Skip to main content

FASHION NEWS

Τα Πολυκαταστήματα notos με νέο visual brand identity

Τα Πολυκαταστήματα notos ανανεώνουν την συνολική εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία τους, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το brand.



Διατηρώντας τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους αλλά κάνοντας μεγάλο άλμα προς το μέλλον, συνδυάζουν το όραμα και την ιστορία με την νέα πραγματικότητα και το new brand experience.

Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.

IG Story 1

Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στυλ.

To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.

«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό  εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί  στις βασικές μας  αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.

Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.

IG Story 2

«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά,  στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», αναφέρει η  κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.

Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα  αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido,  Βαγγέλης Θόδως επιμελήθηκε το make up.

notos logo

Αποκαλύπτεται μέσω εκτενούς καμπάνιας στις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις & billboards και από 16/10 τηλεοπτικά μαζί με έντυπα και digital μέσα.

Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»

Διαβάστε επίσης

FASHION NEWS

Η Kurt Geiger παρουσιάζει την πολύχρωμη συλλογή της για τη σεζόν Spring/Summer 2024

Με τους παστέλ χρωματισμούς της σειράς Quiet Sand και τα έντονα μοτίβα της Summer Nights να θυμίζουν τις ηλεκτρισμένες βραδιές των πόλεων

FASHION NEWS

Celine: Αποχωρεί τελικά ο Hedi Slimane από τον εμβληματικό οίκο;

Τι συμβαίνει με το συμβόλαιο του ταλαντούχου καλλιτεχνικού διευθυντή;

FASHION NEWS

Εγκαίνια για το ανακαινισμένο κατάστημα της Li-LA-LO στο The Mall Athens

 Το εντυπωσιακό κατάστημα που δεσπόζει στον 1ο όροφο του πλέον δημοφιλούς εμπορικού κέντρου των βορείων προαστίων, ακολουθεί το νέο image των καταστημάτων Li-LA-LO, το οποίο μετουσιώνει το αυθεντικό DNA του brand

Προτεινόμενα

ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ

Ζώδια Δευτέρας 29 Απριλίου

Μην κάνετε σοβαρές συζητήσεις, όταν είστε συναισθηματικά φορτισμένοι

ΠΡΟΤΑΣΗ ΗΜΕΡΑΣ

Μυσταγωγία του Θείου Πάθους με στίχους της ποιήτριας Αναστασίας Γκίτση

Μεγαλοβδομάδα: όταν το μεγάλο Α της αγάπης γεφυρώνεται με το μικρό α του ανθρώπου μέσω της κατάργησης του θανάτου και τη βεβαιότητα της Ανάστασης

CELEBS

Τόνια Σωτηροπούλου: Η τρυφερή φωτογραφία με τη μαμά της - Δες πόσο μοιάζουν

Η μαμά της ηθοποιού γιόρτασε τα 74α γενέθλιά της