ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ
ΦΑΕ Πειραιώς 260: Νύχτες χορού 22-26/6 με δύο εξαιρετικές παραστάσεις
Ετοιμάσου για το LOVETRAIN2020 του Εμανουέλ Γκατ και το «Η απόλαυση της αναπαράστασης» της Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου
Ο Εμανουέλ Γκατ, ένας από τους σημαντικότερους χορογράφους της γενιάς του, φέρνει στην Πειραιώς 260 (22 και 23 Ιουνίου) την ιδιαίτερη παράσταση LOVETRAIN2020.
Ο γνώριμος στο ελληνικό κοινό Ισραηλινός καλλιτέχνης έρχεται στο φετινό φεστιβάλ με ένα έργο - γιορτή του χορού, του σώματος και της ζωής.
Λίγα λόγια για την παράσταση
Το LOVETRAIN2020 είναι ένα έργο για την ουτοπία, λέει ο ίδιος ο Εμανουέλ Γκατ. Τον ανέφικτο, ιδεώδη «μη τόπο» όπου η συμβίωση χωρίς συγκρούσεις μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Η ουτοπία στα έργα του Γκατ δεν παρουσιάζεται σαν ιδέα αλλά πραγματώνεται στον τρόπο που δημιουργείται η χορογραφία.
Σώματα που ενώνονται και απομακρύνονται, δυναμικές ομαδικές χορογραφίες, ντουέτα και σόλο ξεδιπλώνονται πάνω σε αξέχαστες επιτυχίες των Tears for Fears, της βρετανικής new wave μπάντας, ανακαλώντας την synth-pop ουτοπική ατμόσφαιρα της δεκαετίας του 1980.
Τα κοστούμια, σχεδιασμένα από τον Τόμας Μπράντλι, χορευτή της ομάδας του Εμανουέλ Γκατ, με τον όγκο και τη θεατρικότητά τους εξυπηρετούν και αναδεικνύουν ιδανικά τη γραφή του Ισραηλινού χορογράφου, ενώ οι κιαροσκούρο φωτισμοί, σε επιμέλεια του ίδιου του Γκατ, επιτείνουν την μπαρόκ, λαμπερή, πληθωρική ατμόσφαιρα της παράστασης.
Το σόου του Ισραηλινού δημιουργού είναι μια βαθιά ανάσα φρέσκου αέρα, ένα χορογραφικό πυροτέχνημα που μεταφέρεται στη σκηνή από ένα θίασο εξαιρετικών χορευτών. Μια πραγματικά ιδιαίτερη παράσταση με θερμή υποδοχή διεθνώς, ένα θέαμα στο σταυροδρόμι χορού και μουσικής που έχει συγκινήσει το κοινό όπου έχει ταξιδέψει.
Το LOVETRAIN2020 είναι ο Εμανουέλ Γκατ στα καλύτερά του!
Χορογραφία – Φωτισμοί Emanuel Gat
Μουσική Tears for Fears
Κοστούμια Thomas Bradley
Κατασκευή κοστουμιών Thomas Bradley, Wim Muyllaert
Συνδημιουργία - Ερμηνευτές Eglantine Bart, Thomas Bradley, Robert Bridger, Gilad Jerusalmy, Péter Juhász, Michael Loehr, Emma Mouton, Rindra Rasoaveloson, Ichiro Sugae, Karolina Szymura, Sara Wilhelmsson, Jin Young Won.
Τεχνική διεύθυνση – Επιμέλεια φωτισμών Guillaume Février
Ήχος Frédéric Duru
Βεστιάριο Marie-Pierre Calliès
Παραγωγή Emanuel Gat Dance / Marjorie Carré, Mélanie Bichot
Συμπαραγωγή Festival Montpellier Danse 2020, Chaillot - Théâtre national de la Danse, Arsenal Cité musicale - Metz, Theater Freiburg
Υποστήριξη Romaeuropa Festival
Η Emanuel Gat Dance υποστηρίζεται από French Ministry of Culture and Communication, DRAC Provence Alpes-Côte d’Azur, Région Sud - Provence-Alpes-Côte d’Azur, Conseil Départemental des Bouches-du-Rhône. Οι διεθνείς περιοδείες του LOVETRAIN2020 υποστηρίζονται από το Γαλλικό Ινστιτούτο.
22 Ιουνίου Μετά την παράσταση ακολουθεί συζήτηση.
ΑΓΝΗ ΠΑΠΑΔΕΛΗ ΡΩΣΣΕΤΟΥ
Η απόλαυση της αναπαράστασης
Την ξεχωριστή παράσταση με τίτλο Η απόλαυση της αναπαράστασης παρουσιάζει η χορογράφος Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου στην Πειραιώς 260 (24 – 26 Ιουνίου).
