Skip to main content

MARKET

Το Johnson’s®, με μια ξεχωριστή εκδήλωση, ανακοίνωσε το μεγαλύτερο επαναλανσάρισμα στα 125 χρόνια της ιστορίας του

Tο Johnson’s® βελτίωσε όλη τη βρεφική σειρά, βοηθώντας τους γονείς να  προσφέρουν την πιο απαλή φροντίδα στα μωρά τους



johnsons_team_1.jpgΤο Johnson’s® με βελτιωμένες συνθέσεις, νέες συσκευασίες και με σύμμαχο την επιστήμη, έχει ως αποστολή να προσφέρει τα πιο απαλά και ποιοτικά βρεφικά προϊόντα στον κόσμο, καλύπτοντας τις ανάγκες των σύγχρονων γονιών και εξασφαλίζοντας την καλύτερη περιποίηση για τα μωρά τους.

Pixel

Το Johnson’s® αντιλαμβάνεται πλήρως τα διαφορετικά «θέλω», τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των σύγχρονων γονιών από τα προϊόντα που χρησιμοποιούν για τα μωρά τους. Γι’ αυτό συζήτησε μαζί τους και έκανε μία τεράστια επένδυση σε έρευνα τα τελευταία χρόνια, ώστε να τους προσφέρει ακριβώς τα προϊόντα που θέλουν, που θα μπορούν να εμπιστευθούν και  να νιώθουν σιγουριά χρησιμοποιώντας τα. Έτσι λοιπόν, πάνω από 400 συστατικά εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν πριν καταλήξει στα νέα, βελτιωμένα προϊόντα που προσφέρει σήμερα στους γονείς. Προϊόντα αποτελεσματικά και απαλά, που δεν περιέχουν parabens, χρωστικές*, θειικές και φθαλικές ενώσεις. Προϊόντα που είναι υποαλλεργικά** και περιέχουν συστατικά 90% φυσικής προέλευσης***. 

Στη νέα εποχή του Johnson’s®, δεν αναδιαμορφώνουμε μόνο τα υπάρχοντα προϊόντα, αλλά επιπλέον, εισάγουμε την επαναστατική τεχνολογία και την επιστημονική μας τεχνογνωσία στην περιποίηση της βρεφικής επιδερμίδας. Η ολοκαίνουργια σειρά Johnson’s® CottonTouch™, είναι ειδικά σχεδιασμένη για την ευαίσθητη επιδερμίδα των νεογέννητων. Τα προϊόντα της σειράς, περιέχουν αγνό βαμβάκι, είναι υποαλλεργικά** και με ισορροπημένο pΗ  για την βρεφική επιδερμίδα, προσφέροντάς ένα εξαιρετικά απαλό άγγιγμα. Το άρωμα του CottonTouch™ δοκιμάστηκε από μαμάδες σε όλο τον κόσμο και έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι ενδείκνυται για ένα χαλαρωτικό μπάνιο, ενισχύοντας τον συναισθηματικό δεσμό μεταξύ γονιού και μωρού, βοηθώντας έτσι στη φυσική και συναισθηματική ανάπτυξη του βρέφους.  

Pixel

Ο Θάνος Καλουδιώτης, Brand Activation Manager της Johnson & Johnson για το Baby Care στη Νοτιοανατολική Ευρώπη είπε: «Οι γονείς ήταν και είναι πάντα η προτεραιότητά μας. Για να φτάσουμε σήμερα να είμαστε εδώ και να σας παρουσιάσουμε αυτά τα σπουδαία νέα, έχουμε ακούσει τους ίδιους τους γονείς, για να κατανοήσουμε πραγματικά τί ακριβώς χρειάζονται από ένα βρεφικό προϊόν. Ως μάρκα, είμαστε αφοσιωμένοι σε αυστηρές δοκιμές και εργαστήκαμε αδιάκοπα με επιστήμονες, παιδιάτρους και δερματολόγους, για να δημιουργήσουμε προϊόντα απαλά που καλύπτουν ή/και ξεπερνούν τα παγκόσμια πρότυπα ποιότητας. Η Johnson & Johnson πρωτοπορεί στην επιστήμη της βρεφικής φροντίδας εδώ και 125 χρόνια και είμαστε πολύ περήφανοι για αυτήν την κληρονομιά. Οπότε, είμαστε ενθουσιασμένοι, που βρισκόμαστε σε θέση να προσφέρουμε στις οικογένειες την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα νέα προϊόντα μας, γνωρίζοντας ότι δίνουν στο μωρό τους την καλύτερη δυνατή φροντίδα.» 

