6 απλοί τρόποι για να "κόψεις" θερμίδες (χωρίς να το καταλάβεις) - AllYou.gr

Search

6 απλοί τρόποι για να "κόψεις" θερμίδες (χωρίς να το καταλάβεις)

Οι μικρές αλλαγές κάνουν τη διαφορά. 

13 Οκτωβρίου 2014

 1. Μετρήστε το ελαιόλαδο: Συχνά, η προσθήκη ελαιολάδου στο φαγητό ή τη σαλάτα «με το μάτι» μας οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωσή του, χωρίς να είναι απαραίτητο γευστικά, αλλά απλά και μόνο επειδή βρίσκεται εκεί. Δοκιμάστε να μετρήσετε το ελαιόλαδο στη μερίδα ή τη σαλάτα σας. Μια-δυο κουταλιές είναι αρκετές για να απολαύσετε τη γεύση του χωρίς να «φορτωθείτε» με περιττές θερμίδες. 

2. Αλλάξτε γαλακτοκομικά προϊόντα και τυριά: Επιλέξτε ημιάπαχο γάλα και γιαούρτι (1,5-2%) και τυριά χαμηλών λιπαρών. Στην αγορά μπορείτε να βρείτε μεγάλη ποικιλία λευκών και κίτρινων τυριών με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε λίπος για να επιλέξετε εκείνο που σας αρέσει. Συνεπώς, αντικαταστήστε το τυρί που προσθέτετε στο τοστ, το σάντουιτς ή τη σαλάτα κι εκείνο που συνοδεύετε το λαδερό φαγητό με τις αντίστοιχες επιλογές χαμηλών λιπαρών με προσοχή όμως, προκειμένου να μην αυξήσετε την ποσότητα.

3. Δώστε προσοχή στα ροφήματα και το αλκοόλ: Εάν καταναλώνετε συχνά αναψυκτικά, φρουτοποτά και χυμούς, αντικαταστήστε κάποια από αυτά με νερό. Επιπλέον μπορείτε κάποιες φορές, αντί για αλκοολούχο ποτό να επιλέξετε φυσικό μεταλλικό νερό με μια φέτα λεμόνι.

4. Χρησιμοποιήστε μικρότερα πιάτα: Συχνά, έχουμε την τάση να γεμίζουμε το πιάτο μας ωστε να «χορτάσει» πρώτα το μάτι και στη συνέχεια καταναλώνουμε όλη την ποσότητα φαγητού. Επιλέξτε λοιπόν μικρότερα πιάτα για να σερβίρετε τη μερίδα σας ώστε να αισθανθείτε ότι καταναλώσατε αρκετό φαγητό, έχοντας όμως χορτάσει με μικρότερη ποσότητα.

5. «Συγκεντρωθείτε» στο πιάτο σας: Καθίστε στο τραπέζι για να καταναλώσετε το φαγητό σας, χωρίς παράλληλα να κάνετε κάποια άλλη δραστηριότητα. Με αυτόν τον τρόπο η προσοχή σας θα είναι στραμμένη στο πιάτο σας και θα αντιληφθείτε πιο εύκολα το αίσθημα κορεσμού αποφεύγοντας την υπερκατανάλωση τροφής. Θυμηθείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να «αδειάσετε» το πιάτο σας εφόσον έχετε χορτάσει. Επιπλέον, προσπαθήστε να τρώτε με αργό ρυθμό ώστε να δώσετε τον απαραίτητο χρόνο προκειμένου το σήμα κορεσμού να φτάσει στον εγκέφαλο πριν καταναλώσετε μεγαλύτερη ποσότητα φαγητού από αυτή που πραγματικά χρειάζεστε. 

6. Αποφύγετε την κατανάλωση τροφής από τη συσκευασία: Όταν επιλέγετε να καταναλώσετε κάποιο τρόφιμο μέσα από τη συσκευασία του, το πιθανότερο είναι να μη σταματήσετε μέχρι να τελειώσει το κουτί ή το σακουλάκι. Επομένως ξεχωρίστε μια μικρή ποσότητα σε ένα μπολάκι ή πιατάκι και φυλάξτε τη συσκευασία, ώστε να αποφύγετε την κατανάλωση μεγάλης ποσότητας του εν λόγω τροφίμου.

Πηγή: http://www.neadiatrofis.gr/

Συντάκτης

Hot αυτή τη στιγμή!

FASHION TRENDS

Αυτή η τάση είναι η πιο chic εναλλακτική του νυφικού φορέματος

Γιατί μια λευκή ολόσωμη φόρμα πρέπει να είναι το ρούχο που θα φορέσεις την ημέρα του γάμου σου!
ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ

"Καλησπέρα από το Χαλέπι. Διαβάζω για να ξεχάσω τον πόλεμο"

Η Bana Alabed είναι 7 χρονών και μαζί με τη μητέρα της, διατηρεί έναν από τους πιο καθηλωτικούς λογαριασμούς στο Twitter.
DO IT YOURSELF

To πιο εύκολο και κομψό μανικιούρ για να δοκιμάσεις τώρα

Πριν κλείσεις το επόμενο ραντεβού στην μανικιουρίστα σου δοκίμασε αυτό!
ΑΣΚΗΣΗ

«Αν και δεν έχω παχύνει, τα ρούχα μου με στενεύουν. Τι συμβαίνει;»

Το πρόβλημα είναι συνηθισμένο και –ευτυχώς- υπάρχει λύση υποστηρίζουν οι ειδικοί.
ΣΧΕΣΕΙΣ

3 τρόποι να διαχειριστείς τη ζήλια του

Σε ζηλεύει; Μάθε πώς μπορείς να αποφύγεις τις σκηνές ζηλοτυπίας που ενδέχεται να φθείρουν τη σχέση σας.
FASHION NEWS

Tα 10 καλύτερα looks από την Chanel Métiers d’Art συλλογή

Ετοιμάσου να αντικρύσεις ιδιοφυή σύνολα, δια χειρός Karl Lagerfeld!