Skip to main content

BEAUTY NEWS

H πόλη βάφεται ροζ (για καλό σκοπό)

Οι Estée Lauder Companies μας καλούν να γίνουμε μέρος ενός σημαντικού παγκόσμιου κινήματος.


Κέλλυ Νόβακ

Ο Οκτώβριος είναι και ο επίσημος μήνας της ενημέρωσης κατά του καρκίνου του μαστού και για άλλη μια χρονιά οι Estée Lauder Companies μας καλεί να πάρουμε μέρος της σημαντικής αυτής εκστρατείας.

Pixel

Με την συμβολική φωταγώγηση δύο σημαντικότατων μνημείων της πόλης των Αθηνών, του Ολυμπίειου και της Πύλης του Αδριανού, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου, η εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των Estée Lauder Companies μας υπενθυμίζει, για μια ακόμη χρονιά, τη σημασία της πρόληψης και της έγκαιρης διάγνωσης του καρκίνου του μαστού. Το πρόγραμμα φωταγώγησης σημαντικών κτιρίων-οροσήμων σε ροζ χρώμα πραγματοποιείται παγκοσμίως στο πλαίσιο της εκστρατείας των Estée Lauder Companies, κατά τον μήνα Οκτώβριο, μήνα ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού. Η εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies εστιάζει φέτος στην ανάγκη να δράσουμε, μέσα από ένα απλό, αλλά δυνατό μήνυμα με παγκόσμια απήχηση: Ο καρκίνος του μαστού μας αφορά όλους. Ας βάλουμε ένα τέλος! It’s #TimeToEndBreastCancer.

Κάθε 19 δευτερόλεπτα, κάπου στον κόσμο, μια γυναίκα μαθαίνει ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού και η διάγνωση αυτή δίνει ένα εντελώς διαφορετικό νόημα στην έννοια του χρόνου: Ο χρόνος γίνεται περιορισμένος, πολύτιμος, μη εξαγοράσιμος. Οι Estée Lauder Companies έχουν θέσει ως στόχο να δημιουργήσουν έναν κόσμο χωρίς καρκίνο του μαστού: Είναι ώρα για περισσότερη έρευνα, ενημέρωση, εκπαίδευση. Είναι ώρα να έρθουμε  πιο κοντά στην θεραπεία και να δώσουμε σε ασθενείς σε όλο τον κόσμο περισσότερο χρόνο να ζήσουν μια καλύτερη και υγιέστερη ζωή.

Pixel

Η πρόοδος στην μάχη κατά του καρκίνου του μαστού είναι δεδομένη και η συμβολή της εκστρατείας των Estée Lauder Companies ιδιαιτέρως σημαντική. Τα ποσοστά θνησιμότητας από καρκίνο του μαστού έχουν μειωθεί κατά 39% από τα τέλη της δεκαετίας του 802, ενώ τα ποσοστά επιβίωσης μετά τα πέντε χρόνια είναι περισσότερο από 90% εφόσον η διάγνωση είναι έγκαιρη3. Πρόοδος καταγράφεται και σε επίπεδο θεραπείας και χειρουργικών επεμβάσεων:  οι θεραπείες είναι πλέον προσαρμοσμένες στο είδος καρκίνου του κάθε ασθενούς, ενώ και οι εγχειρήσεις είναι πλέον λιγότερο επεμβατικές.  

esteelauderpinkbracelet_01.jpg 

H φετινή εκστρατεία ενημέρωσης των Estée Lauder Companies έχει θέσει ως στόχο την συγκέντρωση $8 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ περιλαμβάνει μια σειρά από δράσεις που στόχο έχουν να εκπαιδεύσουν, να ενημερώσουν και να εμπνεύσουν. Οι δράσεις περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων:

#1. Φωτισμό σημαντικών κτιρίων, μνημείων σε όλο τον κόσμο - μεταξύ των οποίων το Empire State Building, στη Νέα Υόρκη, ο Πύργος του Άιφελ, στο Παρίσι, και το Lotte World Tower, στη Σεούλ με το ροζ χρώμα της καμπάνιας και στόχο την ενημέρωση