johnsons_bedtime_1.jpg 

Τα νέα προϊόντα Johnson’s® έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις εξειδικευμένες ανάγκες της κάθε ηλικιακής ομάδας. Πιο συγκεκριμένα, κάθε μίας από τις τέσσερις ηλικιακές κατηγορίες στις οποίες θέλουμε να προσφέρουμε την απόλυτη φροντίδα Johnson’s®:  

Προϊόντα για νεογέννητα: Με ήρωα τη νέα σειρά CottonTouch™, είναι σχεδιασμένα για να ενισχύσουν το δέσιμο μεταξύ γονιού και παιδιού και να προσφέρουν το αίσθημα της ασφάλειας και της θαλπωρής.

Προϊόντα για μωρά: Ειδικά σχεδιασμένα για τα μωρά που αρχίζουν να μπουσουλάνε και να περπατούν, για να τα βοηθήσουν στην ανακάλυψη του κόσμου. Η σειρά Bedtime® με το άρωμα Natural Calm™ μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέρος μιας ρουτίνας ύπνου, που είναι κλινικά αποδεδειγμένη ότι βοηθά τα μωράκια να κοιμηθούν γρηγορότερα και περισσότερο. 

Προϊόντα για νήπια/ παιδιά: Για τους μικρούς μας εξερευνητές, η νέα σειρά Strength drops® έχει σχεδιαστεί με διασκεδαστική συσκευασία και συστατικά που ενδυναμώνουν τα μαλλιά και κάνουν το μπάνιο πιο εύκολο για τους γονείς.

Προϊόντα για όλη την οικογένεια: Με άρωμα που θυμόμαστε από την παιδική μας ηλικία, το Gold shampoo, έχει επίσης ανανεωθεί, αφαιρώντας τις χρωστικές και τα υπόλοιπα  χημικά συστατικά που δεν χρειάζονται τα μαλλιά μας. Διατηρώντας, όμως, φυσικά το χαρακτηριστικό  του άρωμα και την αποτελεσματικότητά του. 

Στο Johnson’s® πιστεύουμε στην τεράστια δύναμη της φροντίδας και πως αυτή μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Για το λόγο αυτό, ό,τι φτιάχνουμε, ό,τι κάνουμε και ό,τι υποστηρίζουμε είναι με τόση φροντίδα όση θα θέλατε να υπάρχει στον κόσμο. 

 

* Εξαιρούνται τα σαπούνια σε μπάρα
** Με συνθέσεις που ελαχιστοποιούν τον κίνδυνο αλλεργιών
*** Με βάση τον ορισμό και τα κριτήρια του Διεθνούς Οργανισμού ISO για τα φυσικά και οργανικά συστατικά των καλλυντικών και τα προϊόντα. Σύμφωνα με το πρότυπο ISO 16128, ο όρος "φυσικής προέλευσης" αναφέρεται σε συστατικά που προέρχονται πάνω από 50% από φυσικές πηγές, όπως φυτά ή ορυκτά, και λαμβάνονται μέσω καθορισμένων χημικών ή / και βιολογικών διεργασιών και διαλυτών.

 

Διαβάστε επίσης

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 20 Μαΐου

Έχετε την προδιάθεση να ανοίξετε καινούριες προοπτικές σε τομείς της ζωής σας

ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Βουτιά απόλαυσης: Ντιπ με χτυπημένη κρέμα μοτσαρέλας και ψητά ντοματίνια

Ένα ντιπ που θα απογειώσει τη γεύση σας

ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗ

Όσοι πετυχαίνουν τους στόχους τους διαθέτουν αυτά τα 10 χαρακτηριστικά

Δες πού πρέπει να εστιάσεις και πώς να οργανωθείς για να πετύχεις ό,τι βάζεις στον στόχο σου