Skip to main content

MARKET

Sephora: Nέο brand καλλυντικών της KatVonD

H SEPHORA GREECE φέρνει κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα το ανατρεπτικό και πολυσυζητημένο brand καλλυντικών της KatVonD.  



Από διάσημη καλλιτέχνιδα, μουσικός και tattoo artist, σε φαινόμενο της παγκόσμιας ομορφιάς, η KatVonD δημιούργησε μια εμβληματική μάρκα και καλλυντικά που συνδυάζουν τη goth αισθητική με την απόλυτη θηλυκότητα, τη μεγάλη διάρκεια και την πλήρη κάλυψη.  Το κλασικό με το ροκ είναι ένας από τους συνδυασμούς που την εμπνέουν. H KatVonD δεν είναι άλλη μια ιέρεια της κλασικής ομορφιάς και όπως λέει η ίδια: “Τα KatVonD δεν είναι μακιγιάζ. Είναι attitude”.  
 
Τη Τετάρτη 6 Σεπτεμβρίου οι προσκεκλημένοι, εκπρόσωποι των media beauty and lifestyle blogger και συνεργάτες, βίωσαν μια μοναδική εμπειρία σε μια διαφορετική, dark βράδια. Το εντυπωσιακό νεοκλασικό κτίριο το οποίο βρίσκεται στη λεωφόρο Αμαλίας 36 στην Αθήνα, έγινε το σημείο συνάντησης όπου πραγματοποιήθηκε μια επιβλητική, μαγική εκδήλωση. 
 
Η εσωτερική διακόσμηση του νεοκλασικού προϊδέαζε τους καλεσμένους για το τι θα αντίκριζαν και θα βίωναν με την είσοδο τους. Τα κυρίαρχα χρώματα, το μαύρο και το κόκκινο, μαζί με τη μελωδία της ορχήστρας δημιούργησαν μια μυστηριακή και μοναδική ατμόσφαιρα. Ξεχωριστή θέση στο χώρο είχε το δωμάτιο της KatVonD - εμπνευσμένο από χώρους του σπιτιού της KatVonD, έτσι όπως η ίδια το μοιράζεται στους προσωπικούς της λογαριασμούς.. Επιπλέον οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά την πληθώρα των προϊόντων, την ποικιλία των χρωμάτων και τις εντυπωσιακές συσκευασίες  που ήταν περίτεχνα τοποθετημένες σε goth boudoir με καθρέφτες. Μakeup artists της SEPHORA προσέφεραν στους καλεσμένους τη δυνατότητα να τα δοκιμάσουν και να νιώσουν την αίσθηση του έντονου και ροκ μακιγιάζ. 
 
Οι εκπλήξεις ήταν συνεχείς και διαφορετικές. Παιχνίδια με φωτιές, μια χορεύτρια  που ακροβατούσε, live με rock μουσική από κλασσικά όργανα, επιβεβαίωσαν πως το κλασσικό με το ροκ είναι ένας ανατρεπτικός αλλά ενδιαφέρον συνδυασμός που προσδίδει ένα άκρως εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Την κορύφωση της βραδιάς αποτέλεσε η πρωτότυπη δημιουργία του ζωγράφου που σχεδίασε με κόλλα στον καμβά το πορτρέτο της KatVonD,  που πήρε όμως μια ιδιαίτερη μορφή και λάμψη μετά τη ρήξη της χρυσόσκονης, αφήνοντας τους πάντες άναυδους. 
 
Εκτός από το μοναδικά εναλλασσόμενα  happenings, οι καλεσμένοι απόλαυσαν θεματικά cocktails και finger food εμπνευσμένα από τα προϊόντα και τις ονομασίες της σειράς. Πηγή έμπνευσης και γι’ αυτά υπήρξε η προσωπικότητα και η αισθητική της KatVonD, αφήνοντας μια αίσθηση gothic που συνόδεψε όλη τη βράδια.                                                                                                                                                  
   
Τα προϊόντα KatVonD Beauty θα διατίθενται αποκλειστικά στο www.sephora.gr από 22 Σεπτεμβρίου 2017 και στα καταστήματα SEPHORA από τις 29 Σεπτεμβρίου 2017.  

Διαβάστε επίσης

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης16 Μαΐου

Για να επικοινωνήσετε καλύτερα, συνδυάστε τη λογική με τα συναισθήματά σας

INTERVIEW

«Ο τίτλος Πρέσβειρα της Βραζιλιάνικης Μουσικής είναι μια δικαίωση για την αφοσίωσή μου στη μουσική» Μιράντα Βερούλη

Λίγο πριν την εκδήλωση «Από το Φάντο στη Σάμπα» που είναι αφιερωμένη στην Παγκόσμια Ημέρα Πορτογαλικής Γλώσσας στις 16/5 στο Half Note, η Μιράντα Βερούλη σε μια συνέντευξη στην Αγγελική Λάλου

SOCIAL MEDIA

Όλα όσα αλλάζουν στο WhatsApp της Meta

Αέρας ανανέωσης έρχεται στο δημοφιλές WhatsApp Αλλαγές ανακοίνωσε πως θα πραγματοποιήσει η Meta στο δημοφιλέστατο WhatsApp, φρεσκάροντας το συνολικό user interface της εφαρμογής που χρησιμοποιούν εκατομμύρια χρήστες στον κόσμο.