Είναι η Hailey Baldwin και η Winnie Harlow τα icons του αύριο; - AllYou.gr

Search

Είναι η Hailey Baldwin και η Winnie Harlow τα icons του αύριο;

Ο Tommy Hilfiger αυτό μας «μαρτυράει» πάντως.

24 Μαϊου 2018
Συντάκτης : Kelly Novak

Ένα από τα καλά των social media; Η αμεσότητα. Η αμεσότητα που μπορούμε πλέον να έχουμε όχι μόνο με πρόσωπα του περιβάλλοντός μας, αλλά και με ανθρώπους απ΄όλο τον κόσμο. Ακόμα και με σταρ!

Η γενιά των μοντέλων που αναδείχτηκε από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι κατάφεραν να μας κερδίσουν. Μέσα από τα ειλικρινά posts και τα κουλ stories τους στο Instagram κ.ά.

Έτσι, αναδείχτηκαν και τα ταλεντάκια που είναι η Hailey Baldwin και το μοντέλο (και ακτιβίστρια) Winnie Harlow. Και τώρα αυτά τα… ταλεντάκια έρχεται γρήγορα να «αρπάξει» ο Tommy Hilfiger αναδεικνύοντας το μεγαλείο τους, ακόμα περισσότερο!

Οι δύο γυναίκες είναι οι νέες παγκόσμιες brand ambassadors των γυναικείων συλλογών TOMMY HILFIGER για το Φθινόπωρο 2018. Στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας του brand, όπου γιορτάζει τα icons του αύριο στον κόσμο της μόδας, της τέχνης, της μουσικής και της διασκέδασης, οι Hailey Baldwin και Winnie Harlow εμφανίζονται ως τα πρόσωπα της γυναικείας TOMMY ICONS capsule συλλογής για το Φθινόπωρο 2018.

«Ως δύο από τα πιο περιζήτητα μοντέλα στον κόσμο, η Hailey Baldwin και η Winnie Harlow γίνονται τα icons του αύριο, μαγεύοντας το ακροατήριό τους με τη δυναμικότητά τους και την εσωτερική τους φλόγα», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Ανοίγουν το δρόμο για την επόμενη γενιά γυναικών Tommy, προσεγγίζοντας τα πάντα με αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία. Αυτές οι κοινές αρετές και αξίες είναι ο λόγος που είμαι ενθουσιασμένος που τις καλωσορίζω στην οικογένειά μας».

Το πάθος και η αφοσίωση της Hailey Baldwin αντικατοπτρίζονται στη 12χρονη πορεία της ως μπαλαρίνα πριν ξεκινήσει την καριέρα της στο modeling στην ηλικία των 16 ετών. Μέσα από την απίστευτη ενασχόληση της με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 11 εκατομμύρια followers μόνο στο Instagram, αποκαλύπτει στους fans της μοναδικές, behind-the-scenes στιγμές από τη ζωή της εντός και εκτός πασαρέλας. Η Hailey Baldwin έχει περπατήσει όλα τα TOMMYNOW experiential runway από το φθινόπωρο του 2016 και εμφανίστηκε στα εξώφυλλα των Vogue, Marie Claire, Wonderland, Elle, Harper’s Bazaar, L’Officiel, και Love. Αυτή την περίοδο συν-παρουσιάζει το "Drop the Mic" παράλληλα με το Method Man στο TBS ενώ πρόσφατα παρουσίασε τα 2018 iHeartRadio Music Awards.

tommy_brandambassadors_01.jpg

«Μέσω της μόδας εκφράζω την ατομικότητά μου προς τον κόσμο και τα σχέδια του Tommy Hilfiger είναι τέλεια στο να κάνουν τολμηρά statement», δήλωσε η Hailey Baldwin. «Μου αρέσει να κάνω το styling του κάθε outfit και να το κάνω δικό μου. Ανυπομονώ να δείξω στους οπαδούς του brand πώς έβαλα το δικό μου twist στα στυλ της capsule συλλογής TOMMY ICONS για το Φθινόπωρο 2018».

