Skip to main content

MARKET

H L'Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μια πρωτοποριακή καινοτομία στις συσκευασίες καλλυντικών!

Τη δημιουργία ενός σωληνάριου καλλυντικού με βάση το χαρτί



Στο πλαίσιο της συνεργασίας τους με στόχο την καινοτομία στην ανάπτυξη περιβαλλοντικά υπεύθυνων συσκευασιών, η L'Oréal και η Albéa ανακοινώνουν μία πρωτοποριακή καινοτομία για τις συσκευασίες καλλυντικών. Οι δύο εταιρείες δημιούργησαν το πρώτο σωληνάριο καλλυντικών με βάση το χαρτόνι, αντικαθιστώντας το μεγαλύτερο μέρος του πλαστικού με ένα βιολογικής προέλευσης και πιστοποιημένο υλικό που μοιάζει με χαρτί. 

Pixel

Αυτή η καινοτομία έχει σχεδιαστεί ως εναλλακτική λύση για ορισμένους τύπους καλλυντικών συσκευασιών. Τα περιβαλλοντικά της οφέλη θα αξιολογηθούν μέσω μιας ανάλυσης πολλαπλών κριτηρίων που αφορά τον Κύκλο Ζωής της. 

Η συνεργασία μεταξύ L'Oréal και Albéa αντικατοπτρίζει τους φιλόδοξους στόχους των δύο εταιρειών στον τομέα της υπευθυνότητας, καθώς και τη στήριξη τους στην Παγκόσμια Δέσμευση για την Οικονομία των Πλαστικών, του Ιδρύματος Ellen McArthur. Επιπλέον, η συγκεκριμένη εφεύρεση αποδεικνύει ότι η συνεργασία μεταξύ των ειδικών της βιομηχανίας είναι απαραίτητη για την ανάπτυξη πρωτοποριακών καινοτομιών. Αυτή η νέα τεχνολογική λύση θα ξεκινήσει σύντομα, με την πρώτη βιομηχανική παραγωγή να είναι προγραμματισμένη για το 2020.

Pixel

Ο Philippe THUVIEN, Αντιπρόεδρος του τομέα Συσκευασίας & Ανάπτυξης της L'Oréal, εξηγεί: «Από το 2007 και μετά, βελτιώνουμε συνεχώς το περιβαλλοντικό μας αποτύπωμα στον κλάδο παραγωγής των συσκευασιών μας. Σήμερα κάνουμε ένα ακόμη βήμα και  δρομολογούμε την ανάπτυξη αυτής της νέας τεχνολογίας, βασισμένης σε πιστοποιημένο χαρτί. Δουλεύοντας σε συνεργασία με την Albéa για την ανάπτυξη αυτής της πρωτοποριακής καινοτομίας, στοχεύουμε στη δημιουργία μιας νέας συσκευασίας σωληνάριου καλλυντικών με βάση το χαρτί.  Η πρώτη διάθεση τους προγραμματίζεται στην αγορά προϊόντων περιποίησης της επιδερμίδας για το δεύτερο εξάμηνο του 2020. Η L'Oréal δεσμεύεται να βελτιώσει το περιβαλλοντικό ή κοινωνικό προφίλ του 100% των συσκευασιών της μέχρι το τέλος του 2020. Αυτή η καινοτόμος εναλλακτική λύση αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγική του Ομίλου για τις συσκευασίες».

Ο Gilles SWYNGEDAUW, Αντιπρόεδρος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, Καινοτομίας και Μάρκετινγκ της Albéa, προσθέτει: «Η δέσμευση της Albéa για τη βιωσιμότητα ξεκινά πριν από 15 χρόνια και αντανακλάται στο ευρύ φάσμα των βιώσιμων συσκευασιών μας. Σήμερα, φιλοδοξούμε να επιταχύνουμε την ανάπτυξη καινοτόμων, υπεύθυνων λύσεων, να τολμήσουμε να σπάσουμε τους κώδικες, να επιδιώξουμε καινοτομίες. Μόνο μέσω της συνεργασίας με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας μπορούμε να εφεύρουμε τις ασφαλείς συσκευασίες με το ελάχιστο περιβαλλοντικό αντίκτυπο που θέλει η αγορά ομορφιάς. Η καινοτόμος συνεργασία μας με την L'Oréal αντανακλά αυτή μας τη  φιλοδοξία και αυτή την πεποίθηση».
 

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Παρασκευής 17 Μαΐου

Δράστε με γνώμονα τη λογική και έπειτα με το συναίσθημα

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο Theodore παρουσιάζει το νέο single και music video του με τίτλο “The Big Rip”

Σε σκηνοθεσία Κωστή Θεοδοσόπουλου και με τις Μαρία Αλιφέρη και Δήμητρα Βλαγκοπούλου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους

ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ

Queer Movie Nights 2024: Φεστιβάλ LGBTQΙ+ ταινιών από το περιοδικό ANTIVIRUS

Οι queer κινηματογραφικές βραδιές επιστρέφουν για 3η χρονιά στον κινηματογράφο Τριανόν και το Ινστιτούτο Γκαίτε, 16 έως 20 Μαΐου. Γράφει ο Χρίστος Δημητρίου