#2. Ένα κίνημα με κοινωνικό χαρακτήρα για την σύμπραξη όσο το δυνατών περισσότερων στην προσπάθεια για τη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο μέσα από το hashtag #TimeToEndBreastCancer και την αναφορά @esteelaudercompanies

#3. Διανομή ενημερωτικού υλικού και προσφορά της ροζ κορδέλας σε όλα τα σημεία πώλησης προϊόντων Estée Lauder παγκοσμίως

#4. Κινητοποίηση των 46.000 εργαζομένων στην εταιρία σε όλο τον κόσμο για να μοιραστούν το μήνυμα της καμπάνιας

#5. Στην Ελλάδα συγκεντρώνονται χρήματα μέσω φιλανθρωπικών δράσεων για την Επιστημονική Μαστολογική Εταιρεία Ιάση Στήριξη (Ε.Μ.Ε.Ι.Σ), αλλά και μέσω του συλλεκτικού pink ribbon bracelet, σχεδιασμένο από τον Dukas, που διατίθεται στα σημεία πώλησης Estee Lauder, αλλά και σε επιλεγμένα φαρμακεία από το δίκτυο της Darphin.  

 

esteelauderpinkbracelet_02.jpg

Το μήνυμα της εκστρατείας των Estée Lauder Companies για τον καρκίνο του μαστού είναι ξεκάθαρο: Είναι η ώρα να ενημερώσουμε και να εκπαιδεύσουμε ακόμα περισσότερο κόσμο. Είναι η ώρα να μάθουμε περισσότερα για τις αιτίες και τους τρόπους αντιμετώπισης. Το κίνημα είναι πιο ισχυρό από ποτέ, με ένα μήνυμα, που δεν θα μπορούσε να είναι πιο απλό:  

It’s “Time to End Breast Cancer.”

esteelauderpinkbracelet_03.jpg 

Μάθε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού των Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer

Διαβάστε επίσης

BEAUTY NEWS

Η Jessica Biel ανανεώνει το στυλ της και γίνεται ξανθιά

Είναι η πλατίνα το νέο hot trend;

BEAUTY NEWS

Η Bobbi Brown συνεργάζεται με την Kerri Rosenthal και μας θυμίζει ότι η ομορφιά είναι αγάπη

Η limited edition συλλογή Bobbi Brown x Kerri Rosenthal έρχεται σε μία πολύχρωμη συσκευασία, εμπνευσμένη από την ξεχωριστή και παιχνιδιάρικη αισθητική της Kerri Rosenthal και σας προσκαλεί να εκφράσετε την αγάπη σας για την ομορφιά

BEAUTY NEWS

Η Pamela Anderson στην πρώτη της εμφάνιση με μακιγιάζ εδώ και καιρό είπε «ναι» σε ένα από τα κορυφαία trends της περιόδου

Δείτε την πρώτη εμφάνιση της ηθοποιού στο Met Gala, όπου έκλεψε τις εντυπώσεις με το healthy glow της

Προτεινόμενα

VIRAL

Μαρίνα Σάττι: Το "ZARI" επανακυκλοφορεί σε 4 διαφορετικές εκδοχές!

Στην “A capella”, την “Instrumental”, την “Sped Up” καθώς και την Live έκδοση που έκλεψε τις εντυπώσεις πριν από λίγες εβδομάδες μέσα από το Eurovision.TV.

FASHION TRENDS

Στον πυρετό του tenniscore: 6 fashion items για να υιοθετήσεις το απόλυτο trend της σεζόν

Η Zendaya έκανε την αρχή με το Challengers κι εμείς δεν μπορούμε να σταματήσουμε να φοράμε ρούχα και αξεσουάρ με θέμα το tennis

ΠΡΟΤΑΣΗ ΗΜΕΡΑΣ

Η Lamda Development συμμετέχει στο Piano City Athens

Το The Ellinikon Experience Park και το GoldenHall υποδέχονται το αγαπημένο φεστιβάλ πιάνου!