Skip to main content

MARKET

Η ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ DISNEY ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΩΝ 100 ΧΡΟΝΩΝ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ

Η Disney, για την 100η της επέτειο, λάνσαρε σήμερα τη νέα καμπάνια των Χριστουγέννων, με τίτλο «Ας βγουν αληθινές όλες οι ΕΥΧΕΣ σας», η οποία εστιάζει στη δύναμη των ευχών.



Η καμπάνια περιλαμβάνει την πρώτη εορταστική live-action διαφήμιση, με τίτλο «Μία Disney ΕΥΧΗ για τις Γιορτές», η οποία αντλεί έμπνευση από την πολυαναμενόμενη ταινία των Walt Disney Animation Studios, «Ευχή», που σύντομα θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους σε περισσότερες από 50 χώρες.

Η διαφήμιση είναι σκηνοθετημένη από τον βραβευμένο με Grammy Νιγηριανό/Βρετανό σκηνοθέτη, Meji Alabi και γυρίστηκε εξ ολοκλήρου στη Νότια Αφρική, με σκηνές που αντιπροσωπεύουν έξι γεωγραφικές τοποθεσίες και γλώσσες. Αφηγείται τις ιστορίες οικογενειών και φίλων από όλο τον κόσμο, οι οποίες ενώνονται από μια παγκόσμια ευχή να είναι μαζί με τους αγαπημένους τους κατά τη διάρκεια των γιορτών, μέσα από μια σειρά εορταστικών παραδόσεων.

esoteriki

Ο σκηνοθέτης Meji Alabi δήλωσε: «Νιώθω τυχερός που συνεργάστηκα με μια τόσο ξεχωριστή ομάδα ανθρώπων για τη φετινή χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Disney. Υπήρχαν πολλές ιδιαίτερες στιγμές για εμένα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων, αλλά νομίζω ότι η πιο αξιομνημόνευτη ήταν η στιγμή που είδα την παιδική χορωδία της Νότιας Αφρικής να τραγουδά. Ήταν πραγματικά μαγευτική!»

Στη διαφήμιση ακούγεται το τραγούδι «A Dream Is A Wish Your Heart Makes», από την ταινία «Σταχτοπούτα», σε νέα διασκευή ώστε πολλοί ερμηνευτές να ενωθούν ως μία φωνή. Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός και τραγουδίστρια Ariana DeBose, αποδίδει τους εναρκτήριους στίχους στην αγγλική εκδοχή του τραγουδιού, ενώ οι ηθοποιοί που υποδύονται την Asha πρωταγωνίστρια της ταινίας «ΕΥΧΗ», τους τραγουδούν σε περισσότερες από δεκαεπτά γλώσσες. Η διαφήμιση είναι μια παραγωγή της Ridley Scott Associates στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Νότια Αφρική και δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την ομάδα Yellow Shoes από το τμήμα Disney Parks Experiences and Products.

esoteriki2

Ο Joss Hastings, VP Global Marketing, Disney Consumer Products, Games & Publishing, δήλωσε: «Οι παραδόσεις των Χριστουγέννων μπορεί να είναι φαινομενικά διαφορετικές ανά τον κόσμο, ωστόσο με οποιονδήποτε τρόπο και οπουδήποτε μπορεί να γιορτάζουμε, όλοι μοιραζόμαστε την ίδια ευχή: να είμαστε με εκείνους που αγαπάμε, αυτή την ξεχωριστή περίοδο του χρόνου. Εμπνευσμένη από τη νέα ταινία «ΕΥΧΗ» των Walt Disney Animation Studios, η διαφήμιση ενώνει φωνές από όλο τον κόσμο σε μία παγκόσμια χορωδία για να αποδώσει το εμβληματικό «A Dream Is a Wish Your Heart Makes». Ελπίζουμε οι fans να απολαύσουν τη νέα διασκευή του κλασικού τραγουδιού της Disney, καθώς γιορτάζουμε τα 100 χρόνια αφήγησης και τον αναπόσπαστο ρόλο που έπαιξε η μουσική σε αυτή.»

Κατά τον εορτασμό των 100 χρόνων Disney, η Disney συνέχισε τη μακροχρόνια συνεργασία της με το Make-A-Wish®. Για περισσότερο από 40 χρόνια, η Disney και ο φιλανθρωπικός μη-κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish, συνεργάζονται για να φέρουν χαρά σε παιδιά με σοβαρές ασθένειες και τις οικογένειές τους, σε όλο τον κόσμο. Η φετινή υποστήριξη ολοκληρώνεται με τη νέα καμπάνια της Disney. Για να γιορτάσουμε την κυκλοφορία της νέας ταινίας, «ΕΥΧΗ» και το λανσάρισμα της συλλογής «shopDisney Wish», η Disney έχει δωρίσει 300.000 δολάρια στο Make-A-Wish® International και τις θυγατρικές του, για να βοηθήσει να πραγματοποιηθούν περισσότερες ευχές που αλλάζουν τη ζωή των παιδιών που ζουν με σοβαρές ασθένειες σε όλο τον κόσμο. Επιπλέον, η Mattel δωρίζει ένα μερίδιο των εσόδων* από κάθε παιχνίδι «Disney's Wish star Reveals Mini Doll Surprise» στο Make-A-Wish®.

