Skip to main content

MARKET

Το παγωτό δωδώνη κερδίζει έδαφος και τον χειμώνα.

Το 2019 αποδείχτηκε μια χρονιά με σταθεροποιητικές τάσεις για την εταιρεία ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ, αντισταθμίζοντας τις απώλειες της δύσκολης άνοιξης στην αγορά του παγωτού, με μια δυνατή καλοκαιρινή και τουριστική σεζόν.



Έχοντας κερδίσει την προτίμηση της ελληνικής κοινωνίας και με δεδομένο ότι πλέον διακρίνονται αυξητικές τάσεις στην κατανάλωση του παγωτού και κατά τους χειμερινούς μήνες, η Ελληνική εταιρεία παγωτού προσβλέπει σε καλά αποτελέσματα μέχρι το κλείσιμο του χρόνου. 

Διατηρώντας, στρατηγικά, την ελληνική παράδοση και ακολουθώντας παράλληλα τις σύγχρονες τάσεις στη ζαχαροπλαστική – χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα – η ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ επιμένει στην επιλογή Α’ υλών υψηλής ποιότητας και παραμένει πιστή στις αξίες της, οι οποίες από το 1967 έχουν δώσει υψηλότατο top-of-mind awareness στο brand. 

Παράλληλα με την αναδιάρθρωση του δανεισμού της σε συνεργασία με τις τράπεζες, η δωδώνη συνεχίζει με σταθερά βήματα την πορεία της, επενδύοντας σε υπάρχουσες αλλά και σε νέες κατηγορίες.

Άλλωστε, η ανάπτυξη νέων προϊόντων με συμπληρωματική εποχικότητα, όπως είναι η σοκολάτα, αποτελεί μέρος της στρατηγικής της εταιρείας που έχει αναπτύξει μια πλήρη γκάμα από gourmet σοκολάτες με γνώμονα πάντα την υψηλή ποιότητα. Η σοκολάτα δωδώνη είναι χειροποίητη, με μικρή παραγωγή, έτσι όπως είθισται σε premium προϊόντα, με εξαιρετικής ποιότητας πρώτες ύλες.

Όπως δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, κ. Χαράλαμπος Σαββίνος: “Η παγκόσμια τάση για ευζωία και υγιεινή διατροφή στρέφει τον Έλληνα καταναλωτή προς την αναζήτηση ποιοτικών Α’ υλών, τις οποίες η δωδώνη τις είχε στο DNA. Επενδύουμε σε έρευνα και διευρύνουμε τις  κατηγορίες παγωτού για να καλύψουμε τις νέες διατροφικές προτιμήσεις που προκύπτουν από αυτήν ακριβώς την τάση - σε gluten-free, lactose-free, dairy-free & vegan – ώστε να ανταποκρινόμαστε δυναμικά σε αυτήν τη νέα αγορά που αναπτύσσεται ταχύτατα.”

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

CELEBS

Πέτρος Γαϊτάνος για ομόφυλα ζευγάρια: «Θα πρέπει να στεκόμαστε με σεβασμό»

Η άποψη του τραγουδιστή κι οι θρησκευτικές αντιδράσεις

BEAUTY TIPS

Πώς οι οροί υαλουρονικού οξέος να κρατούν το δέρμα σας ενυδατωμένο

Δώστε στην επιδερμίδα σας αυτή την έξτρα υγρασία

CELEBS

Ιησούς από τη Ναζαρέτ: Άφαντος ο ηθοποιός που υποδύθηκε τον Χριστό ως παιδί

Κανείς δεν γνωρίζει πού βρίσκεται ο Λορέντζο Μονέ