Φτιάξε το ΤΕΛΕΙΟ Σάντουιτς με μόνο 400 θερμίδες - AllYou.gr

Search

Φτιάξε το ΤΕΛΕΙΟ Σάντουιτς με μόνο 400 θερμίδες

Τα καλά νέα: δε θα στερηθείς τίποτα.

07 Απριλίου 2016

Θέλεις να μάθεις ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις κιλά; Η απάντηση είναι απλή και την γνωρίζεις ήδη: να προσέχεις τις θερμίδες που λαμβάνεις. Οι ειδικοί, μάλιστα, διατείνονται ότι η βασική οδός για να χάσεις τα περιττά κιλάκια γρήγορα και αποτελεσματικά είναι να καταναλώνεις 4 γεύματα των 400 θερμίδων σε καθημερινή βάση. Πώς συμβαίνει αυτό το θαύμα; Τρώγοντας με αυτή τη συχνότητα, γεμίζεις ενέργεια αλλά -κυρίως- ενεργοποιείς τον μεταβολισμό σου. Για να σε πείσουμε να δοκιμάσεις τη συμβουλή των ειδικών, παρακάτω σου δείχνουμε πώς θα φτιάξεις το ιδανικό (και σούπερ απολαυστικό) σάντουιτς με λαχανικά και αλλαντικά, όπως το «ένοχο» μπέικον που αποφεύγεις. Και ναι, το τέλειο σάντουιτς δεν ξεπερνά τις 400 θερμίδες. 

Κράτα το άμυλο χαμηλά. Για την ακρίβεια, καλό είναι το άμυλο που λαμβάνεις ανά γεύμα να μην ξεπερνά τις 160 θερμίδες. Για τον λόγο αυτό, καλό θα ήταν να προτιμάς ψωμί ολικής αλέσης ή σίκαλης σε φέτες, καθώς η κάθε φέτα δεν ξεπερνά τις 80 θερμίδες. Αν, πάλι, θέλεις να αποφύγεις τη γευστική μονοτονία, μπορείς να αντικαταστήσεις το ψωμί του τοστ με μία μεσαία μπαγκέτα, τορτίγια ή αραβική πίτα. 

Ακολούθησε τη μέθοδο των τριών. Για παράδειγμα, το μπέικον περιέχει πολλές θερμίδες (περίπου 30 θερμίδες ανά φέτα), οπότε καλό θα ήταν να χρησιμοποιείς μόνο τρεις φέτες στο σάντουιτς σου. Ο περιορισμός δεν ισχύει μόνο για το απολαυστικό μπέικον αλλά για όλα τα αλλαντικά (π.χ. γαλοπούλα, σαλάμι, ζαμπόν). Για ακόμα περισσότερη γεύση, χρησιμοποίησε τρία διαφορετικά είδη αλλαντικών σε ένα σάντουιτς. 

Πες αντίο στο iceberg. Κι εννοούμε το γνωστό τύπο μαρουλιού Στη θέση του προτίμησε λαχανικά που έχουν πιο έντονη γεύση. Η ρόκα, με τη χαρακτηριστική και πικάντικη γεύση της, αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για το μεσημεριανό σάντουιτς σου. Πέρα από την gourmet νοστιμιά που θα δώσεις σε αυτό, με αυτόν τον τρόπο, θα αποφύγεις τις περιττές θερμίδες με τις οποίες σε επιβαρύνουν οι διάφορες σος που βάζεις στο σάντουιτς  σου για να του «δώσεις» περισσότερη γεύση (βλ. μαγιονέζα και κέτσαπ). 

Κάν’το όπως οι Νορβηγοί. Οι τελευταίοι ανακάλυψαν το εξάρτημα που τεμαχίζει το τυρί! Προσπάθησε, λοιπόν, να αγοράζεις τυρί σε λεπτές φέτες -ώστε να μην περιέχουν παραπάνω από 100 θερμίδες η κάθε μία. Επιπλέον, μην υπερβάλλεις στην ποσότητα: δύο φέτες είναι αρκετές για να φτιάξεις το τέλειο σάντουιτς. Έτσι, μπορείς να χρησιμοποιείς ακόμα και τυριά που είναι γνωστά για την πλούσια γεύση και τα λιπαρά τους, όπως το έμενταλ, το καπνιστό γκούντα, το ένταμ και το τσένταρ.  

Πιπέρι... στο σάντουιτς. Αν, όμως, διαθέτεις στον οικιακό εξοπλισμό σου έναν πιπερόμυλο, μη διστάσεις να ρίξεις λίγο πιπέρι στο σάντουιτς σου για να δώσεις φανταστική γεύση στο σάντουιτς σου!  

×
Alterra