Skip to main content

TECH

Αυξάνεται η τιμή του Spotify Premium και στην Ελλάδα

Ποιες είναι οι νέες τιμές



Σε αύξηση των συνδρομητικών του πακέτων προχωρά το Spotify, με το κόστος της ατομικής μηνιαίας συνδρομής στην χώρα μας να ανεβαίνει κατά 1 ευρώ, από τα €6,99 ευρώ στα €7,99. Ο streaming κολοσσός ισχυρίζεται ότι οι κύριο λόγοι για αυτή την απόφαση είναι το εξελισσόμενο τοπίο της αγοράς, σε συνδυασμό με την ανάγκη της εταιρείας να συνεχίσει να καινοτομεί και να προσφέρει αξία στους χρήστες αλλά και τους καλλιτέχνες.

Pixel

Οι νέες τιμές του Spotify στην Ελλάδα διαμορφώνονται ως εξής:

Individual – €7,99/μήνα (1 λογαριασμός)
Duo – €10,49/μήνα (2 λογαριασμοί)
Family – €12,99/μήνα (Έως 6 λογαριασμοί)
Student – €4,49/μήνα (1 λογαριασμός)

Το νέο τιμολόγιο θα εφαρμοστεί σταδιακά, ωστόσο στην επισημη σελίδα εγγραφής του Spotify αναφέρονται ήδη οι νέες τιμές των πακέτων. Οι υπάρχοντες συνδρομητές θα λάβουν περίοδο χάριτος ενός μήνα πριν τεθεί σε ισχύ η νέα τιμολόγηση.

Pixel

«Με περισσότερους από 200 εκατομμύρια Premium συνδρομητές, είμαστε περήφανοι που είμαστε η πιο δημοφιλής audio streaming συνδρομητική υπηρεσία στον κόσμο, παρέχοντας στους Premium χρήστες πρόσβαση σε μουσική on-demand και χωρίς διαφημίσεις, λήψη μουσικής εκτός σύνδεσης και υψηλής ποιότητας streaming. Το τοπίο της αγοράς συνεχίζει να εξελίσσεται όμως από τότε που ξεκινήσαμε. Για να μπορούμε να συνεχίσουμε να καινοτομούμε, αλλάζουμε τις τιμές του Premium σε διάφορες αγορές σε όλο τον κόσμο. Αυτές οι ενημερώσεις θα μας βοηθήσουν να συνεχίσουμε να προσφέρουμε αξία στους χρήστες και τους καλλιτέχνες στην πλατφόρμα μας», ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανακοίνωση του το Spotify.

Μετά την ανατίμηση, πλέον η μηνιαία συνδρομή είναι ακριβότερη από εκείνη του Apple Music (€7,49), αλλά παραμένει φθηνότερη από εκείνη του Amazon Music που πλησιάζει τα €10.

Διαβάστε επίσης

TECH

Πείτε οριστικό «αντίο» στο AdBlock του YouTube – Τι ετοιμάζει η Google;

Παρελθόν είναι πια τα ad block plugins στο δημοφιλέστατο site

TECH

Το μέλλον είναι εδώ: Aνθρωποειδή ρομπότ ξεκινά να χρησιμοποιεί για εργασίες στα εργοστάσιά της η Mercedes-Benz

Ο τεχνολογικός κολοσσός ξεκινά τη χρήση ανθρωποειδών ρομπότ για επαναλαμβανόμενες δουλειές στη γραμμή παραγωγής της

Προτεινόμενα

FASHION RADAR

Φεστιβάλ Καννών: Οι 12 πιο λαμπερές εμφανίσεις στο κόκκινο χαλί

Ποια σύνολα κέρδισαν μέχρι στιγμή τις καλύτερες εντυπώσεις