Έτοιμη να εκραγείς; - AllYou.gr

Search

Έτοιμη να εκραγείς;

10 tips για να αποφύγεις να ξεσπάσεις (άδικα) στους ανθρώπους γύρω σου.

12 Αυγούστου 2014

Υπάρχουν κάποιες ημέρες που το μόνο που θέλεις είναι να κλείσεις το κινητό σου, να κρύψεις το κεφάλι σου κάτω από το μαξιλάρι και να περάσεις εκεί τις επόμενες 12 ώρες. Συχνά αυτές οι ημέρες είναι οι τελευταίες πριν από τις διακοπές μας, όταν μας έχουν καταβάλει η κούραση και το στρες. Αν πάλι δεν διαφαίνονται διακοπές στον ορίζοντα, ίσως ήρθε η στιγμή να ζητήσεις άδεια

Τα παρακάτω tips θα σε βοηθήσουν να μην ξεσπάς άδικα σε όποιον βρίσκεις μπροστά σου: τον σύντροφο, την κολλητή σου ή... τη γάτα σου. 

1. Παραδέξου στον εαυτό σου ότι είσαι κακοδιάθετη: Αν προσπαθείς να το αρνηθείς, το μόνο που θα καταφέρεις θα είναι να παρατείνεις τα αρνητικά συναισθήματα. 

2. Μη διστάσεις να ζητήσεις να μείνεις λίγο μόνη: Δεν υπάρχει κανένας λόγος να νιώθεις ενοχές. Είναι προτιμότερο να απομακρύνεις για λίγο τους ανθρώπους γύρω σου, παρά να τους συμπεριφερθείς με τρόπο που αργότερα θα μετανιώσεις.

3. Κλάψε, ελεύθερα: Θα ανακουφιστείς. Αν το κλάμα δεν σου βγαίνει αυθόρμητα, διάβασε κάποιο βιβλίο ή παρακολούθησε μια ταινία που είναι εγγυημένη πηγή συγκίνησης!

4. Παραδέξου στους άλλους ότι είσαι κακοδιάθετη: Έτσι, ακόμη κι αν τελικά δεν καταφέρεις να συγκρατήσεις τα νεύρα σου, θα σου δείξουν μεγαλύτερη κατανόηση.

5. Έλεγξε τους στρεσογόνους παράγοντες: Μερικές φορές, όταν είμαστε κακοδιάθετες, αρκεί ένα φαινομενικά ασήμαντο περιστατικό για να μας κάνει να ξεσπάσουμε. Μη διστάσεις λοιπόν να πεις "όχι" π.χ. σε ένα καθήκον που θα επιχειρήσει να σου αναθέσει ο προϊστάμενος στο παρά πέντε πριν από τις διακοπές.

6. Δες το με χιούμορ: Προσπάθησε να αποστασιοποιηθείς από τα γεγονότα και να παρατηρήσεις τη συμπεριφορά σου. Αντιμετώπισε τον εαυτό σου σαν καρικατούρα: όλα θα γίνουν αυτομάτως πιο ασήμαντα στο μυαλό σου.

7. Καλύτερα να μασάς: Όταν νιώθεις έτοιμη να ξεσπάσεις, καλύτερα να μείνεις σιωπηλή. Μπορεί να πεις πράγματα που αργότερα θα εύχεσαι να μην είχες ξεστομίσει. Ή να τα πεις στους λάθος ανθρώπους...

8. Αναζήτησε συμπαράσταση: Επικοινώνησε με κάποιον φίλο που ξέρεις ότι θα δείξει κατανόηση. Αν η κακή διάθεση μακροημερεύει και δεν σου επιτρέπει να λειτουργήσεις στην καθημερινότητά σου, αναζήτησε τη βοήθεια ειδικού.

9. Μη ζεις (μόνο) στον δικό σου κόσμο: Η κακή διάθεση μας κάνει πιο εγωκεντρικές. Δώσε στον εαυτό σου, μεταφορικά, ένα χαστούκι, και προσπάθησε να μπεις στη θέση των ανθρώπων γύρω σου.

10. Κάνε τις σωστές ερωτήσεις στον εαυτό σου: Τι σου χαλάει τη διάθεση; Μήπως χρειάζεσαι επειγόντως κάποια ριζική αλλαγή στη ζωή σου;

Πηγή: Lifehack.org