Προτάθηκε ως «Μοντέλο της χρονιάς» στα Fashion Awards του 2017, η Winnie Harlow είναι παθιασμένη με την ανάδειξη της ατομικότητας και μιας θετικής εικόνας για το σώμα, μέσω του απίστευτου reach που έχει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσής όπου επικοινωνεί με τους εκατομμύρια οπαδούς της.

Είναι διακεκριμένη public speaker, με τον TED Talk λόγο της σχετικά με την αντίληψη περί ομορφιάς να κερδίζει πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές στο YouTube. Η Winnie Harlow περπάτησε πρόσφατα στη πασαρέλα του TOMMYNOW "DRIVE" στο Μιλάνο, όπου ο Tommy Hilfiger έκανε την πρεμιέρα της συλλογής του για την Άνοιξη του 2018. Έχει εμφανιστεί στα εξώφυλλα των Elle, Glamour, Marie Claire, L’Officiel και Wonderland, καθώς και στο μουσικό βίντεο " Lemonade " της Beyoncé. 

tommy_brandambassadors_02.jpg

«Πάντα πίστευα στη δύναμη του να αγκαλιάζεις το ποιος είσαι και του να σπας τις συμβάσεις. Γι 'αυτό είμαι περήφανη που συνεργάζομαι με έναν απίστευτο σχεδιαστή που μοιράζεται πραγματικά αυτό το πνεύμα», δήλωσε η Winnie Harlow. «Πάντα αγαπούσα το κλασικό αμερικανικό cool στιλ του brand και είμαι ενθουσιασμένη που μοιράζομαι τα αγαπημένα μου ρούχα με όλους τους οπαδούς του TOMMY HILFIGER».

Ο TOMMY HILFIGER έχει μεγάλη ιστορία στενά συνδεδεμένη με τα pop culture icons. Οι προηγούμενοι συνεργάτες του συμπεριλαμβάνουν τους Gigi Hadid, David Bowie, Iman, Beyoncé, Naomi Campbell και Charlotte Gainsbourg. Το brand έχει επίσης συνεργαστεί με έναν εντυπωσιακό κατάλογο κορυφαίων μοντέλων που έχουν περπατήσει στα fashion show όπως οι Bella Hadid, Kendall Jenner, Taylor Hill, Georgia May Jagger, Joan Smalls, Sora Choi και Stella Maxwell.

Η κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER είναι στενά συνδεδεμένη με την pop κουλτούρα και τα σπορ. Πρόσφατα, ο Αμερικανός σχεδιαστής ανακοίνωσε τη συνεργασία του με τον Lewis Hamilton, Βρετανό οδηγό αγώνων ταχύτητας, τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή της F1 και παγκόσμιο brand ambassador των ανδρικών συλλογών TOMMY HILFIGER, με την πρώτη TommyXLewis συλλογή να λανσάρεται το Φθινόπωρο του 2018. Ο Tommy Hilfiger έχει συνεργαστεί με το διεθνές supermodel Gigi Hadid, σχεδιάζοντας 4 TommyXGigi capsule συλλογές μαζί της, δίνοντας μια φρέσκια οπτική στον κόσμο των γυναικείων ενδυμάτων TOMMY HILFIGER. Πρόσφατα, ο Tommy Hilfiger είχε συνεργασία με το βραβευμένο duo μουσικών παραγωγών, The Chainsmokers, καθώς και με τον παγκόσμιο πρωταθλητή του τένις Rafael Nadal, αντανακλώντας τη δέσμευσή του να διευρύνει τους ορίζοντες του brand και να συνδεθεί με την επόμενη γενιά καταναλωτών. Ο Tommy Hilfiger, πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε την πολυετή στρατηγική συνεργασία του με την επί τέσσερις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Mercedes-AMG Petronas Motorsport ως Official Apparel Partner.

Οι φίλοι και οι fan του brand καλούνται να συμμετάσχουν στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με τη χρήση του #TommyHilfiger και του @TommyHilfiger.



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!