Skip to main content

MARKET

To Martini προσφέρει γευστικέκς non-alcoholic επιλογές για την ώρα του aperitivo λανσάρωντας το Martini Vibrante & Martini Floreale

Με δύο Non-Alcoholic νέες επιλογές μας καλεί να ανακαλύψουμε το aperitivo από την αρχή!



martini3Το Martini, το brand που είναι χαραγμένο στην καρδιά του καταναλωτή ως το απόλυτο Ιταλικό Αperitivo, έρχεται με μία νέα Non-Alcoholic πρόταση, λανσάροντας τα Martini Vibrante & Martini Floreale, που υπόσχονται να προσφέρουν γευστικές εναλλακτικές επιλογές! Τα δύο νέα προϊόντα είναι Premium χωρίς αλκοόλ, ιδανικά για εκείνες τις στιγμές που θέλουμε να απολαύσουμε ένα εκλεπτυσμένο και δροσιστικό Αperitivo.

Pixel
Pixel

Ακολουθώντας την τάση της εποχής, όπου οι καταναλωτές αναζητούν επιλογές μετριάζοντας το αλκοόλ και μεγιστοποιώντας την απόλαυση της στιγμής, η σειρά Martini Non-Alcoholic Aperitivo, απαντά και προτείνει με ένα μη αλκοολούχο ποτό με πλούσια γεύση χωρίς συμβιβασμούς και αποτελεί τον δρόμο για να ανοίξει την όρεξη για το κυρίως γεύμα!

Με βάση την απαράμιλλη ποιότητα του Martini και συνδυάζοντας πάνω από 150 χρόνια παραδοσιακής τεχνογνωσίας με μια μοντέρνα οπτική, τα δύο νέα Non-Alcoholic προϊόντα έρχονται να αλλάξουν και να εμπλουτίσουν τις επιλογές μας. Το γεμάτο ένταση εσπεριδοειδών Martini Vibrante και το έντονα ανθικό Martini Floreale, ζωντανεύουν και διεγείρουν τις αισθήσεις με την πολυπλοκότητα των συστατικών τους.

martini1

Ο κος Αλέξανδρος Δανιηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, επίσημου διανομέα των προϊόντων της Bacardi στην Ελλάδα, δήλωσε σχετικά: «Βασικός πυλώνας στη συνεργασία μας με τη Bacardi είναι η καινοτομία. Στο πλαίσιο αυτό κινείται και το λανσάρισμα της νέας σειράς του Martini. Αυξάνουμε τις επιλογές για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας εμπλουτίζοντας τη γκάμα των μη αλκοολούχων προϊόντων μας, παραμένοντας πιστοί και στη δέσμευσή μας για προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης».

Για να απολαύσετε και εσείς τη νέα σειρά Martini Non-Alcoholic Aperitivo αρκεί να συνδυάσετε 75ml Martini Vibrante ή Martini Floreale με 75ml tonic και γενναιόδωρη δόση από παγάκια σε ένα βαθύ ποτήρι με μια φλούδα πορτοκάλι για το σερβίρισμα.

Διαβάστε επίσης

MARKET

Όπου υπάρχει μοναξιά, ας είμαστε εκεί. Με έναν καφέ, έτσι χωρίς λόγο!

Το ανθρώπινο μήνυμα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Λουμίδης® Παπαγάλος®

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Zώδια εβδομάδας 12 έως 19/5

Δώστε σημασία στις προοπτικές που θα ανοιχθούν μπροστά σας

VIRAL

Eurovision: 20 εξοργιστικά υπέροχες και WTF ερμηνείες (videos)

Με την Μαρίνα Σάττι έτοιμη να ρίξει «ζαριά» για την κορυφή, θυμόμαστε 20 απίθανες και κραυγαλέες εμφανίσεις μέσα από την ιστορία της Eurovision. Γράφει ο Μάνος Νομικός

PETS

6 ενδιαφέροντα γεγονότα για τον εγκέφαλο της γάτας σας

Μερικές πληροφορίες για τον εγκέφαλο των αγαπημένων μας αιλουροειδών