσος εναντίον του πρώην; Αν βρίσκεται ακόμα στο πρώτο στάδιο, απέφυγε τους χαρακτηρισμούς.

6. Η αρνητική συναισθηματική φόρτιση της φίλης σου σε συνδυασμό με τη δική σου προσωπική ευτυχία μπορεί να της προκαλέσει αίσθημα ζήλιας, γι’ αυτό θα σου συνιστούσα να αποφύγεις τις σχετικές περιγραφές