Δημιουργός με σημαντική πορεία, η Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου παραδίδει στο κοινό του Φεστιβάλ μια ιδιαίτερη χορογραφία για το πέρασμα του χρόνου και τη φθορά του σώματος.
Μια σύγχρονη παράσταση, μια τολμηρή πρόταση με τη ματιά της χορογράφου που στο παρελθόν έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με τον Δημήτρη Παπαϊωάννου, τον Γιάννη Σκουρλέτη / Bijoux de Kant και τον Kendell Geers.
Λίγα λόγια για την παράσταση
Πώς αντιμετωπίζουμε το ανεξίτηλο αποτύπωμα του χρόνου στο σώμα;
Τρεις ερμηνεύτριες, άλλοτε σε επαφή και σχηματίζοντας συμπλέγματα και άλλοτε μόνες, αφήνουν να αναδυθούν μέσα από το χορό τους μορφές σωμάτων, στιγμιότυπα εμπειρίας, εικόνες γνώριμες ή αλλόκοτες, μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Καταστάσεις στις οποίες η σάρκα είναι παρούσα και ο θεατής μπορεί με κάποιον τρόπο να αναγνωρίσει κάτι γνώριμο, δικό του σ’ αυτές.
Μεταξύ κωμικού και τραγικού, με λεπτές αποχρώσεις και πολυδιάστατη προσέγγιση, Η απόλαυση της αναπαράστασης πραγματεύεται το υπαρξιακό ζήτημα του χρόνου και της φθοράς. Άξονές της, η κατά Μιχαήλ Μπαχτίν έννοια της «ανολοκλήρωσης» που διαπερνάει το γκροτέσκο και η ζωγραφική του Τεοντόρ Ζερικό.
Το αδιάκοπο πέρασμα των σωμάτων από μορφή σε μορφή γίνεται συνώνυμο της απόλαυσης. Ο όρος απόλαυση που χρησιμοποιείται εδώ όπως στην ψυχανάλυση, όπου δεν ταυτίζεται με την ευχαρίστηση, αλλά ενέχει τη δυσφορία, τον πόνο και την αμηχανία, είναι η απάντηση της καλλιτέχνιδας στα τραύματα που συνδέονται με το πέρασμα του χρόνου.
Ποια είναι η Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου
Από την εποχή του σόλο Blossom και αργότερα με το έργο Δωμάτια, η χορεύτρια και χορογράφος έχει δώσει το προσωπικό της καλλιτεχνικό στίγμα. Το 2015 ήταν η χρονιά που ξεκίνησε τις πρώτες χορογραφικές της απόπειρες, ενώ η πορεία της έχει συνδεθεί και με το θέατρο, καθώς έχει επιμεληθεί την κίνηση σε πολλές παραστάσεις.
Στη δουλειά της Αγνής Παπαδέλη Ρωσσέτου πρωταγωνιστεί το σώμα, που με έναν τρόπο σχεδόν παιδικό μεταμορφώνεται σε σχήματα, τα οποία ανασύρει από τη μνήμη και το φαντασιακό του.
Η απόλαυση της αναπαράστασης: Μια πρωτότυπη χορογραφία για τον άνθρωπο, το χρόνο, το σώμα. Από τη χορογράφο Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου στο Χώρο Β της Πειραιώς 260.
Χορογραφία Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου
Βοηθός χορογράφου – Εξωτερική παρατηρήτρια Μαρίνα Τσαπέκου
Μουσική Ανδρέας Ράγκναρ Κασάπης
Σχεδιασμός φωτισμών Μαρία Αθανασοπούλου
Καλλιτεχνική συνεργάτις Ελένη Μολέσκη
Ερμηνεύουν Τιτή Αντωνοπούλου, Σάνια Στριμπάκου, Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου
*
Ηλεκτρονική πώληση εισιτηρίων: https://aefestival.gr/festival_events/i-apolaysi-tis-anaparastasis/
Πληροφορίες εισιτηρίων: http://aefestival.gr/plirofories-eisitirion/
Αγορά εισιτηρίων: aefestival.gr, viva.gr & public.gr
ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ: Πλατεία Συντάγματος (info point Δήμου Αθηναίων)| Δε-Πα 10:00-18:00 - ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ: +30 2118008181 | Δε-Πα 10:00-18:00 - ΑΜΕΑ: +30 210 3221 897 | Δε-Πα 10:00-17:00
SELECTIONS
- 8 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για το μανδελικό οξύ προτού το βάλεις στη beauty ρουτίνα σου
- Peach Perfect: Γιατί να υιοθετήσεις τις ροδακινί αποχρώσεις στο μακιγιάζ σου αυτή την άνοιξη
- Αυτά είναι τα πιο κομψά λευκά sneaker που θα φοράς όλη μέρα.
- Brow Lamination: Τέλεια πλούσια φρύδια σε λίγα μόλις λεπτά!