8 tips για να γίνουν τα σαρακοστιανά λιγότερο αμαρτωλά - AllYou.gr

Search

8 tips για να γίνουν τα σαρακοστιανά λιγότερο αμαρτωλά

Πώς να αποφύγεις τις θερμίδες που κολάζουν τη ζυγαριά σου

19 Φεβρουαρίου 2018

Δεν είναι μόνο η Καθαρά Δευτέρα. Αυτή είναι η αρχή. Το άκρον άωτον του «από Δευτέρα δίαιτα». Γιατί όλοι μας πέφτουμε στην παγίδα των σαρακοστιανών, είτε κάνουμε νηστεία είτε όχι, και τελικά καταλήγουμε στο «από Δευτέρα χοντροί για πάντα».

Υπάρχει τρόπος να απολαμβάνεις τα σαρακοστιανά φαγητά χωρίς να παίρνεις τις ανεπιθύμητες θερμίδες τους; Φυσικά και υπάρχει.

Απλά δες εδώ, και εφάρμοσε, τα παρακάτω διατροφικά μυστικά:

1. Απόφυγε τα τηγανητά ή με σαλτσούλες θαλασσινά και επίλεξε να τα φας ψητά.

2. Κάνε κράτει με τον ταραμά και φάε μόνο 1-2 κουταλιές. Εάν έχεις αυξημένη αρτηριακή πίεση, πρέπει να ξέρεις ότι η ταραμοσαλάτα έχει πολύ αλάτι και καλό είναι να την αποφύγεις. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για το τουρσί.

3. Φάε ελιές που είναι θρεπτικές αλλά μην ξεπεράσεις τις 4-5.

4. Αν σου αρέσει ο χαλβάς, τρώγε ένα μικρό κομματάκι κάθε μέρα αλλά όχι περισσότερο καθώς σου δίνει 220 θερμίδες στα 40 γραμμάρια. 

5. Η λαγάνα είναι τέλεια και αν δεν την φας τώρα, τότε πότε; Πάνω όμως από 2-3 φέτες είναι υπερβολή.

6. Ξεκίνα το γεύμα σου με μπόλικη σαλάτα που θα σου δώσει τη θρεπτική της αξία και θα σε χορτάσει αρκετά έτσι ώστε να μην πέσεις σε υπερκατανάλωση τροφής αμέσως μετά.

7. Τα θαλασσινά θέλουν το ουζάκι τους και το κρασάκι τους. Και φυσικά θα πιεις, αρκεί να σταματήσεις στα δύο ποτηράκια. 

8. Δοκίμασε από όλα, χωρίς να στερηθείς, απλά μείωσε την ποσότητα. Αυτό είναι το μεγάλο μυστικό που πρέπει να θυμάσαι. 
 



Ακολούθησε το allyou στο Instagram!