esoteriki3

Ο Luciano Manzo, President & CEO of Make-A-Wish® International, δήλωσε: «Φέτος είναι μια ξεχωριστή χρονιά για τη Disney και τη μακροχρόνια συνεργασία μας μαζί τους. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η Disney επέλεξε για άλλη μια φορά να γιορτάσει τα Χριστούγεννα βοηθώντας να πραγματοποιηθούν ευχές παιδιών που ζουν με σοβαρές ασθένειες.»

Πάνω από 300 και brands και συνεργάτες λιανικής πώλησης παγκοσμίως υποστηρίζουν την καμπάνια των Χριστουγέννων 2023 της Disney, φέρνοντας στη ζωή ιστορίες και χαρακτήρες, μέσα από πρωτοποριακά προϊόντα σε πολλαπλές κατηγορίες, όπως παιχνίδια και ρούχα, κοσμήματα, προϊόντα τεχνολογίας. Μεταξύ άλλων συμπεριλαμβάνονται οι Η&Μ, Public, Μουστάκας, Skroutz και Jumbo στην Ελλάδα.

ΤΕΛΟΣ

* Για κάθε «Disney's Wish star Reveals Mini Doll Surprise» (HPX30) που πωλείται από την 1η Οκτωβρίου έως τις 31 Δεκεμβρίου 2023, η Mattel EMEA θα δωρίσει (με μέγιστη δωρεά 50.000 ευρώ) το 10% της προτεινόμενης λιανικής τιμής στο Make-A-Wish (χωρίς ΦΠΑ/φόρος επί των πωλήσεων). Τα έσοδα θα βοηθήσουν στην εκπλήρωση ευχών από παιδιά με σοβαρές ασθένειες.

Για περισσότερες πληροφορίες ή επισκεφθείτε:

Την ιστοσελίδα www.disney.gr

Τη σελίδα της Disney στο Facebook el-gr.facebook.com/DisneyGreece

Το κανάλι της Disney στο YouTube www.youtube.com/disneygreece

Για επιπλέον φωτογραφικό υλικό και πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε:

Email: Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Σχετικά με τα Καταναλωτικά Προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney

Ο τομέας Καταναλωτικά προϊόντα, Παιχνίδια και Εκδόσεις της Disney (CPGP) φέρνει τη μαγεία των brands και franchise της The Walt Disney Company - συμπεριλαμβανομένων των Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic μεταξύ άλλων - στην καθημερινή ζωή των οικογενειών και των fans σε όλο τον κόσμο μέσω προϊόντων και εμπειριών σε περισσότερες από 100 κατηγορίες λιανικής πώλησης από παιχνίδια και μπλουζάκια έως εφαρμογές, βιβλία, βιντεοπαιχνίδια και άλλα. Ως τμήμα του Disney Parks, Experiences and Products (DPEP), οι δραστηριότητες παγκοσμίως του CPGP περιλαμβάνουν: τη μεγαλύτερη επιχείρηση εκχώρησης πνευματικών δικαιωμάτων στον κόσμο, μία από τις μεγαλύτερες παιδικές εκδοτικές μάρκες, κορυφαίο πάροχο περιεχομένου διαδραστικών παιχνιδιών σε πλατφόρμες και την πλατφόρμα ηλεκτρονικής πώλησης shopDisney.

Σχετικά με την ταινία «ΕΥΧΗ» των Walt Disney Animation Studios

Στην ταινία «ΕΥΧΗ», η Asha, μία οξυδερκής ιδεαλίστρια, κάνει μια ευχή τόσο ισχυρή που απαντάται από μια κοσμική δύναμη - μια μικρή μπάλα απεριόριστης ενέργειας που ονομάζεται Star. Μαζί, η Asha και το Star αντιμετωπίζουν έναν εξαιρετικά τρομακτικό εχθρό - τον κυβερνήτη του Rosas, Βασιλιά Magnifico - για να σώσουν την κοινότητα και να αποδείξουν ότι όταν η θέληση ενός θαρραλέου ανθρώπου συνδεθεί με τη μαγεία των αστεριών, μπορεί να συμβούν θαυμαστά πράγματα. Με τις φωνές της βραβευμένης με Όσκαρ ηθοποιού Ariana DeBose ως Asha, του Chris Pine ως Magnifico και του Alan Tudyk ως η αγαπημένη κατσίκα της Asha, Valentino, η σκηνοθεσία της ταινίας διευθύνεται από τον βραβευμένο με Όσκαρ σκηνοθέτη Chris Buck και την Fawn Veerasunthorn, σε παραγωγή των Peter Del Vecho και Juan Pablo Reyes Lancaster Jones. Η εκτελεστική παραγωγή είναι της Jennifer Lee. H Lee και η Allison Moore είναι σεναριογράφοι στο έργο. Με αυθεντικά τραγούδια από την υποψήφια για Grammy τραγουδίστρια/τραγουδοποιό Julia Michaels και τον βραβευμένο με Grammy παραγωγό/τραγουδοποιό/μουσικό Benjamin Rice, συν τη μουσική του συνθέτη Dave Metzger, η ταινία «ΕΥΧΗ» θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2023. Πρόσβαση στο διαθέσιμο υλικό της ταινίας εδώ.

Σχετικά με το Make-A-Wish®

Ο φιλανθρωπικός μη-κερδοσκοπικός οργανισμός Make-A-Wish® εκπληρώνει ευχές για παιδιά 3-18 ετών  με σοβαρές ασθένειες. Με έτος ίδρυσης το 1980, το Make-A-Wish αποτελεί ένα παγκόσμιο οργανισμό , έχοντας εκπληρώσει περισσότερες από 520.000 σε περίπου 50 χώρες. Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) λειτουργεί από το 1996 στη χώρα μας και είναι μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Make-A-Wish®. Από το 1996 που ιδρύθηκε έχει εκπληρώσει περισσότερες από 3.000 ευχές, 230 εκ των οποίων πραγματοποιήθηκαν το 2021 παρά τους περιορισμούς λόγω Covid -19. Σκοπός του Make-A-Wish® είναι η μετάδοση της δύναμης της ευχής σε κάθε παιδί με σοβαρή ασθένεια, γιατί η εμπειρία της ευχής μπορεί να βελτιώσει τη συναισθηματική και τη φυσική υγεία. Περισσότερες πληροφορίες για το Make-A-Wish America στο wish.org για το Make-A-Wish International στο worldwish.org και για το Make-A-Wish Ελλάδος στο www.makeawish.gr.

 

Σχετικά με τον Κοινωνικό Σκοπό της Disney

Η Disney είναι αφοσιωμένη στην παροχή έμπνευσης σε όσους έχουν ανάγκη, ενώ δημιουργεί έμπνευση και ευκαιρίες για όσους θέλουν να βελτιώσουν τον κόσμο τους. Η μακροχρόνια συνεργασία της Disney με το Make-A-Wish® αποτελεί παράδειγμα του πώς, μέσα από τη συνεργασία με άλλους, βοηθάμε στη δημιουργία συναισθηματικής ανθεκτικότητας. Μαζί φέρνουμε τη δύναμη του brand, των ιστοριών και χαρακτήρων μας για να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε «Στιγμές που Αξίζουν» για τα παιδιά και εκείνους που βρίσκονται πιο κοντά σε αυτά, όταν το χρειάζονται περισσότερο. Το 2020, δημιουργήσαμε πάνω από 39.000 στιγμές που αλλάζουν τη ζωή, σε όλη την Ευρώπη. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματά μας και τους μακροχρόνιες φιλανθρωπικές συνεργασίες μας, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.thewaltdisneycompany.eu

Διαβάστε επίσης

MARKET

To Lidl στα καλύτερά του: 25 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα

Η εταιρεία γιορτάζει την 25ετή διαδρομή της στη χώρα με μία επετειακή καμπάνια για όλα εκείνα, τα μικρά και τα μεγάλα, που έχει επιτύχει στον δρόμο για ένα καλύτερο αύριο.  

MARKET

Η ΦΡΟΥ ΦΡΟΥ ΕΙΣΕΡΧΕΤΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ

Η αγαπημένη μάρκα μπισκότων στην Κύπρο Φρου Φρου, με 60 χρόνια ιστορίας, ξεκίνησε το ταξίδι της στην Ελληνική αγορά.

MARKET

100 Χρόνια Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.

Το 2024 αποτελεί χρονιά ορόσημο για την Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., καθώς η εταιρεία γιορτάζει με υπερηφάνεια τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της.

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Πέμπτης 9 Μαΐου

Διεκδικήστε ό,τι πιστεύετε ότι σας ανήκει

ΜΟΥΣΙΚΗ

Η Dua Lipa ερμηνεύει το “Illusion” και το “Happy for You” στο Saturday Night Live

Η ταλαντούχα pop star παρουσίασε το επεισόδιο της ιστορικής αμερικανικής τηλεοπτικής εκπομπής, στην οποία συμμετείχαν και οι Troye Sivan και Jerry Seinfeld

VIRAL

Airbnb: Μείνετε στο ιπτάμενο σπίτι της ταινίας Up

Μαζί με άλλες 11 απίθανες εμπειρίες και μέρη για να μείνετε, όπως αποκαλύφθηκαν στη νέα κατηγορία Icons.  Γράφει ο Μάνος Νομικός